גם לחזירים יש רגשות

Jam Head

New member
....... הנה שלי!!....

הדיסק: 1) Pearl Jam - Jeremy 2) Iron Maiden - Blood Brothers 3) Metallica - The Call Of Ktulu 4) Pink Floyd - Wish you were here 5) Black Sabbath - Paranoid 6) Haggard - Awaking the centuries 7) Red hot chilli pepers - Under the bridge 8) Rhapsody - land of immortals 9) Staind - Outside 10) Blink182 - Dammit כמעט כל שיר של Pink Floyd אפשר להירדם איתו במיוחד .Shine On Your Crazy Diamond להקה שלא קשורה כל כך זו Blink 182 - Jeremy Spoken Class Today -
 

EROTOMANIA

New member
בלה..

אני לא יכולה לבחור 10 שירים.. אני חייבת את כל הדיסקים שלי ואת כל השירים שיש לי בינתיים על המחשב. למרות שדי נמאס לי מהכל ואני רוצה משהו חדש, אבל לא חשוב... להתעורר עם: משהו מהיר\כבד\סולואים טובים... אבל השניים הנבחרים שלי הם Dream Theater - Erotomania Childrne Of Bodom - Every Time I Die להרדם עם: Mr. Big - Promise Her The Moon Opeth - Benighted כל מיני דברים שקטים יחסית.. סגנון מוסיקלי שונה: קצת אניגמה, כל מיני יצירות לפסנתר שאין לי כוח להזכר\לפרט עכשיו. בוטנים זה מגעיל וגם השילוב של מר עם מלוח. "זו רק השערה .. השארה .. מה?"
 

EROTOMANIA

New member
שכחתי....

לציין עוד שני שירים לבוקר: Arch Enemy - Enemy within, Ravenous Opeth - Silhouette ממש יפה.. מתאים לכל מקום, זמן, בלה בלה בלה.. זה מזכיר לי את הסרט "אגדת הפסנתרן" אם מישהו מכיר.. טוב מספיק לזיין בשכל. זהו לעכשיו .. אני מקווה ..
 
החומר החדש שלהם כל כך דוחה

כמעט חומר לגלגלצ... אגב,אני מכיר את הסרט,הוא לא היה רע בכלל,למרות שלבמאי (אם אני לא טועה זה היה נגיסה אושימה,נכון?בכל מקרה,הוא הבמאי של אימפריית החושים ומרי כריסמס,מיסטר לורנס...) היו סרטים יותר טובים.
 

Unholy justice

New member
שלי:

הדיסק: Skid row - Quicksand jesus Iron maiden - Blood brothers Children of Bodom - Don´t stop at the top Sonata arctica - Wolf&raven Scorpoins - to be with you in heaven In flames - square nothing Alice in chains - would my dying bride - A kiss to remember Guns ´n roses - Civil war Skid row - youth gone wild (אז שמתי שניים שלהם... אתם תחיו) להקה שאני אוהב שהיא לא בסגנון שלי - the cranberries ז´אנרים - מוזיקה קלאסית ואירית, אני אוהב מוזיקה עם טאץ´ של ימי הביניים... שיר לפניי השינה: lacuna coil - falling. אותי הוא מרדים... שיר להתעורר איתו: Iron maiden - futureal.
 

BruceDickinson

New member
מה אני הייתי שם? אוו....

זה לא קל.... 1.Death-Spirit Crusher 2.Winterhorde-Winterhorde (אחרי שלשום......) 3.Dark Tranquility-Punish my heaven 4.Carcass-Heartwork 5.Salem-Symbissis(כן, אני חושב שזה שיר אדיר) 6.Paradise lost-Jaded 7.Death-The philosopher 8.Iron Maiden-Childhood´s end/Affraid to shot strangers 9.Obituary-Cause of death 10.Blind Guardian-And then there was silence(תתפלאו, אבל השיר די נגע בי) סגנון אחר? הלהקה האהובה עליי, OASIS. שיר להירדם איתו? הפס קול של Brave heart. שיר להתעורר איתו? שש-שש-שש המספר של החיה.... חחח... זה כמו עששת... ריח של בוטנים? ראה ריח של במבה.
 

Darewolf

New member
ניסיתי להימנע, אבל אני לא יכול

שלא להגיב. כל היום אני רואה את העץ הזה, אז הנה לך: 1)Testament - Three Days in Darkness(התחלה קשוחה לדיסק היא חובה!) 2)Blind Guardian - Bright Eyes 3)Opeth - Harvest 4)Sepultura - Sepulnation 5)Nightwise - Over The Hill And Far Away 6)Kreator - Violent Revolution 7)Etheral - Fear Of The Dark 8)Iced Earth - The Phantom Opera Ghost 9)Cradle Of Filth - Her Ghost in the Fog 10)(System of A Down - Snowblind(Black sabbath cover להקה שלא קשורה? k´s choice! רוק קל במיטבו. שירים לפני השינה: Opeth - Black Rose Immortal(אם קשה לי להירדם) או Opeth - Advent שירים להתעורר איתם: Deicide - When Satan Rules his world Blind Guardian - Lord Of The Rings Testament - DNR. ריח של בוטנים: ריח של בטון עם מלח. או סתם ריח של בוטנים? מה אכפת לי אני לא אוכל בוטנים! (בדרך כלל) אורי.
 
הממ...

נכון להיום: Mastodon-Welcoming War limbonic art-pits of the cold beyond hate eternal -catacombs suffocation-despise the sun enemy soil-group think benumb-crawl stagger fall Brutal Truth-collapse emperor-curse you all men Carcass-Exhume To Consume Carcass-Carneous Cacoffiny אלבום לפני שינה:THE DYING TRUTH של ציאניד,או כל ברוטל אחר,לצורך העניין...
 

Dying degrEe

New member
גם לי מותר?

גם אני יכולה?
 

Lucky Bob

New member
אממ... שאלה, מסטודון.. זה הלהקה הזו

שיש בה חברים מ LETHARGY?
 
למעלה