גיוR א so u tellin me not to write u in English? cause u spent most of the time outsid?
S sweetiepie New member 31/7/02 #1 גיוR א so u tellin me not to write u in English? cause u spent most of the time outsid?
ש שובב15 New member 31/7/02 #2 סוויט,, ת´יכולה לכתוב ,, מצידי גם באנגלית ספרותית,,, תשובות,,, תגודות ,, שאלות,,, תקבלי בעברית.. הולך???
סוויט,, ת´יכולה לכתוב ,, מצידי גם באנגלית ספרותית,,, תשובות,,, תגודות ,, שאלות,,, תקבלי בעברית.. הולך???
ג גיוRא New member 31/7/02 #3 חח טעות,,טועים טעינו,סוייט,,,, חחחחח sorry עניתי לך בלי לשים לב שאני בשם, הבן שלי,,