גן עדן של טרולים

a betty blue 1

New member
גן עדן של טרולים

בזמן האחרון יש פה מקבץ מטריד של התערטלות בציבור ופסיכוזות בשלל צבעי הקשת.

אם זה הכיוון ....מציעה להחליף את שם הפורום ל:
"ממורמרים, שונאי נשים וטרולים"
 

newcharm

New member
...ואוחזים בניקים רבים מספור

 

newcharm

New member
לא פשוט להשתעשע בזה...

לא אומר שבלתי אפשרי, אבל יש אפשרויות הגיוניות יותר לטעמי.
 
את יודעת מה הכי מצחיק אותי?

התשובות הרציניות של אנשים.
יכול לבוא איזה דפקט ולכתוב וידוי קורע לב על איך שסבתא של אשתו בליל הסדר, נכנסת מתחת לשולחן, מוציאה את השיניים, ומביאה לו מציצת קניידלך שלא נראתה מאז חציית ים סוף,
ותמיד יהיו איזה כמה ליימכים שיענו לו תשובה מה זה רצינית על כמה שזה לא בסדר, וזו סבתא, ובכל זאת, ולמה קניידלך, וחשוב לשמור על הגיינת מערכת התותבות וזה וזה.
 

a betty blue 1

New member
זה דוקא חינני בעיני

אנשים מעדיפים להאמין ולא להיות סקפטים.
טרולים כאלה גוזלים ממך את התמימות והופכים אותך חשדן גם במקרים שלא צריך.
עד שלומדים להתאזן על רמת החשדנות המינימאלית שדרושה כדי להנות מהספק של החיים בלי להפגע שלא לצורך....אתה כבר בפנסיה....דואג להגיינה של התותבות ;)
 
גם זו פרשנות


אותי זה סתם מצחיק.
ואת סתם מדליקה אותי על גיל פנסיה עכשיו.. כבר קשה לי לחכות....
 

מאוהב ברעיון

Well-known member
וזו הסיבה, ב-ה- הידיעה

למה כבר לא כייף לכתוב כאן.

אגב, למה דווקא שונאי נשים? אני לא חושב שהשנאה שלהם מבדילה בין דת, מין, גזע או לאום.
 

a betty blue 1

New member
בהחלט כבר לא כיף כאן

מרוב רצון למצוא חן ....אפילו טרולים מקבלים התחנפויות.
אנשים......מה עובר עליכם ??!
שכחתם את עצמכם לגמרי ???
 
לא יודע, בשבילי מספיק לדעת

שאתה והרקטום שלך כאן


איפה נעלמת יא מאוהבי????
כמעט כמעט הייזי עלה לשמוע אצלי תקליטים
 
יופי !!!

לא כייף אז נוטשים ???


בכלל לא ידעתי שצריך להיות כייף לכתוב פה, כותב כי מישהו חייב לכתוב בבית הזה
 

a betty blue 1

New member
לא רוצה לכתוב בטרולילנד !!

ככה בא לי ! יופי לך ???!!

תקרא בטון של ילדה בת 16 עצבנית עם אובר פלואו של הורמונים.

לא נוטשת באופן עקרוני קשים.
אבל לא שמתי לב לכאלה פה ;)
 
יופי


אני כותב משהו בצחוק למאוהב ברעיון, את מגיבה ועכשיו לא ברור לי אם את רצינית ואני צריך לכתוב את דעתי על טרולים וחיות אחרות
 

a betty blue 1

New member
לא. אני לא רצינית.

קבל רשות להגיב איך ועל מה שבא לך.
לא שאתה צריך.....אבל בכל זאת....שיהיה ברור
 
תקשיב ותקשיב לי טוב


אפילו טרולים/יות לא שולחים אלי מסרים,

מרגיש כאילו בתחתית הסולם החברתי פה
 
למעלה