גמרו לי את הבורקסים וזה לא פייר

גילוש6

New member
גמרו לי את הבורקסים וזה לא פייר

אני נוסעת היום לתורכיה והכנתי בתחילת השבוע בורקסים נ.ג כדי לקחת איתי לנסיעה. היום בבוקר אני מחפשת את הבוקרסים וא-י-ן כלום. ילדתי החביבה הזמינה השבוע חברות ללמוד לבגרות הכינו גם ארוחת ערב וחיסלו לי את כל הבורקסים. ויש בוקרסים מקמח רגיל אבל היא אוהבת את הבורקסים נ.ט. שאלתי אותה רגע והחברות שלך אהבו את הבורקסים אמרה לי מאוד טוב לפחות מחמאות קיבלתי. אם הייתי יודעת לפני הייתי מכינה עוד. טוב, נראה לי שאני אלך להכין עכשיו וגם אשאיר לבני ביתי.
 
גילוש, את מספרת בכזו שלווה ואני

הייתי חוטפת קריזה רצינית. באיזו כיתה בתך? גם הגדולה שלי עושה את הבגרויות(יא). נסיעה טובה ועדכני בחוויות.
 

גילוש6

New member
היי נושיתי וגם סביוני

סיפרתי בשלווה כי היה לי זמן להכין עוד כמות לפני הנסיעה ואם לא הייתי מזה כועסת. הבורקסים הצילו אותי בתורכיה היה מקרר בחדר וזה היה מעולה. ופה סביוני זוכר באילת איך הצלתי אותך עם אותם בורקסים? הבת שלי בת 16 וחצי כיתה י' והיא אוכלת גלוטן. אבל היא אומרת ששלי יותר טעים. היה מהמהם בתורכיה (איסטנבול). נסענו קבוצה של 30 איש במסגרת החוג שלנו קבוצה מלאת שמחה וכייף נהנינו מכל דקה. המון חויות יפות. ארץ יפה מאוד. לי זאת נסיעה ראשונה היה לי כיף כל דקה.
 

גילוש6

New member
תודה לך. הסתדרתי מצויין

בארוחות בוקר את הבורקסים עם ירקות. ידוע שבמלונות חו"ל הארוחות דלות מאוד ככה שהבורקסים עזרו מאוד. בצהריים וערב בעיקר צ'יפסים, דגים, פלטות ירקות וגבינות. אני לא אוכלת את הבשר והעוף שלהם. או, ויש להם את הפוטטו מקווה שרשמתי נכון זהו תפו"א ענקי שהם חותכים לשתיים שמים בתוך נייר כסף ובפנים גבינות וירקות. מעדן. לקחתי גם לחמית של אוסם ועם מריחות בין לבין הסתדרתי מצויין. לקחתי גם עלי גפן בקופסאת שימורים. יש שמה גם בשפע פירות וירקות קנינו במשקל. אפילו בסמטאות שטיילנו היו פלחי אבטיח. באמת לא צריך לדאוג לאכול לא הייתי רעבה בכלל ולו לרגע.
 

סביוני

New member
היה גם שף במלון ש...

הכין לנו מכל טוב - ללא גלוטן לאחר בקשה שלנו.
 
למעלה