גמר פנטזי???

pavelger

New member
גמר פנטזי???

בתחילת העונה אמרו שיהיה גמר בין הזוכים בבתים, זה קורה בסוף?? כי אף אחד לא הזכיר את זה
 

Yo-man

New member
דווקא התייחסנו לזה

אמרנו שאין לנו דרך לקיים משחק שיצליב את הבחירות של כל ליגה ולכן אנחנו מדרגים את המנצחים לפי הניקוד שהשיגו בשבוע האחרון. מחר אני אאסוף את הנתונים ואפרסם הודעה על 3 המקומות הראשונים לליגה הצנועה שלנו.
 
למעלה