גם אני התייתמתי מאמי לפני כמה חודשי

yaeli1231

New member
גם אני התייתמתי מאמי לפני כמה חודשי

ם ואני כבר גדולה אמא לילדים אך , אמא תמיד תשאר אמא . וגם שאתה גדול זה קשה. אמא הייתה חולה הרבה זמן וידענו שזמנה קצוב אך עד שזה לא קורא את לא יודע מה זה, זה עצוב כיוון שלבעלי גם אין אמא אז לילדים שלי אין סבתא ולנו אין אמהות. בכל אופן, נורא קשה לי ואני לא קולטת שאין לי עם מי לדבר. עם אמא שלי תמיד דיברנו על הכל והיה אכפת לה ממני ומהילדים ועכשיו, אני יכולה להתקשר לדודה שלי - אך זה לא אותו דבר לה יש את הילדים שלה ואת החיים שלה ולמרות שהיא מנסה להיות נחמדה זה לא זה. אמא תמיד אהבה לקנות בגדים ומתנות לילדים שלי ומי יקנה להם עכשיו?
 

yaeli20

New member
שלום יעל ../images/Emo24.gif

בכל גיל כואב לאבד מישהו קרוב, ההיתרון בלהיות בוגר זה ההקלה, אפילו אם היא רק מעטה, בידיעה שאמך לא סובלת יותר והיא במקום שכולו טוב נפגשת עכשיו עם כל משפחתה שנפטרה וכל חבריה שאבדו במהלך השנים - תחשבי איזה חגיגה היא עושה עכשיו. לילדיך אומנם אין יותר סבתות אך עדיין את יכולה שהם יכירו את אמך על ידי סיפורים שתספרי להם, האם היו דברים שהיית עושה באופן קבוע עם אמך (לדוגמה נפגשות לכוס קפה ומפטפטות פעם בשבוע ביום קבוע) שאת יכולה לעשות עם ילדיך ולספר להם שאת היית עושה זאת עם אמא שלך והיום כשאת אמא שלהם את עושה את זה איתם... סבא וסבתא שלי (ההורים של אבי) נפטרו הרבה שנים לפני שנולדתי כשאבי היה בתחילת שנות העשרים שלו ולמרות זאת אני מרגישה שאני מכירה אותם דרך עשרות סיפורים ששמעתי עליהם ועל ידי דברים שאבי היה עושה עם הוריו ומאז שאנחנו ילדיו נולדנו הוא הקפיד לעשות איתנו, דבר נוסף שאני עשיתי איתו והשפיע עלי מאוד עד היום קרה כשהייתי בת 13 או 14 הוא לקח אותי למקום שהוא גדל בו והראה לי איפה היה הבית שלהם, איפה אביו עבד וכו, כן, זה כל כך קשה שמאבדים את אשת הסוד שלך, התחושה של אין עם מי לדבר אצל מי לשפוך את הכאב והקושי מישהו שישמח איתך את השמחות הקטנות שרק אישה עם אישה יכולה להבין... האם יש לך אחות? האם לבעלך יש אחות? האם יש לך חברה קרובה? נסי להתקרב אליהן זה אומנם חלופה אבל עם הזמן ככל שהוא יעבור ואתן תתקרבו את תגלי שעוד נשים יכולות להיות נשות סוד נפלאות. ובינתיים אני שולחת לך חיבוק חזק וחם
 

eshkolit32

New member
כל הכבוד על התגובה החמה והחכמה../images/Emo70.gif

בדיוק בשביל תגובות כאלה הוקם הפורום.
 

eshkolit32

New member
ברוכה הבאה לפורום../images/Emo13.gif

אנחנו שמחים שהצטרפת אלינו ומקווים שכאן תוכלי למצוא שיש עם מי לדבר. כאן כולנו באותה סירה... אני מאד מבינה את הכאב שלך. אין נחמה כשאנחנו נפרדים מאדם קרוב כל כך כמו אמא, אי אפשר למצוא את היחסים שהיו לנו איתה עם מישהו אחר. אבל יש עוד אנשים מסביב, נכון שזה לא אותו הדבר, אבל לפעמים חברים וקרובי משפחה מאד מאד תומכים ועוזרים לעבור רגעים קשים כמו הרגעים שאת עוברת עכשיו. כל מה שנותר לעשות הוא שאת והילדים שלך תזכרו את הזמנים שבהם אמא שלך כן היתה שם וכן דאגה לך ולילדים, חשוב לזכור את זה כי זה דבר שהיה קיים ויש לו משמעות. אני מקווה שיש עוד אנשים שאת קרובה אליהם-קרובי משפחה, חברות טובות - שיכולים לעזור לך עם ההתמודדות הזו. בכל אופן, כשאת רוצה פינה חמה לדבר על מה שכואב לך את תמיד מוזמנת לכאן.
 

yaeli1231

New member
לצערי אין לי אחות יש לי אח אך זה לא

אותו דבר, אך יש דברים שיכלתי לדבר רק עם אמא שלי. רק היא הבינה אותי יש לי חברות אך הם בד"כ רואות את עצמם אמא תמיד חשבה עלי וטובתי וחברות זה משהוא אחר. לבעלי יש אחות אך אנו לא מדברים באותה שפה ואין כימיה איתה. אני מרגישה יתומה כמו שם הפורום לכן ניכנסתי כאן , כיוון זה הרגשתי. בשבעה באו המון אנשים חברות של אמא גם בהלוייה וגם בשלושים. לאמא הייתה המון חברות כולן אמרו לי נהיה בקשר נדבר וכו.. מאף אחת לא שמעתי אחר-כך הם פשוט התעופפו באוויר.
 

eshkolit32

New member
יש פתרון להיעלמות האנשים אחרי השבעה

גם לי קרה שבשבעה באו המוני אנשים ואח"כ רובם נעלמו. יש לזה כל מיני סיבות אבל עם השנים הבנתי (קצת מאוחר מדי) שאפשר ליזום פגישות איתם במקום לחכות שהם יעשו את הצעד. נצלי את העובדה שאצלך זה עוד טרי - אני ממליצה לך להתחיל להדק קשרים כבר עכשיו עם אנשים שאת אוהבת, במקום לכעוס פשוט "להקדים תרופה למכה" - זה ישתלם לך. אמנם אמך חשבה עלייך ועל טובתך וחברים חושבים קודם כל על עצמם - זה טבעי וזה בטח נכון גם לגבייך. אני חושבת שאם יהיו לך יחסים קרובים עם חברות/קרובי משפחה שבהם יהיו דאגה תמיכה והבנה הדדיים - הדבר יפעל לטובתך ולטובתם בסופו של דבר.
 
יעל יקרה

לאבד אמא בכל גיל זהו דבר קשה מאוד. אני שאבדתי את שניי הוריי יכולה להעיד שהאובדן של אמי קשה לי הרבה יותר (לצערי). גם אני ואמי היינו קרובות מאוד ויכולתי לחלוק אתה הכל, אמי הייתה יועצת ולכן גם הייתה מאוד פתוחה, לשמחתי יש לי אחות תאומה ואנחנו מאוד מאוד קרובות ומדברות על ה כ ל , יש לי גם אח והקשר אתו פחות קרוב... גם אני עברתי את האכזבות מאנשים קרובים אלי ולאמי שהבטיחו בשבעה שהם ידאגו לנו ויעזרו לנו- בכל זאת היינו צעירים יחסית (גיל 20), אך נחלנו אכזבות רבות....אך יעלי תמיד את יכולה להכנס לכאן ולפרוק את שאת מרגישה כי אנחנו כאן כולנו בסירה אחת - לתמוך, לעודד או סתם להקשיב...
 
למעלה