גמילה עצמית? שביתה?

טליאור

New member
גמלנו היה סיפור כזה לפני שבוע

ורועי אוטוטו (יום רביעי) בן שנה כמה ימים הוא פשוט עשה פרצופים לציצי, לא ביקש, וכשהצעתי סובב את הראש. פעמיים התעקשתי, קיבלתי ביס והבנתי את הרמז. אתמול הוא חזר לינוק במרץ, ובכלל מתנהג כאילו הוא בקפיצת גדילה - ישן ויונק הרבה יותר מהרגיל. אולי זו היתה שביתת הנקה או משבר ציצי. עכשיו בכל מקרה הוא מפצה על זה. אני חושבת שהרבה מסיומי ההנקה מתרחשים כי שביתה מתפרשת כגמילה, ובגילאים מסויימים זה נוח או מתאים לנצל את השביתה לגמילה. אם את רוצה להמשיך להניק, לדעתי תתייחסי לזה כמו אל שביתה, ואולי תמתחו את הגמילה. ו
לך ולמדהים שלך
 

ligo

New member
אז לא התעקשת? הוא חזר מיוזמתו

לציצי? אני לא רוצה להתעקש כי זה נראה לי נורא לדחוף לו ציצי לפה כשהוא מסובב את הראש הצידה בתוקף. אני מקווה שהוא לא ימשיך להתעקש. ומזל טוב מראש לרועי
 

טליאור

New member
הפסקתי להתעקש והמשכתי להציע

2 נשיכות הבהירו לי שכשהוא לא רוצה - הוא לא רוצה (אחרי הראשונה עוד חשבתי שזה היה בטעות) המשכתי להציע, ואחרי 3 ימים, הוא פתאום הרים לי את החולצה, הצביע, וינק בשקיקה, ומאז הוא נונסטופ מחובר לציצ.
 

מאיו

New member
גם לנו זה קרה

וזרמתי עם זה. הצעתי ולא יותר. לפעמים רצתה לפעמים ויתרה. אחרי חודש זה עבר והיא התחילה לדרוש ציצי בקולי קולות. היום אני לא יכולה לשבת ליותר משלושים שניוץת בלי שהיא דורשת.
 

ligo

New member
חודש?? ומה עושים בינתיים?

החלב לא נגמר? לשאוב בינתיים? גם היום הוא לא רצה. לא בבוקר ולא עכשיו כשהגענו הביתה
.להיעלב?...
 
עיסוי עמוק בשד

אם את מרגישה שההשתוללות היא בזמן שהחלב כבר לא זורם כמו בהתחלה, נסי לעסות את השד עיסוי עמוק ואיטי: לחיצה עמוקה לתוך רקמת השד (בעיקר בצדים לכוון בתי השחי, שם יש המון צינוריות ובלוטות), משאירים את היד בלחיצה עד שהיא מפסיקה לבלוע. מזיזים את היד לנקודה אחרת על השד ושוב לחיצה עמוקה, וחוזר חלילה. זה עוזר לרוקן את השד ולהעביר אליה עוד חלב. אם זה לא עוזר - מחליפים צד. כל החלפת צד יש זרימה מחודשת, גם אם כבר החלפת פעם או פעמיים... אופציה אחרת להשתוללות - אולי תקוע לה גרעפס?
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif ציצי - מים - ציצי - מים ../images/Emo2.gif

מישהי נתקלה בזיפזופ כזה? כבר כמה ימים שיובלי מבקשת מים אחרי ציצי ואז שוב וחוזר חלילה. בעיקר בעיקר בלילה. בהתחלה חשבתי שזה נובע מהחום (חולה) אבל עכשיו כבר בדרך החוצה וזה ממשיך. תובנות?
 

tovim

New member
כן גם אצלנו לאחרונה

מתעקשת לינוק עם בקבוק מים ביד ולוגמת תוך כדי. נעלבתי, ניסיתי לקחת את הבקבוק ונתקלתי בסירוב מוחץ (סרבנות בקבוקים זה השרשור הזה?). מאז הנוהג הוא כזה בעיקר בבוקר.
 

Lali d

New member
לדעתי

(ונדמה לי שכתבתי אותה פה בעבר, בתגובה לערפילית) , אם הולכים על התאוריה לפיה בגילאים מאוחרים יותר של ההנקה החלב הופך לשומני יותר, אז פשיטא שהוא מצמיא. כמו לשתות גלידה שנמסה. או שוקולטה עתירת שומן, את לא היית צמאה אחר כך? (וגם להלל זה קורה הרבה בלילה)
 
../images/Emo106.gif זכית במקום ראשון

ואני חיכיתי לתגובות שירגיעו ויגידו "רק אל תחשבי שזה כי אין לך מספיק...". התשובה שלך מושלמת ואני הולכת לישון רגועה.
 

g a n i

New member
בדיוק עכשיו נעלבתי לי בחושך...

התרצה לינוק (עשה טובה...) ולפתע התנתק -> השתחל בין ידי -> דידה אל השולחן והסתער על הבקבוק. ועוד שעה, כמו
, חכו ותראו: יתחיל להצביע על הארון עם הסימילאק, וידרוש את שלו. זה כבר טקס קבוע
אני משחילה לו הנקות בין הארוחות, לא יותר. מתלבטת אם לגמול סופית. הפעם אני ממש מרגישה שהמשך ההנקה הוא יותר בשבילי
(ובשביל עוגת פורומנקה במפגשים
)
 
ברור. אני מתנחמת בזה שלפחות היא

לא מבקשת סיגריה.
לא ייחסתי לזה חשיבות כי אצלנו זה מאז שהיא למדה להגיד מים (וזו היתה בערך המילה הראשונה שלה).
 
למעלה