אור ../images/Emo41.gif
היה לי העונג לצנוח איתך בשבת ונהנתי מאוד. אמנם (לשנינו) יש עוד הרבה ללמוד אבל נראה שזה בהחלט הכיוון הנכון
(לפחות זה מה שרון אומרת ואני לא מתווכחת איתה
) אז שיהיה לך שבוע טוב (כמובן גם לכוווולם) וניפגש בסופ"ש הבא. חום ואהבה עדי.