גלולות וכאבי ראש
אני לוקחת גלולות מסוג מרסילון. מאז שהתחלתי לקחת (מספר חודשים) אני סובלת מכאבי ראש בזמן הוסת ולעיתים מכאבי ראש במהלך המחזור. לפני כן לקחתי גלולות במשך 9 שנים (מינולט ואחרי כן הרמונט) ובתקופה זו סבלתי גם מכאבי ראש (שהתחילו רק מאז לקיחת הגלולות). במהלך שנה וחצי שלא לקחתי גלולות לא סבלתי מכאבי ראש כלל. האם ישנן גלולות שלא יגרמו לי לכאבי ראש? מה הסיבה שהגלולות גורמות לי לכאבי ראש? תודה
אני לוקחת גלולות מסוג מרסילון. מאז שהתחלתי לקחת (מספר חודשים) אני סובלת מכאבי ראש בזמן הוסת ולעיתים מכאבי ראש במהלך המחזור. לפני כן לקחתי גלולות במשך 9 שנים (מינולט ואחרי כן הרמונט) ובתקופה זו סבלתי גם מכאבי ראש (שהתחילו רק מאז לקיחת הגלולות). במהלך שנה וחצי שלא לקחתי גלולות לא סבלתי מכאבי ראש כלל. האם ישנן גלולות שלא יגרמו לי לכאבי ראש? מה הסיבה שהגלולות גורמות לי לכאבי ראש? תודה