גם לרדיו ירושלים יש אפליקציה חדשה; פתחו במו"מ להכנס לרכבים

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
גם לרדיו ירושלים יש אפליקציה חדשה; פתחו במו"מ להכנס לרכבים

כ-25 אלף הורדות היו עד כה לאפליקציה החדשה של רדיו ירושלים, שהושקה לפני כשבועיים – כך נודע לאייס השקה היא חלק ממהלך גדול יותר של התחנה בניסיון להגיל את החשיפה לתכניה שלא באמצעות ה-FM. כפי שעשתה תחנת רדיו תל אביב, גם אצל הירושלמים רוצים להיכנס לתוך מערכות המולטימדיה הדיגיטליות ברכבים החדשים, ומנהלי התחנה נמצאים במגעים עם מספר יבואני רכב כדי להטמיע את האפליקציה שלה במערכות המולטימדיה.

כזכור, בשבוע שעבר הכריזה רדיו תל אביב על שת"פ עם חברת כלמוביל, במסגרתו לראשונה בישראל ניתן יהיה להאזין לרדיו באמצעות חיבור אינטרנט מובנה ברכבי יונדאי ומיצובישי. המהלך יאפשר לקבל את התכנים החיים הרגילים, אבל גם תחנות משנה דיגיטליות נוספות ותוכן מקורי, כגון התכניות של טייכר וזרחוביץ', או ארז טל, ופודקאסטים.

בהמשך השיקה גם תחנת רדיוס אפליקציה בשיתוף עם כלמוביל, במסגרתה ניתן להאזין ל-20 ערוצים, והיא מותקנת בכ-100 אלף רכבי יונדאי, מיצובישי ומרצדס. באפליקציית התחנה המיועדת לסלולר, יש עוד 30 ערוצים נוספים, ובתוך שבועיים מאז הושקה, התקינו אותה מעל 50 אלף איש.

האפליקציה החדשה של רדיו ירושלים מאפשרת כרגיל להאזין בשידור חי לשידורי התחנה, להאזין לקטעי ארכיון ולקבל קישורים לאינסטגרם ולפייסבוק שלה. האזנה לשידורים לא נקטעת גם בשימוש רגיל במכשיר הנייד, אלא עם קבלת שיחות. בעוד כחודש צפויה התחנה הירושלמית להשיק 15 ערוצי מוזיקה יעודים, בדומה למהלך שהושק לפני שנה וחצי על ידי רדיו eco99fm.

כאמור, הבשורה הגדולה היא הרצון להטמיע את האפליקציה החדשה ברכבים החדשים, מה שפותר את מגבלת המיקום הפיזי – כי הרי התחנות האזוריות הפועלות ברישיון הרשות השנייה, מחויבות רגולטורית לשדר ב-FM באזורים גיאוגרפיים מוגדרים מראש. כבר בשנים האחרונות מגבלה זו החלה להיפרם עם תחילת שידורי התחנות בפלטפורמות הרב ערוצים HOT ו-yes.

בשיחה עם אייס, אומר גדי קסטיאל, מנכ"ל רדיו ירושלים, כי "הרלוונטיות של הרגולציה היא יותר לגבי תכנים שמתאימים לקהל המאזינים באזור הזיכיון שלך, אבל לגבי רדיוס השידורים והקליטה, רדיו ירושלים כבר מספר שנים נהנה מהמון מאזינים בכל הארץ באמצעות HOT ו-yes".

על פי סקר TGI האחרון (חודשים ינואר-יוני 2016), התחנה הירושלמית קיבלה 3.1%, זינוק ביחס ל-2.4% שקיבלה בסקר שסיכם את החצי השני של 2015. בסקר האחרון 3.1%, זינוק ביחס ל-2.4% בסקר הקודם. קסטיאל משייך זאת בין היתר גם לחוזקה בקליטה הדיגיטלית של שידורי התחנה: "50% מהמאזינים שלנו הם באמצעות שידור הרדיו של HOT ו-yes, ובאמצעות האפליקציה הקודמת".

http://www.ice.co.il/media/news/article/457840
 
למעלה