88-196-01 / אגד-תעבורהאלון, אני לא בטוח, אבל אני חושב, שהדאפים
במספרים, שכתבת הגיעו חדשים ל"אגד תעבורה". אותו דבר גם למאנים קידומת 88, שג'קי כתב. הם גם הגיעו חדשים ל"אגד תעבורה" ואחרי, שנכנסו הדאפים, עברו אותם מאנים לחברת האם.
תמונה להמחשה.
88-196-01 / אגד-תעבורהאלון, אני לא בטוח, אבל אני חושב, שהדאפים
במספרים, שכתבת הגיעו חדשים ל"אגד תעבורה". אותו דבר גם למאנים קידומת 88, שג'קי כתב. הם גם הגיעו חדשים ל"אגד תעבורה" ואחרי, שנכנסו הדאפים, עברו אותם מאנים לחברת האם.
88-18X-01 ו 88-19X-0188-196-01 / אגד-תעבורה
תמונה להמחשה.
כולם דאפים. למעשה פרט למאנים88-18X-01 ו 88-19X-01
הגיעו חדשים לאגד תעבורה
שיהיה...,כולם דאפים. למעשה פרט למאנים
שהושאלו חדשים לגמרי לאגד תעבורה, כל שאר החדשים הם דאפים בלבד עירוניים ובינעירוניים.
גם ה-88-086-01 הושאלה חדשה לאג"ת.כולם דאפים. למעשה פרט למאנים
שהושאלו חדשים לגמרי לאגד תעבורה, כל שאר החדשים הם דאפים בלבד עירוניים ובינעירוניים.
כל הדאפים של תעבורה הגיעו חדשיםיש עוד...,
בבאר-שבע והדרום ישנה סדרה של 88-18X-01 וגם 88-19X-01,שאם לא כולם,חלקם מופעלים ע"י אגד-תעבורה.
לגבי ויאוליה אשדוד+מודיעיןזו "שיטה" מוכרת של חברות התח"צ שמתחייבות
במכרז לאוטובוסים חדשים "ומגניבות" אוטובוסים קיימים בכל מיני מסווים. כך עשתה ואוליה בקווי אשדוד, עוד בגלגולה כקונקס, כאשר במשך שלוש שנים היא הפעילה אוטובוסים שרכשה מיונייטד, מרגלית ועוד. כך עושות קווים, סופרבוס, נתיב אקספרס, עילית, אפיקים, מטרופולין ומטרודן.
במכרזים המאוחרים נראה, שיש יותר הקפדהלגבי ויאוליה אשדוד+מודיעין
באשדוד אני זוכר שהם השתמשו ברכבים של אגד אבל לזמן קצר של מספר חודשים (לפחות בכל מה שיצא מאזור ג' צפונה בזמנים שהייתי ממתין בתחנה ורואה שעובר הכל חוץ מ212) במודיעין נדמה לי שעד היום הרכבים החדשים יותר של מרגלית משמשים את ויאוליה. בזמנו הם היו משאירים את הצביעה האפורה והיו מוסיפים מדבקה של "קונקס" אבל נראה לי שהיום הם עברו צביעה יחד עם רוב האוטובוסים של כל האשכולות (כי ראיתי לאחרונה באשדוד 2-3 אוטובוסים שעדיין נושאים את הצביעה המקורית של קונקס) אם אני לא טועה היה קיים גם קשר בין חברת בלו ליין טורס לקונקס כך שיכול להיות שהיו גם אוטובוסים שלהם בשירות קונקס
מה בדיוק הבעיה ?זו "שיטה" מוכרת של חברות התח"צ שמתחייבות
במכרז לאוטובוסים חדשים "ומגניבות" אוטובוסים קיימים בכל מיני מסווים. כך עשתה ואוליה בקווי אשדוד, עוד בגלגולה כקונקס, כאשר במשך שלוש שנים היא הפעילה אוטובוסים שרכשה מיונייטד, מרגלית ועוד. כך עושות קווים, סופרבוס, נתיב אקספרס, עילית, אפיקים, מטרופולין ומטרודן.
כלומר, יש הגמשה של התניות במכרז בניגוד למוצהרמה בדיוק הבעיה ?
מדובר באוטובוס שגילו כשנתיים, ומדגם שעדיין מיוצר. אם היו מכניסים לשירות אוטובוס ישן מאוד, היה טעם לפגם. כאשר חברות נכנסות להפעלה של אשכול תח"צ, מאפשרים להן להכניס חלק מסוים כאוטובוסים משומשים, שהרי לא כן, היה קשה מאוד לעמוד בתנאי סף. הדרישה כיום במכרזים היא אוטובוס מדגם מוכר המיוצר כיום.
בד"כ מותר % מסויים של אוטובוסים משומשיםכלומר, יש הגמשה של התניות במכרז בניגוד למוצהר
אני חושב, שגם עד גיל מסויים מותרבד"כ מותר % מסויים של אוטובוסים משומשים
במיקרה של קונקס אשדוד: כל האוטובוסיםכלומר, יש הגמשה של התניות במכרז בניגוד למוצהר
תיקון קל לגבי אפיקיםזו "שיטה" מוכרת של חברות התח"צ שמתחייבות
במכרז לאוטובוסים חדשים "ומגניבות" אוטובוסים קיימים בכל מיני מסווים. כך עשתה ואוליה בקווי אשדוד, עוד בגלגולה כקונקס, כאשר במשך שלוש שנים היא הפעילה אוטובוסים שרכשה מיונייטד, מרגלית ועוד. כך עושות קווים, סופרבוס, נתיב אקספרס, עילית, אפיקים, מטרופולין ומטרודן.
"גלגול" של אוטובוס מהסעות פרטיות לציבוריות...
מחברת-אם פרטית להסעות לחברת-בת לתחבורה ציבורית.
אני מניח שמדובר בשכונות ברהט...?!הודעות מעניינות באתר של חברת "גלים"
בחדשות באתר של חברת "גלים" מופיעות שתי הודעות מעניינות בדבר הפסקת שרות לשתי שכונות עקב מקרי אלימות וקטטות באותן שכונות
אני מניח שמדובר בשכונות ברהט...?!
קראתי על זה באתר "גלים"שכונות ברהט
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.