ג'ים רון אומר ש...

drshy

New member
ג'ים רון אומר ש...

"רמת ההכנסה שלך קשורה לפילוסופיית החיים שלך, לא למצב הכלכלי." מישהו בפורום הזה מוכן לאתגר? - במקום ליילל על המצב הקשה ולהתמקד בדרכים לחסוך בעלויות, לחפש לעצמו פילוסופיית חיים מועילה ומקדמת?
 
ארוחה אחת חמה ליום ! :)

אני בגישה האמריקאנית שאין ארוחות חינם... מסתפק רק במה שצריך ולקראת 2007 אני מתכוון ממש לקצץ !! לחיות על רכוש הכרחי ולחיות על סכום הכרחי. בלי שטויות ולהיות בבקרה מלאה על כל ההוצאות :)
 

אנילה1

New member
ממש מסכימה עם ג'ים רון.

יש אנשים ש-20 אלף בחודש לא יספיקו להם,ף ויש כאלה ש מחמש אלף עוד יחסכו. אני מכינה אוכל טעים מאוד מחומרים נורא פשוטים. הכל זה עניין של תיבול נכון וזמן בישול נכון. מי שרוצהשיכתוב איזה מצרכים יש לו בבית, ואני אתן לו מתכון טעים ממה שיש.
 

אוס קום

New member
צודק

כל אחד יכול להניע עצמו מנקודה א' לנקודה ב' (בה התועלת שלו גבוהה יותר), ללא יוצא מהכלל. כמובן שלצורך כך הוא צריך להציב לעצמו מטרות ויעדים, להגדיר לעצמו חזון, לפעול על פי אסטרטגיה שקבע לעצמו. ובעיקר - מה שחשוב - לפעול ולא רק ליילל על המצב בו הוא מצוי. לחסוך, כשהמצב הכלכלי על הקרשים, זה גם סוג של אסטרטגיה - אם כי היא פועלת רק על פן אחד ולא ממש מקדמת - בדר"כ מותירה את המצב הכלכלי על כנו. אסטרטגיה שמניעה אותנו היא בדר"כ כזו שמוציאה אותנו מאיזור הנוחות שלנו ומאפשרת לנו להעז. יש אנשים שיפעלו לצורך חסכון בעלויות, כי המחשבה על שינויים גדולים יותר נראית להם זרה לפילוסופיית החיים שלהם, ואחרים, שיכנסו לקשיים כלכליים - יפעלו למען שינוי - למשל ימכרו דירה שכורה, יעברו לשכורה, יקנו דירה באיזור זול יותר וישכירו אותה - ובכך - ייקטינו הכנסות וכמו כן יגדילו הכנסה - הם יעזו לצאת מאיזור הנוחות שלהם בכל מיני רבדים בחיים שלהם, מעבר לדוגמה זו.
 
למעלה