גם לי יש כמה משבת...

אור ב

New member
גם לי יש כמה משבת...

אבל אני לא אעלה את כולן כי זה לא יגמר...
 
אור ../images/Emo41.gif

היה לי העונג לצנוח איתך בשבת ונהנתי מאוד. אמנם (לשנינו) יש עוד הרבה ללמוד אבל נראה שזה בהחלט הכיוון הנכון
(לפחות זה מה שרון אומרת ואני לא מתווכחת איתה
) אז שיהיה לך שבוע טוב (כמובן גם לכוווולם) וניפגש בסופ"ש הבא. חום ואהבה עדי.
 
למעלה