גם אני חדש

רק ילד

New member
גם אני חדש

למען האמת אני כבר משהו כמו חודש כבר מפנטז בפורום אבל כפסיבי, דרך אגב, אני בן 20 מהמרכז, אחד כזה שמסרב להתבגר ואוהב לפנטז כמו נער מתבגר. אני נהנה לקרוא את הפנטזיות ומקווה יום אחד גם לספר על הפנטזיות שלי. בינתיים מבטיח להתחיל לתת תגובות, שלכם, נ (רק ילד)
 
ככה זה חמודי

ילד נשאר בייבי... לכולנו יש משהו מזה...... ויש כאלה שנתקעים בזה.... ממממממ יאמי.....
 
למעלה