גמר המערב: גולדן-ספרס- משחק 1

myway23

Active member
איזה באסה\דיכאון

קבוצה שנואה (ווריורס), לא רק בגלל המהלך של דוראנט.
אני ממש מתעב את דריימונד גרין, נכון שהוא שחקן טוב אבל הוא מתנהג כמו "ניגר" כל הזמן מתלונן ומתלהם, היה צריך לקבל לפחות עבירה טכנית אחת על מה שהוא עושה - איכס. בנוסף אליו, גם פאצ'וליה כל הזמן נותן קטנות ושניהם לדעתי נחשבים "dirty player" (ולא, אני לא מאשים אותו על הפציעה של קוואי).
&nbsp
מיותר לציין שאם קוואי לא נפצע אז הווריורס מפסידים היום, ממש מקווה שלפחות הוא יחזור למשחק הבא. כל הכבוד לסאן אנטוניו על הלחימה, פופוביץ' מוציא מהסגל שלו 200% זה פשוט מטורף שהם לא היו רחוקים לנצח את המשחק הזה למרות הפציעה.
&nbsp
 

somone14111

New member
לא התלהבתי מסטיב קר

שכתבתי כבר שהפסיד את הפיינלס אשתקד. אבל מייק בראון? זה מי שיוביל את גולדן???? בכל מקרה אחלה משחק נהנתי. לא בטוח עד כמה יכולת כזו של הווריורס תספיק מול הקאבס
 
איזו אכזבה , אין מילים אחרות

משחק שהכל הלך לספרס נכון , גניבה במשחק ה 1 ואתגר על הכתר במערב...נחרב בגלל משחק מלוכלך של זאזא =/ ..
לא יכול להגיד שספרס תלותים ברמות קשות בקוואי , כי הם לא ...(ראינו נגד יוסטון ) וגם בשאר העונה שהם 6-0 במשחקים שהוא בחוץ. ( נניח קליבלנד ללא לברון הם 0-8 או בסגנון) ,
מאוד מקווה לראות אותם מנסים לגנוב את משחק 2 ...
&nbsp
ובנימה אופטימית זו ...מי יתן ולא גולדן יניפו השנה
 

rapgamer4ever

New member
זה לא היה מהלך מלוכלך של זאזא... לא הייתה כוונה לפצוע

אפילו לא שליחת רגל קדימה כמו שאל הורפורד למשל נקע את הקרסול של מרקיף (לא שהורפורד התכוון לפצוע).
 
חחח מה? זה הטרלה? מה קשור זאזא.. הוא לא עשה לו כלום

סתם הוא נחת לא טוב על הרגל, קורה מלא
 

FrecCo

Active member
כל הרבע הראשון והשני

אני טוחן לחברה שלי במוח שהווריורס זו קבוצה שחוזרים מ25 הפרש כאילו זה 5 הפרש.
לפחות היא ראתה שאני יודע על מה אני מדבר.
&nbsp
למרות שכמו שנאמר, עם קוואי בריא אנחנו מנצחים את זה.
בניגוד למשחק 6 נגד יוסטון, אתמול אף אחד לא לקח אחריות בהיעדר קוואי, גרין ומילס היו בחושך התקפי וכמות הפעולות הטובות של מאנו התקזזה עם כמות האיבודים שלו. זה סיטואציה קלאסית שבה טוני היה חסר במיוחד, הוא בדיוק המנהיג והכוח ההתקפי שהיה סוגר לנו את הרבע האחרון גם ללא קוואי. בלי שניהם זו קבוצה שאפסט חד פעמי על יוסטון זה לגמרי הרף העליון שלה.
לצערי אנחנו לא קבוצה לאליפות העונה. והמשחק הזה הוא שבירה מנטלית. אם לוקחים בחשבון שהווריורס לא יראו שוב בשום שלב בסדרה גרוע כמו שנראו 3 וחצי רבעים אתמול, ושקוואי בסימן שאלה להמשך, בעיניי אם נגנוב משחק אחד זה יהיה נס.
מה שכן, אם קליבלנד נשארת בריאה היא מנצחת את הגמר, אפילו שמתי על זה קצת כסף.
 

fatnoam

Active member
סיכום משחק שלי

אין סדרה בלי קוואי. למעשה, בקושי יש איתו, אבל בלעדיו זה סופר גמור, אל תשלו את עצמכם ותנסו לראות דברים לפי משחק 6 ביוסטון. גולדן זו לא יוסטון, והיא כמובן מינפה עד הסוף את העזיבה של קוואי.
&nbsp
הקטע זה, גם כאוהד ספרס בסדרה הזו, עוד לפני שקוואי יצא, ראו שלסן אנטוניו הכל הולך, כל מטאטא יורה, וללוחמים לא הולך כלום. גם אם קוואי לא היה נפצע, והספרס היו מנצחים (אין לי ספק שהיו מנצחים אגב), זה היה משחק מאוד לא מייצג.
&nbsp
בינתיים סטף קארי עם 9 משחקים בפלייאוף הזה, ובכולם היה לו רבע של מעל 10 נקודות, ואתמול היו לו 19 בשלישי ברצף קליעות שהחזיר את גולדן למשחק ואותת לספרס שכשגולדן יסירו את החלודה, הסדרה הזו יותר קרובה לסוויפ מאשר לקרב אמיתי כמו וויזארדס-סלטיקס.
&nbsp
בכל אופן, הספרס נתנו את החצי הראשון הטוב ביותר שלהם העונה לדעתי, וזה התאפשר בגדול בזכות שליטה בקצב. הם לא נתנו לגולדן להרים את הקצב ולרוץ. כל התקפות המעבר נגמרו בפאול, שלא נתן לגולדן להניב מהם משהו טוב יותר מזריקות עונשין (תורם להורדת הקצב), אולדרידג׳, גאסול, לי וקוואי שלטו בריבאונד, גם בריבאונד התקפה, מה שהקשה על גולדן לצאת קדימה, ומסתבר שחיסול התקפות המעבר בעבירות לא רק מונע מגולדן סלים קלים (ושלשות מומנטום), אלא גם מונע כל מיני כאלה Broken plays שגולדן כקבוצה נהייתה אלופה בלעשות מהם סלים (מאחוריי המלך של הדבר הזה - סטף).
&nbsp
גם ברבע השלישי נמשכה המגמה, הספרס שלטו בקצב, שלטו בריבאונד וקלעו כמה קליעות שהם לא אמורים לעשות, ואז קוואי נפצע, וכל זה פשוט נפסק. גולדן (ובאמת מחמאות להם על זה) עטו על הספרס בקטע שלא יבייש אף אחד מהאלפא פרדטורס שדייויד אטנבורו סקר עבור הביביסי לאורך החיים שלו, וניצחו את המשחק באמצעות הגנה אגרסיבית על למרכוס (הסקורר היחידי בעצם בהיעדר קוואי), והתקפה מהירה. מהרגע שגולדן התחילו לשחק בקצב שמתאים להם, הם ניצחו בקלות, כי סן אנטוניו (ולמעשה אף קבוצה) לא יכולה לעמוד בקצב הזה.
&nbsp
אני חושב שזאזא בהחלט התכוון לפצוע את קוואי, הוא המשיך עוד צעד לרגליים שלו שהוא לא היה צריך לעשות, ואחר כך קוואי נוחת עליו, וזאזא פשוט רץ להתקפה, זה רק מראה שהוא ניסה לצאת נקי ממהלך מלוכלך, כי אם לא היה מתכוון, היה מנסה להרים את קוואי. בוא נגיד שה-110 קילו של קוואי נוחת לך על הרגל אתה מרגיש את זה, והתגובה הראשונית שלך לא אמורה להיות ״בוא נברח מזירת הפשע״.
&nbsp
בכל מקרה, מהרגע שקוואי יצא לא היה לספרס את מי שישבור את הלחץ של גולדן, מי שייצר סלים כשהכל נתקע, מי שישיג עוד כדור בריבאונד או בדיפלקשן, מי שימשוך קצת הגנה אליו ויפתח מבטים יותר נוחים לגרין, פאטי ומאנו.
&nbsp
אגב בלוחמים יש לציין את קווין דוראנט, כשקארי נפצע (קיבל טיפול ביד הקולעת ברבע הרביעי), קיידי השתלט והבליט עוד החסרון של קוואי כשומר לעת צרה, כשהוא חוגג על גרין, מאנו וסימונס בלי להתאמץ יותר מדי. קארי היה צריך להיות רותח רמת NBA JAM כדי לסיים עם 40, דוראנט עשה 34 ביום חלש מעבר לקשת ועוד יום במשרד מהשדה.
&nbsp
כל הכבוד לגולדן על הקאמבק, גם בלי קוואי לחזור בזמן מוגבל ממינוס 20 מול קבוצה מאומנת וחכמה זה מאוד קשה, אבל מצד שני היציאה של קוואי ממש קעקעה את הפרשי הכישרון בין הקבוצות. אתה רואה התקפות שלמות של רוקי בן 20, וטרן בן 40 ושחקן שעד לפני שנתיים כיכב בליגת הפיתוח, מנסים לעשות משהו מול טריו של סטף-קליי-דוראנט ודריימונד מחכה מתחת לסלים או בחילוף, ואתה מבין שאין לספרס סיכוי. זה ממש בלט לעין הפרשי היכולות, אני חושב שזה מראה שגם בסיסטם כמו של פופ בספרס, אין תחליף למה שקוואי מביא למגרש, He's that good.
&nbsp
 
נצל"ש - שיר האליפות של וושינגטון זוכה לביצוע מחודש

** ביום חמישי שעבר נערך בשיקאגו מחנה האימונים של שחקני הקולג' לקראת צאתם לדראפט 2017. טיילר דורסי, נכד לישראלית ומי ששיתף פעולה בשנתיים האחרונות עם רומן סורקין הישראלי באוניברסיטת אורגון, וטי ג'יי ליף, שחקן נבחרת ישראל, השתתפו בפעילות. רוב השחקנים הבכירים לא משתתפים, הרי אז יש להם רק מה להפסיד אם הביצועים לא עולים בקנה אחד עם המצופה מהם. זה משאיר את הבמה לעשיריות השנייה והשלישית של הדראפט.

כחלק מהעניין, שחקנים מתראיינים מול סקאוטים של קבוצות הליגה. זו דרך להכיר את האישיות של השחקן ולראות אם הוא מתאים לקבוצה. ואז גם עולות שאלות מוזרות. ממש כאילו רפי רשף כתב אותן.

שאלה נפוצה שנשאלת ע"י קבוצות רבות - כמה פני יש ב-1 מיליון דולר ?

פרנק מייסון השלישי, שסיים את קריירת המכללות שלו עם קנזס ונבחר העונה לשחקן השנה במכללות, נשאל איך הוא רוצה למות.

וגם בפוטבול עושים את זה, והשחקן אוסטין ליין נשאל האם היה רוצח אם היה יודע שלא יתפס.

אחד השחקנים המדוברים במחנה האימונים הוא הצרפתי של לה-מאן, ג'ונתן ג'יאן, סנטר קל-משקל שנמדד כשחקן הגבוה ביותר במחנה השנה [2.18 עם נעליים] ועם ווינגספן אחד הארוכים שנרשמו אי-פעם [2.30]. ופה הוא באימון שלשות.

שחקן מעניין נוסף שצפוי להיבחר בסיבוב הראשון הוא ד'ארון פוקס, שמספר על איך זה להיות בן של כדורסלנית מצליחה , מחזיקת שיא אחוז עונשין במכללת ארקנסו.

** שיר האליפות של הוושינגטון בולטס מ-1978 זוכה לגירסה עדכנית של אותו מבצע מקורי, לקראת משחק מס' 7 הלילה נגד בוסטון. רק תכניסו את ה'יה, יה, יה יהיה פה מגניב' של סטטיק וזה שיר השנה של גל"צ.

** ג'רמי לין: התארח בפודקאסט החדש של חברו לקבוצה בברוקלין רנדי פוי. הוא דיבר על ההתמודדות ב'אייבי ליג' [הקונפרנס היוקרתי שבו שיחק עם אוניברסיטת הרווארד] וסיפר שבאופן מפתיע דוקא שם נתקל בהערות גזעניות חוזרות מצד הקהל.

** ג'ראד דאדלי [פיניקס] שיחק בקליפרס לפני שלוש שנים. לדעתו הקבוצה צריכה לתת עוד עונה לדוק ריברס וצריכה להעביר בטרייד את אחד משלושת השחקנים החזקים שלה. הוא חושב שיהיה נכון לעשות את הטרייד על בלייק גריפין ולהחליף אותו ב-3-4 שחקני משנה ובחירת דראפט. פה הוא מתארח בפודקאסט של כריס ברוסארד ומתייחס גם לחבירה של דוראנט לגולדן סטייט ['שחקן טופ 5 רוצה ששחקנים יבואו אליו'].

** צ'ארלס בארקלי מספר על הפרום דייט שלו מהתיכון. "not many women lookin for a 5'10 backup chubby point guard" . עדכנתי לפני כמה ימים את רשימת ה"גדולים בכל הזמנים" שלי והגעתי למסקנה שצ'אק מקום 14 אצלי ברשימה.



הימור ? בוסטון ב-8 הפרש. נגד קליבלנד ? ... בתחושה, מרגיש לי קליבלנד ב-4 ולונזו בול ב-3.
 
למעלה