גיל ההתבגרות

Painkiller1989

New member
גיל ההתבגרות

באיזה גיל התחלתם לשחק את הדמות שלכם? גיל מבחינת הדמות לא מבחינתכם! כיצד הגיל משפיע על הדמויות שלכם?
 

DDN

New member
שאלה טריקית משהו.

רוב הדמויות שלי מתחילות באזור גיל ה20 אבל החל מגיל מוקדם יותר קורים להם הדברים שיוציאו אותם להרפתקאות.
 

SeaLili

New member
הדמות שלי כרגע היא חסרת גיל.

די קשה להסביר את זה, מי שקרא את המגדל האפל - אז בדיוק כמו רולנד! העולם שממנו היא הגיעה [עולם שונה מעולם המערכה] פשוט התקדם, אמפריות קמו, אמפריות נפלו, מלחמות התחילו והפכו לחלק מההסטוריה... והיא פשוט הייתה שם. ככה שהיא בת 3000 אולי יותר... הפסיקה לספור. אבל כעקרון היא בת 32, בהתחלה גם הייתי משחקת דמויות בשנות העשרים המוקדמות עד שהבנתי שה-30+ הרבה יותר מתאים לי, ובנוסף, נותן לי את היכולת לקרוא לפלדינית [21] / לקוסמת [19] שלנו ילדונת :) אני מעדיפה לשחק דמות בוגרת, זה יותר מעניין אותי.
 

ogmios

New member
אני אשמח לשמוע יותר על המערכה

המגדל האפל הוא אחד מהעולמות היותר מעניינים שאף פעם לא היה לי האומץ להשתמש בהם כעולם מערכה.
 

SeaLili

New member
זה עולם מדהים, בהחלט. חן חן לסטיבן.

כעקרון, שלפתי את אחת הדמויות מהמגדל האפל [סוזנה, למען האמת], עשיתי בה כמה שינויים [מחקתי לה את העבר המשותף עם אדי, רולנד וג'ייק ושיניתי את זה לעבר של רולנד] וסיפחתי אותה לעולם של השה"מ שלי. סוזנה היא אחת הדמויות האהובות עלי והמושגים מעולם המערכה של המגדל האפל נכנסו ללקסיקון היומי שלי, לשה"מ לא הייתה כל בעיה לשלב אותה בסיפור [קא..] ואני מאוד נהנת לשחק אותה. המגדל האפל זה הספר עם ההשפעה הגדולה ביותר שאי פעם הייתה עלי [אולי חוץ מהקמיע] ולשחק דמות שגזורה ממנו זה אתגר מאוד מעניין. סוזנה היא אחת הדמויות הטובות ביותר שאי פעם שיחקתי [טובות מהמובן של אופי/עבר/קוד התנהגות/משחק דמות וכ'ו]. ודבר נוסף, העובדה שהדמות שלי לקוחה מספר [אחרי שעברה שינויים רבים] ומשתמשת במושגים מהעולם של רולנד [הטריטוריות, אם אני לא טועה] מוסיף למשחק הרבה מסתורין, שכן לשאר השחקנים אין הרבה מושג על מה אני מדברת ובכל פעם שאני חושפת פרט על עברה/מטרתה של 'סוזנה אודה דטה דין ווקר הולמס' [
] הם מופתעים יותר ומגלים עניין (קא, פיצול האישיות, העובדה שהיא חסרת גיל וכאלו).
 

BluePrint

New member
התבגרות בגיל.

מעניין... לאחרונה שמתי לב שהדמויות שלי מתבגרות יחד איתי. לפני 10 שנים דמויות שהתחלתי בדרך כלל הסתכלו על ה20 מלמטה, והיום כשבא לי רעיון לדמות חדשה, ברירת המחדל היא שנות ה20-30 הלא מדויקות.
 

Nihau

New member
שאלה מעניינת...

רוב הדמויות שלי הסתובבו סביב גילאי ה18 מלמטה ולמעלה, 18 הוא הממוצע. למרות המשפט הנ"ל הרי הסתייגות: היו לי דמויות צעירות יותר- על סף הילדות, היו לי דמויות בוגרות יותר- תחילת גיל העמידה אבל לא היו לי מעולם דמויות זקנות שאפשר להגדיר אותן "באות בימים". את הגילאים תמיד בחרתי בצורה שרירותית למדי לפי האופי שרציתי שיהיה לדמות וההישגים שלה בחיים: ברור שדמות בעלת ד"ר לארכיאולוגיה לא תהיה בת 16 אלא אחרי תיכון ולפחות 7 שנים באוניברסיטה ועוד כמה שנות קריירה אקדמאית הגיעה לסף ה40 מלמטה. ברור שדמות שברחה מהבית בגלל שגילתה שהיא יכולה להטיל קסמים ולשנות צורה תהיה דמות שבקושי מתחילה את גילאי ההתבגרות- מגרדת את ה13 מלמטה. יוצאת דופן יחידה היא ניהאו- לה קבעתי יומולדת וגיל זהים לשלי, הזמן במשחק זז מהר יותר מבמציאות ולכן היא כרגע גדולה ממני בכמה שנים, מסתכלת על ה30 המתקרב בחיבה משועשעת. דמות אחרת לה קבעתי תאריך יומולדת מדוייק הוא אדריאן- אירוני כיוון שדני קבע לדומיניק בדיוק את אותו התאריך ועשינו זאת לחלוטין ללא תיאום בינינו וברגע הראשן נורא התרעמנו על הגניבה הקלנדרית ואז הסכמנו שכיוון שכבר החלטנו שהם יתאהבו אז זה רק עוד הסימן ובלה בלה בלה מסוג "הגורל הפגיש אותם יחד" וכו' ולא נשנה את זה. לגבי החלק האחרון של שאלתך: הגיל קובע סיגנון התנהגות התחלתי עבור רוב הדמויות אבל בגלל שבדרך כלל הדויות עוברות חוויות אינטנסיביות מאוד בפרק זמן קצר מאוד הן לרוב מתבגרות בצורה מהירה בהרבה ממה שהגיל שלהן מצביע. ילד בן 9 שכבר הספיק להרוג אדם, להציל כפר מפלישה, למצוא חפץ קסום שלאט לאט משתלט עליו ומלמד אותו קסמים עתיקים ופגש אל בחלום נבואי שהתגשם לא יהיה ילד רגיל בן 10. אתגר משחקי גדול מידי לטעמי הוא לנסות לשחק את השינוי בהתבגרות שלו - לא הייתי רוצה לקחת כזה משחק דמות על עצמי. דמויות בגיל ההתבגרות אמורות לשחק את הכניסה של אספקט המין(סקס, סמים ורוקאנדרול) לחייהם אבל שחקנים פשוט לא משחקים את זה. דמויות בוגרות יותר יפתחו אופי לפי טיב החוויות שעברו ופחות לפי עצם ההתקדמות בשנים. רוב ההשפעה של שנים על אופי הדמויות מתבטא באובדן התמימות והבורות שהיו לדמות בתחילת דרכה וזה בדרך כלל מתרגם ל"התבגרות". וזו דעתי על הבוקר, אולי עד הערב אשנה את דעתי.
 

t3h d00d

New member
זה די משתנה

אני לא ממש זכיתי לשחק, אבל במשחקי מחשב כמו nwn הדמויות נעות בין 18 ל34 בשנות אדם.
 

רמץ

New member
מעולם לא שיחקתי דמות צעירה מעצמי

נראה שזה איזשהו משבר שצריך לעבור בסופו של דבר... משבר שבכוונתי לעבור עם הדמות הבאה שלי שתהיה בת... אממ... 18?
 

SabreRunner

New member
אצלי גם

אני בדרך כלל משחק דמויות בגילאי ה-20 ומשהו, דמויות שכבר התבגרו אבל עדיין לא התחילו את החיים שלהם באמת. לפי דעתי זה הבסיס הכי טוב. אבל כבר יצא לי, עם קארמה, לשחק דמות בת 13-14. הייתי צריך את הגיל הזה כי זה גיל טוב לחטוף בו טראומה משפיעה ודמות בגיל הזה תחפש משהו מנחה בחיים, איזה שהוא מורה. זה התאים מבחינת המשחק. חוץ מזה, הייתי צריך לשלב אותה בחלק מחבורת ילדים שניצלה מהסופה. החייזרים שלי, לעומת זאת באים מנקודת ספירת גיל אחרת לגמרי...
 
למעלה