גם איתי במציקים
אמש, התקשרה הגננת של איתי. לטענתה איתי מציק מאוד לילדים בכך שהוא מלטף אותם. הוא לא מפסיק ללטף אנשים. לקחתי אותו הבוקר לשיחה, ואמרתי לו שלא כולם אוהבים שהוא מלטף ונתתי לו בד מקטיפה כדי ללטף אותו. הוא מאוד נעלב, וחשב שאני לא רוצה שהוא ילטף אותי. אחרי שהסברתי לו שרק את הילדים (גם בבית וגם בגן) אני לא מרשה ללטף, הוא יצא במתקפת ליטוף אינטנסיבית על כל מי שעבר לידו. מי אמר שכדי לעצבן צריך להרביץ?
אמש, התקשרה הגננת של איתי. לטענתה איתי מציק מאוד לילדים בכך שהוא מלטף אותם. הוא לא מפסיק ללטף אנשים. לקחתי אותו הבוקר לשיחה, ואמרתי לו שלא כולם אוהבים שהוא מלטף ונתתי לו בד מקטיפה כדי ללטף אותו. הוא מאוד נעלב, וחשב שאני לא רוצה שהוא ילטף אותי. אחרי שהסברתי לו שרק את הילדים (גם בבית וגם בגן) אני לא מרשה ללטף, הוא יצא במתקפת ליטוף אינטנסיבית על כל מי שעבר לידו. מי אמר שכדי לעצבן צריך להרביץ?