גיטרה

  • פותח הנושא t3232
  • פורסם בתאריך

t3232

New member
גיטרה

אוקי אני רק רוצה לשאול שאלה מישהו כאן יודע איפה אפשר להשיג גיטרה לבנה ואדומה כמו שיש לקורט(יש תמונה) עם כן בבקשה שיחבר אותי לאיי סי קיו שלו 349375610 תודה רבה!!!!!
 
בארה"ב

או בהזמנה מחו"ל. היגטרה היא FENDER MUSTANG היא עולה בערך 1000$ אם אני לא טועה...
 

Idan Katz

New member
תשובה

קורט קוביין נהג לנגן בד"כ על יאגוואר, ג'אזמסטר, מוסטאנג, סטארטוקסטר, לפעמים גם טלקסטר, ואם אני לא טועה יש את הג'אגסטאנג' או משהו כזה שלמיטב זכרוני זה דגם שעוצב במיוחד בשבילו - כל אלה דגמים של פנדר כמובן. לשאלתך - הדגמים שאת/ה מדבר/ת עליהם זה היגוואר הג'אזמסטר והמוסטאנג שדומים זה לזה בצורה החיצונית. לפני הכל אני חייב לציין שהוא ניגן על גיטרות ישנות, ומה שמייצרים היום לא ברמה הזאת, אבל פנדר עדיין מייצרים אותן, מעיין סדרה כזאת של שחזורים. ניתן להשיג אותם אצל כל יבואן של פנדר בגדול, זה אומר כלי זמר. הדגם הספציפי ששמת בתמונה זה המוסטאנג', שד"א, הן גיטרות לא מאוד יקרות ולא נחשבות לי-ו-ת-ר מ-י-ד-י איכותיות, אבל מגניבות לגמרה, באיביי[בהנחה שאת/ה מכיר/ה את האתר] מוכרים הרבה מוסטנאג ישנות במחירים הגיוניים, בניגוד לשאר גיטרות וינטאג' ישנות למיניהם. מקווה שעזרתי.
 
וואוו,העמסת

הוא שאל על המוסטנג ופירטת לו על כל הגיטרות חחח אגב,הג'אגסטאנג זה דגם שקורט עיצב-זה שילוב של ה2 גיטרות האהובות עליו: מוסטנג וג'גואר. הוא עבד ביחד עם חברת FENDER. ולהשיג מוסטנג בכלי זמר? באמת? באיזה סניף? אני ראיתי ג'גואר,בת"א...
 

Idan Katz

New member
אני יודע

לא התעמקתי בהודעה ובתמונה שלו ביחד בהתחלה, רק אח"כ הבנתי שהוא דיבר על גיטרה ספציפית מאוד. ואתה צודק לגביי המוסטאנג, באמת לא ראיתי בחנויות בארץ, התכוונתי שאת היאגוואר וגם את הג'אזמסטר יש בכלי זבל, ובגלל זה דיברתי על איביי בעניין המוסטאנג. ועוד משהו!! אפרופו מוסטאנג - כשהייתי בכיתה ח' אם אני לא טועה, חבר שלומד איתי שהתחיל לנגן קצת הביא איזו חשמלית ישנה מדוד שלו, ניחשתם נכון, מוסטאנג. כמובן שלדוד שלו ובטחחח שלו לא היה מושג מה הם מחזיקים בכלל, ת'אמת שגם לי לא, כי כל ההדסטוק שלה היה מחוק ולא היה רשום כלום, אבל רק שיערתי, הייתי קטן. אני זוכר שהוציאו אותה מהארון מלאה אבק והרכבתי לה מיתרים וכו'... בקיצור, אם את/ה רציני/ת בעניין אני יכול לשאול אותו מה קורה עם הגיטרה ואם הם מעוניינים למכור [ כי בעיקרון היא לא בשימוש]. הבעיה היחידה היא שאני עדין לא סגור אם היא מקורית, למרות שאף פעם לא ראיתי חיקויים לדגמים האלה של פנדר, על הצוואר לא רשום כלום ויכול להיות שהוא הוחלף, או שלפני 20 , 30 שנה היו גיטרות דומות, אני עדיין מניח שזאת מוסטאנג אמיתי [שנים לא ראיתי אותה]. אני באמת צריך לברר מה קורה איתה.
 
תבדוק בנאדם

תברר מאיזה שנה היא. אגב יש אתר די טוב לגיטרות ווינטג',אני ממליץ להכנס,יכול להיות שאתה מכיר, אבל הבני-***** לא עונים באימייל: http://www.rocknrollvintage.com/products2.asp?cat=12
 

bleach16

New member
אמממ...

למיטב ידיעתי, קורט נהג לשבור את הגיטרות שלו... איך הצלחתם לעקוב?
 

t3232

New member
גיטרה

לIdan Katz יש לך לינק או משהו שלי כלי זמר כדי שאני יוכל לראות כמה היא עולה? ולא חשוב לי שהצורה תיהיה כזאות בדיוק משהו דומה תודה!!!!!!!
 

t3232

New member
מכיר

אה כן זה יהיה מאוד נחמד עם תבדוק עם הדוד שלך רוצה למכור אותה
 
הו איזה יופי

הם הפסיקו לייצר אותה כמה שנים .. ולא זוכר מתי הם חזרו שוב זה כל כך נפלא היא עולה 500 ומשו דולר או 600.. וזה רק מהאינטרנט מה שגם מזמן לא נתקלתי בה מוצעת למכירה חדשה אז למצוא יד שנייה זה הדבר הכי הגיוני שתוכל לעשות.
 
למעלה