גלרית תמונות גלרית תמונות אפשר לדעת איך אני פותחת גלריה בפורום ....
davidfainshtein Member מנהל 29/5/06 #2 פונים במסר אישי לאחד המנהלים. נכתב ע"י d303: גלרית תמונות אפשר לדעת איך אני פותחת גלריה בפורום .... לחץ כדי להרחיב... פונים במסר אישי לאחד המנהלים.
פונים במסר אישי לאחד המנהלים. נכתב ע"י d303: גלרית תמונות אפשר לדעת איך אני פותחת גלריה בפורום .... לחץ כדי להרחיב... פונים במסר אישי לאחד המנהלים.
D d303 New member 29/5/06 #3 איך נכתב ע"י davidfainshtein: פונים במסר אישי לאחד המנהלים. לחץ כדי להרחיב... איך ולמי פונים
davidfainshtein Member מנהל 29/5/06 #4 רואה את הכותרת של הפורום למעלה? נכתב ע"י d303: איך ולמי פונים לחץ כדי להרחיב... רואה את הכותרת של הפורום למעלה? לידה יש 3 שמות: מסוף כרמלית, fireman, אוהד11. אלה הם המנהלים. לוחצים על אחד השמות ומגיעים לכרטיס האישי שלהם. מותאים בצד ימין את הקישור "שלח מסר". לא מסובך.
רואה את הכותרת של הפורום למעלה? נכתב ע"י d303: איך ולמי פונים לחץ כדי להרחיב... רואה את הכותרת של הפורום למעלה? לידה יש 3 שמות: מסוף כרמלית, fireman, אוהד11. אלה הם המנהלים. לוחצים על אחד השמות ומגיעים לכרטיס האישי שלהם. מותאים בצד ימין את הקישור "שלח מסר". לא מסובך.