גל שלום לך

גליאל

New member
גל שלום לך

רק היום גיליתי את הפורום הזה. יש לי כמה שאלות לגבי שמות הילדים שלי. 1. לבכור קוראים גל על שם סבתי ז"ל שחלמתי אליה בזמן ההריון. לילד יש בעיות קשב וריכוז (בלי ריטלין). איזה רב אמר לי שהשם קצת ואין בו אותיות האוי לכן כדאי להוסיף/לשנות שם. הילד מאוד אוהב את השם שלו. האם זה יעזור שינוי שם? 2. דניאל - היה אמור להיות עידן (אנחנו היחידים במשפחה שיש לנו בנים ולכן רצינו שם שמסמל המשך דור). ברגע שהוא נולד הוחלט על דניאל (למיילדת קראו דיאנה - לדעתי זה מכאן הגיע). הוא ילד מאוד, מאוד עקשן. הרב שוב פעם אמר לשנות שם כי דניאל בתורה סבל הרבה. 3. אלירן - הגיע לאחר אובדן ילד בהריון קודם שהיה אמור להיקרא הראל. אלירן מכיל אות אחת מכל השמות שלנו ולכן כאילו מאחד אותנו אחרי האסון שקרה לנו. על השם שלו הוחלט 2 דקות לפני רישום בת.ז. ילד מאוד לא רגוע ובכיין. אני חילונית מאוד. ההבנים הקטנים שלי מבקרים במשפחתון בבעלות משפחה דתיה (משפחתון לא דתי), ולכן יוצא לי לדבר עם האבא של המטפלות. וזאת דעתו. האם שינוי בשמות שלהם יביא לשינוי? מה דעתך? הרי מאחורי כל שם יש סיפור. אם אתן להם סתם שמות - מה זה ישנה? סליחה על האורך. תודה על התגובה.
 

גל סופר

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

1. לא לשנות לו את השם, אם הוא אוהב אותו. אין דבר כזה "שם עם קצת אותיות", התאוריה של "אם יש קצת אותיות זה מסוכן" מבחינתי זה שטות. נכון שזה לא קל, אבל בוודאי לא מסוכן ובוודאי לא יהיה זה שיעזור לו. 2. דניאל בתורה סבל הרבה, אבל דניאל היה צדיק [ונביא] שבסופו של דבר קיבל על זה שכר. לא לשנות, ובעיקר לנסות לשכוח ש"הוא היה אמור להיות עידן". צריך להתנתק מ"עידן", ולחשוב שהוא לא היה קיים כלל. 3. אני נורא אהבתי את הרעין שעומד מאחורי "אלירן", ומה גם שזה שם שמצלצל יפה. לא לשנות. הוא לא רגוע ובכיין בגלל הגיל שלו, לא בגלל השם
הם עוד קטנים, אני ממש ממש לא ממליץ לשנות את השם של אף אחד מהם. בהצלחה
 

גליאל

New member
תודה רבה לך

ממש ירדה לי האבן מהלב. נורא מבלבל כל השמות. בהתחלה זה נשמע לך טוב ומתאים לילד - ופתאום כשמשהו לא בסדר אתה רץ לחפש מה לעשות - ובין היתר עולה העניין שם שינוי שם. לפחות עכשיו אני בטוחה שנתתי להם את השמות הנכונים. לפחות כל השמות באו מהלב ומאהבה שלנו אליהם. ממש תודה לך!
 
למעלה