גסטון או קרינון - התלבטות

גסטון או קרינון - התלבטות

צריכה את עזרתכן. אני כרגע בהכנות לקראת IVF ראשון. מזריקה דקא קצר כבר שבוע וחצי ובסופ"ש צפויה להוסיף קוקטייל של גונאל ומנוגון. הרופא נתן לי מרשם לגסטון כתמיכה. כמובן שכשראיתי גסטון, ניזכרתי בשירשורי האימה שהיו כאן וביקשתי קרינון. הרופא ביקש שאנסה לפחות את הגסטון, בטענה ש 1-2% יותר הריונות מושגים עם תמיכת גסטון. היות ומהבירורים שעשיתי עד כה, גיליתי שאת הקרינון צריך להזמין מראש, כך שאם אכן הגסטון כ"כ נורא נראה לי שכדאי שיהיה לי בבית בכל מקרה. וההתלבטות : האם בכלל לנסות גסטון ? האם זה כ"כ נורא ? האם לדעתכן ישר להתחיל מהקרינון ? ועוד שאלה - מה קורה במידה ונקלט ? הבנתי שבחבילה של קרינון יש 15 מוליכים. והתוקף של הקרינון קצר - כחודשיים. האם צריך לקנות מראש חפיסה נוספת ? ואם לא נקלט בעצם צריך לזרוק לפח ?
 
אני שומע פה את ד"ר קלדרון ../images/Emo8.gif

לנו הוא אמר שעדיף גסטון לפחות עד לתוצאת ß+ ואחרי זה לא היה אכפת לו שנעבור לקרינון. ההסבר שלו היה שיש בין 2%-4% יותר הצלחות לגסטון על כל תמיכה אחרת במיוחד בהתחלה. פילפלת שלי
לקחה גסטון עד שבוע 8
ורק אחרי זה עברנו לקרינון. אנחנו קנינו את הקרינון בסופרפארם ועדיף להזמין מראש מאחר שהם לא מחזיקים מלאים בשל הפג תוקף שלו. זאת תרופה קצת יקרה 245 ₪ ל- 15 מוליכים, אז זה לא היה בסל התרופות של משרד הבריאות. אני לא יודע אם צירפו אותו לסל ואם לא אז תכינו את הכיס או את הישבן (בשביל הגסטון, שעולה 11 ₪ ל- 10 אמפולות).
 
שומע גם שומע

הקרינון עדיין לא בסל. אבל במקרה של הגסטון - אם הוא גרוע כמו בסיפורים - אני מוכנה לשלם עבור הקרינון...... בשביל זה אני עובדת, לא ???????? כמובן שגם לי קלדרון אמר את אותו דבר. עדיף גסטון עד לביטא ואח"כ מה שאני רוצה, אבל אני רואה שיש כאן כ"כ הרבה בנות שמקבלות תמיכה אחרת, מרופאים בכירים, כך שאני תוהה.
 
נסי את הטיפים שצירפתי לפה.

טיפים והכל יעבור בשלום, אני מאמין שלא יהיה כל כך נורא. עוד משהוא,
שהאיש שלך ילמד להזריק לך וישקיעה קצת לשמירת הלחמניות שלך.
בשבילנו זה היה ממש טקס יומי, שארך בערך 20 דקות עד חצי שעה כל ערב. יש בזה גם יתרון בשבילו, שלום הלחמינות שלך נתונות לחסדו, אז כדי לך להיות נחמדה עליו.
 
יא, תפוז אכל לי את ההודעה!

אכלו לי שתו לי! כעיקרון, לא זכור לי השימוש בגסטון כנורא ואיום, אמנם זו זריקה, אבל אפשר להסתדר, צריך לחמם את האמפולה קודם או להחזיק ביד כמה דקות, ואני גם נוהגת לשבת על כרית חמה אחרי כדי שהחומר יסתדר, זה לפעמים עדיף על האוסטרוגסטן שאת הולכת במשך שבועיים ונוזלת (ואם יש לך מזל - אז יותר). לגבי אחוזי הצלחה, לא ממש יודעת. אני הצלחתי בשני טיפולים עם הגסטון, בראשון כל הטיפול השתמשתי בו, ובטיפול השני אני מתחילה איתו בימים הראשון לפני ההחזרה ובימים הראשון אחרי ההחזרה ואחר כך ממשיכה עם האוטרוגסטן. בהצלחה.
 

yonit7

New member
נערתי היקרה ../images/Emo45.gif

לא יכולה לעזור, אבל שמחה שהעניינים זזים, ומאחלת לך טיפול מנצח
 
שווה לנסות גסטון

יש אמנם שרשורי זוועה עליו אבל לא כולן סובלות כל כך ואם הסבל הוא מינימלי כמו אצלי - זה שווה. אני מזריקה גסטון כבר 3 שבועות. מזריקה לבד לירכים ולטוסיק ימין (לא מצליחה לבד לטוסיק שמאל). יש ימים שלמחרת כואב קצת השריר. בדרך כלל זה עובר אחרי יום ולא משאיר סימנים. לפעמים אני לא מרגישה כלום. יש המון טיפים להזרקת גסטון. מה שמתאים לי מתוכם הוא להזריק עם מחט שחורה ומזרק 5 CC וכמובן - להזריק ל - א - ט. אני בחרתי בגסטון אחרי ששמעתי שכל מי שיש לה בעיות - מייד נותנים לה גסטון - חשבתי לעצמי - למה לחכות לבעיות? מכל מצב - המון המון הצלחה עם מה שתבחרי.
 

p l a

New member
הרופא שלי טוען ../images/Emo22.gif

שאין הוכחה של ממש ליעילות גבוהה יותר של גסטון על התומכים האחרים. ולגבי הקרינון, לדבריו אין בעיה לקחת אותו בהחזרת 'טריים' אבל בהחזרת עוברים מוקפאים אין מספיק מחקרים ועדיף את ה'תומכים' המוכחים. בכל מקרה, בהצלחה!!!
 

Big Mama 1

New member
מי סיפר לכם את השטות הזאת?????????

יש לי בבית חבילה של קרינון שהתוקף שלה הוא 08.2006!!! אני מניחה שזה קצת יותר מחדשיים לא? ובקופת חולים לאומית לא צריך להזמין מראש וזה עולה רק 175 ש"ח למבוטחי לאומית ועוד. שווה כל גרוש.
 
הרוקח, בבית מרקחת פרטי.

זו לטענתו הסיבה שלא מחזיקים את הקרינון במלאי, וצריך להזמין מראש. אגב - הייתי עד היום ב 4 בתי מרקחת. בכולם צריך להזמין 3-4 ימים מראש. ובקופ"ח כללית בכלל לא מחזיקים את הקרינון.
 

ל א ו

New member
נערה

הסיבה שזה לא במלאי שלהם, היא כנראה בגלל שהקופות הגדולות עדיין לא מכירות בו בסל שלהן. חוץ מזה שדר' פרחי
, אמר שהוא לא ממש יותר טוב משאר התומכים, למעט העיניין של הנזילות!
 
בדיוק בגלל זה בחרתי בו.........

קלדרון נתן לי לבחור איזו תמיכה אני רוצה, אם לא הגסטון - אז בחרתי בקרינון, בעקבות ההילולים שקראתי בפורום עליו. האם לבקש משהו אחר ? (יש לי עוד זמן לבקש...)
 

noomitz

New member
אצלי הקרינון לא נזל ../images/Emo3.gif

אני לא הרגשתי תופעות מיוחדות מהקרינון ודווקא הייתי מרוצה שלא צריך להזריק. אני עכשיו לפני החזרת מוקפאים ועוד מעט מתחילה שוב לקחת קרינון מקווה שהפעם יצליח.
 

פזפוזי

New member
רציתי לספר ש...

היום לאחר כמעט שבעה חודשי הפסקה נפגשתי עם הרופא לקבוע טיפול,לא התגעגעתי בכלל. עשינו הרבה טיפולים והרופא אמר שבשלב זה אפשר לשקול תרומת זרע או ביצית. לאיש שלי אין שום בעיה עם כל נסיון אחר להרות. רק אתמול הוא אמר שהוא חש שאינו יכול לנקוט בשיטת ההדחקה בה נקט עד כה, הוא רואה אישה הרה ושואל את עצמו:"למה לא פזפוזי?"הוא כבר לא אדיש לתגובות הסביבה ולילדים. הוא גם קצת יותר דוחף בנושא הטיפולים.מאוד ריגש אותי לשמוע שזה חדר גם את השריון שלו. אנחנו בתהליך מתקדם של אימוץ והעו"ס מנדנדת לאחרונה בכדי שהתיק יהיה גמור ומוכן,אותי זה מלחיץ,אני שואלת את עצמי אם זה אומר שיש לה משהו להציע לנו. אצלי בבית יסתובב זאטות שיקרא לי "אמא" ולא איכפת לי באיזו דרך הוא יגיע אלי,לידה או אימוץ, רק שככל שנושא האימוץ הופך ממשי אני יותר חוששת בכל זאת זה לא מה שיחלתי לעצמי ובכל זאת זו לא הדרך הכי טבעית. אוהב אותו? אין לי ספק, חוזרת בי? בשום פנים, רק מקווה ביני לביני שלפני כן יקרה לינס...
 

בוליקי

New member
פזפוזי, ריגשת אותי../images/Emo24.gif

נשמע שאת נמצאת על צומת דרכים, אבל כל הדרכים בהן תבחרי יקדמו אותך לעבר החלום שלך - ילד שיקרא לך "אמא" ולאישך הנפלא והרגיש "אבא"
. לדעתי אין סיבה שדרך אחת תבוא על חשבון דרך אחרת, יש אינספור מקרים מוכרים של זוגות שאמצו ילד ולאחר מכן הרו וילדו (לדוגמה יצחק ואופירה נבון)
. נשמע שכך או כך אתם תתנו בית חם ואוהב לילד, אז למה לא לשניים???
מאחלת לך המון ה
צ
ל
ח
ה
 

שינובו

New member
נערה, שיהיה בהצלחה!

לא יודעת לענות לך (נראה שכבר קיבלת תשובות...) אבל רוצה לאחל לך ה מ ו ן בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות. יש לי הרגשה שבקרוב אני מצטרפת אליך, אז למדתי משהו, אני אדע מה לבקש...
 
למעלה