גם לכם כל המצב הבטחוני עושה מוטיבצי

גם לכם כל המצב הבטחוני עושה מוטיבצי

מוטיבציה להתגייס? אני אהיה כנראה בחיל אוויר ועכשיו אני מרגישה עד כמה חיילים חשובים ותורמים. בא לי להיות שם איתם ולא לשבת בבית מול הטלוויזיה ולדאוג...
 

or aver

New member
יש לי עכשיו פול מוטיבציה

אבל אני יותר מתבעס שלא התגייסתי לפני שנה ואז הייתי יכול להיות שותף עכשיו ללחימה.
 

shoreran

New member
גם אני "חדור"...

למרות שתמיד רציתי להתגייס עכשיו אני רוצה יותר מתמיד! אפילו שאני לא קרבי... אני מת כבר לתת לצבא!
 

idomda

New member
צבא

אחרי שתתגייס תאמין לי שתרד לך כל המוטיבציה כי אתה תראה שאתה נכנס למסגרת שלוקחת לך את החופש
 

PopPy

New member
האמת שקצת כן

הייתי מבואסת בטירוף מזה שהגיוס שלי באוגוסט, ולמרות שהתפקיד שלי עורפי לחלוטין פתאום זה נראה שונה..
 

sdsdsd45

New member
חבל"ז

אכלתי את עצמי אחרי שגיליתי את הפרופיל הרפואי שלי (בעיות ראיה, 64), ועכשיו אני עוד יותר אוכל את עצמי שזה פשוט חבל"ז. אני מוכן לתת אצבע כדי להגן על המדינה שלי ולהיות עם הגיבורים שלנו בחזית. אני לא טיפוס מילטנטי שמעריץ כל אחד במדים, אבל אני רואה זכות גדולה בהגנה על המדינה שלנו ועל אזרחיה.
 

קקטוסץ

New member
יש לי מוטיבציה לזה שחיילים

יפסיקו למות מוות סתמי ומיותר רק כי לאולמרט לא עומד הזין ולנסראללה הצטמק המוח.
 

sdsdsd45

New member
נכון, מלחמה זה נורא

תהיי בטוחה שאף אחד לא רוצה מלחמה, הרוגים, פצועים וכל מה שמתלווה לכל מלחמה. אבל לפעמים, מלחמה זה הכרחי. הדוגמא הכי טובה היא מלחמת ששת הימים, מלחמה יזומה ע"י ישראל. כשאין ברירה, כשמעמידים אותך בין הפטיש לסדן, מלחמה היא הכרחית. כשמפגיזים אותך משטח מדינה ריבונית, כשאיראן מצהירה קבל עם ועדה על רצונה למחוק את מדינת ישראל מעל המפה, כשסוריה תומכת בטרור, מעבירה נשק חדיש (הטיל נגד הסטי"ל), אין מה לעשות, אין מנוס ממלחמה.
 

fuertecito

New member
תראי...

כנראה שאת בחורה ממש טובה יאנה, ושבאדרת עושים עבודה טובה...אבל את יודעת, אני לוחם ביחידה טובה בצפון ולפעמים הדבר שאני הכי רוצה ומתגעגע זה להיות בבית מול הטלויזיה ולדאוג...אבל מעולה שיש לך מוטיבציה...
 

eXtreM1

New member
בהחלט כן!!!

תכלס...למרות כל החרא שהקרביים ''אוכלים'' למרות השביזות והקשיים אני כבר מת להתגייס ולתרום בכל מה שאני יכול. הבעיה שאלה שקובעים תפרופיל ותתאריכים סתם בני זונות ואחרי מלחמה איתם לא הייתה לי אפשרות אחרת אלא לדחות לנוב' לפחות אני אהיה קרבי =\
 

eXtreM1

New member
ואללה גבר...

כמה שאתה צודק. אבל אין מה לעשות...לכל הקרביים יש משפחות וחברים ועם לא הם לא תהיה לנו מדינה.
 

קקטוסץ

New member
גברת, אחי.

"אין מה לעשות". נו, זאת הגישה. זה שאם לא הם לא תהיה לנו מדינה זה ברור, אולי אם גם המדינה תכיר בזה ותתייחס אליהם קצת פחות חרא בזמן השירות ואחריו, אז יהיה בסדר.
 

eXtreM1

New member
../images/Emo3.gif גברת ,אחותי...

לא משנה כמה תרצי או כמה החיילים או אנשים אחרים ירצו.. היחס מהמדינה לא ישתנה,עד שתהיה איזה מהפכה או משהו חחח
 
דווקא אני מסכימה עם ההוא שצריך ל-

להאבק על זה שישמימו יותר זין על קרביים. שיותר יכירו בעבודה שלהם. לא סתם ישתמשו בהם כבבשר תותחים ויתנו להם לאכול חרא. הם צריכים יותר זכויות. יותר שיתפסו מהם בקרב האוכגלוסייה כמו פעם... יותר פינוקים. שמעתי שתלפיונים מקבלים קולות ומעדנים בחד"א שלהם. שהם חיים כמו במלון 5 כוכבים. אז ככה גם קרביים צריכים לחיות. ולא כמו מה ששמעתי שכדי לקבל ציוד של לוחמים הם צריכים להתחנן לאיזה דוד באמריקה או לאגודה למען החייל...
 
לי תמיד הייתה ויש מוטיביציה להתגייס

לפי הסיפורים הקודמים שלי,יש לי פרופיל נמוך בגלל בעיית ראיה {הפרופיל 45} אז כאילו אני לא כשירה בשביל משהו קרבי, אבל גם אני אהיה זאת שתכין את הקפה למפקד כלשהו וזה מה שיחזיק אותו ער..אין לי בעיה. אבל אני מעדיפה ללכת לכיוון גל''צ/כתבת צבאית..
ובעוד שנה בדיוק אמור להיות הגיוס שלי, למרות שזה תאריך גיוס ראשוני. אני מאז שהייתי בגדנ''ע, זה העלה לי את הרצון לשרת בצה''ל.
 

BlackMambaX

New member
עלי זה מאוד משפיע מבחינת מוטיבציה..

אני מרגיש שצריך לעשות משהו, ונמאס סתם לשבת בבית ולקוות לטוב. כרגע אני משובץ למערך הטכני - לא קרבי... וככל שהגיוס מתקרב, אני מרגיש שאני יותר רוצה קרבי, והמצב רק משפר את ההרגשה הזאת..
 
אכן כן

לי בכלל אין מוטיבציה להתגייס לצה"ל, האמת אני נגד (לא אכפת לי שאנשים שמרגישים פטריוטים ורוצים להתגייס יתגייסו, אני פשוט לא פטריוט). פשוט לא בא לי לגרבץ ת'זין, שינצלו 3 שנים מהחיים שלי ובתמורה לקבל "משכורת" שהדמי כיס שלי מסבתא גבוהים מהם (ובעצם אנחנו נטל להורים שלנו), לחטוף צעקות ותיזוזים ועוד כל מיני חרא צבאי כל היום על לא עוול בכפי, כשאני בכלל פציפיסט. אבל רק עכשיו מתברר לי שאנחנו עושים את זה למטרה מסויימת, ושגם החלק הכי קטן במערכת תורם (למרות מה שאני חושב, שמשאירים את כל העבודה לטייסים, ולכל השאר מתייחסים כמו האח הקטן ששולחים למכולת), ולכן חשוב להתגייס לצבא. המוטיבציה שלי רק עולה כשיש לחימה (אקשן, ושאלוהים יסלח לי) והיא בשחקים כשאני רואה תוצאה לעבודה שלי.
 
למעלה