נסיכת הכוכב
New member
גמר חתימה טובה
וצום קל לאילו שצמים , גמר חתימה טובה לכולם לכותבים ולקוראים וגם לקוראים הסמויים מהעין שתהיה לכולנו שנה טובה וחיים טובים ואני כותבת הרבה בפורום ואם פגעתי באחד/אחת הכותבים או הכותבות או הקוראים אותנו אני מבקשת סליחה ומחילה , זה לא נעשה בכוונה , כותבת לכם הישר מלבי
וצום קל לאילו שצמים , גמר חתימה טובה לכולם לכותבים ולקוראים וגם לקוראים הסמויים מהעין שתהיה לכולנו שנה טובה וחיים טובים ואני כותבת הרבה בפורום ואם פגעתי באחד/אחת הכותבים או הכותבות או הקוראים אותנו אני מבקשת סליחה ומחילה , זה לא נעשה בכוונה , כותבת לכם הישר מלבי