גן ילדים בחודש האחרון של הלימודים

מיקה2008

New member
גן ילדים בחודש האחרון של הלימודים

למישהו יצא לשים את הילד שלו בחודש האחרון שנוטר לפני שיצאו לחופשת קיץ במדינה בה עברתם
 

benben65

New member
כן. לי יצא ומיד אחרי זה התחיל הcamp

לא פשוט, אבל הייתי חייבת מסגרת לילד שלי, בן 3.5.
ההסתגלות היתה קשה אבל לא מצאתי לנכון להשאיר אותו בבית ולהכיר איתו יחד את האיזור.
הייתי חייבת זמן לעצמי.

אם יש לך עוד שאלות או תהיות אשמח לעזור

בהצלחה
 
נראה לי מיותר

עדיף לחכות עד חידוש הלימודים. לי יצא להגיע לכאן לפני חופשת חג המולד (גם היא ארוכה, אם כי פחות ) והגננות בזמנו המליצו לחכות עד אחרי החג ובצדק- לפניו יש הרבה חגיגות וחזרות למופע- בדיוק כמו לפני החופש הגדול. לא תענוג גדול לילד חדש בגן שלא דובר את השפה.
 

benben65

New member
אני רוצה להוסיף

שהיום אחרי 3 חודשים בני מבין כל מה שמדברים איתו באנגלית ולאחר 3 שבועות מתחילת הגן ראו שינוי וראיתי כמה שהוא נהנה , הכניסה למסגרת עשתה לו טוב ולמרות הקושי ההתחלתי לא הייתי משנה דבר במבט לאחור.
אני לא חושבת שאיתי בבית הוא היה נהנה כך.
 
אם אין ברירה אז אין ברירה

במקרה כזה אין מה להתייעץ ולשאול כי אין ברירה....

תקפצו למים הקרים וזהו.
(אם כי.... תמיד יש ברירה.... אפשר לתקופה הקצרה הזו לשכור מטפלת או אופר או להטיס אליכם איזו אחיינית או שכנה נחמדה לפני / אחרי גיוס וזה יעלה אותו דבר . אבל נראה לי שאת לא מחפשת משהו חלופי אלא חיזוק להכנסה לגן בתקופה הנ"ל )
 
אם אין ברירה אז אין ברירה

אין לי נסיון עם הענין אבל אני מקווה שזה יעבוד לכם טוב.
כשאני חושבת על ילדי, שניים מהם היו עושים זאת ללא בעיה בכלל, הקטנה גם היתה מסתדרת, לעומתם יש לי אחד שעבורו זה ממש לא היה מוצלח (גם כך הבלגן של סוף השנה קצת מחרפן אותו אז עוד כילד חדש אני חושבת שזה היה ממש רע עבורו).

בהצלחה
 

noaronen1

New member
מסכימה עם שירלי

הכל תלוי בילד, יש לי ילדים שהיו עוברים את זה בקלות וכאלה שבבכי מטורף. אל תשכחי שמעבר למעבר יש גם את קשיי הקליטה עם השפה.
אם אין ברירה, אני הייתי מתחילה בלמצוא פתרון שיימשך גם לשנת הלימודים הבאה. דואגת לארגן המון מפגשים חברתיים (מקובל להיפגש עם חברים בסופי שבוא. כשהגעתי מישראל זה נראה לי מוזר, אבל זו דרך נהדרת ליצר אצל הילד בטחון). פתרון שמתאים לילד שלך ולצרכים שלו ודואגת לספר לצוות הגננות מה הילד צריך: הוא ילד שצריך חיבוק? אתגר? משחקי פאזל? אולי אפילו להביא בהתחלה משחקים מהבית שהוא אוהב.
בהצלחה!!!!
 
למעלה