גן חוה בחיפה שלום לחיפאים וחיפאיות של הפורום, האם אתם מכירים את גן חוה בנווה שאנן? האם אתם יודעים למה הטלפון שם תפוס כבר יומיים? איך אפשר לדבר עם הגננת? תודה מראש.