גמילה-לה-לה...

גמילה-לה-לה... ../images/Emo182.gif

לפני שבוע התחלנו גמילה... סוף סוף, איתי כבר בן שנתיים ו-9. אגב, עוד חודשיים, בעז"ה ובעזרת כולם תהיה לו אחות חדשה! בינתיים הכל בסדר, בהתחלה היו פספוסים כל הזמן אבל עכשיו הוא כבר קולט שיוצא לו, וכבר עשה כמה פעמים בשירותים, עם ישבנון
עכשיו, כשהוא קולט שזה עומד לצאת, יש בעיה חדשה: הוא נלחץ נורא. מרגיש שיש לו פיפי, מתפתל ומתחיל לבכות... אנחנו לוקחים אותו לשירותים, והוא יושב על האסלה ובוכה, לא רוצה "לשחרר"... מבקש שנחבק אותו, ואנחנו מחבקים (סיטואציה קצת מצחיקה) ומלטפים ותומכים כמה שהוא רוצה. בסוף זה יוצא, אבל הוא נראה כל כך אומלל. אני אומרת לו שהפיפי רוצה לצאת, שהוא מתגעגע לאסלה ורוצה לזרום לים, אבל הוא עדיין נלחץ וקשה לו. איך עוזרים לו לשחרר? לגבי הקקי, בינתיים הוא עושה ונראה שפחות קשה לו עם זה. רק פיפי מאוד קשה לו לעשות. הצילו!
 
הייתי מנצלת את מזג האויר

ונותנת לו להשתין בחוץ ליד העץ אולי זה יוריד ממנו קצת לחץ בנוסף, תתכונני לזה שאולי תהיה לו רגרסיה אחרי הלידה ככה שאם הגמילה לא הולכת לו קל אז תני לו את הזמן בהצלחה
 
למעלה