גיוR א

שובב15

New member
סוויט,,

ת´יכולה לכתוב ,, מצידי גם באנגלית ספרותית,,, תשובות,,, תגודות ,, שאלות,,, תקבלי בעברית.. הולך???
 

גיוRא

New member
חח טעות,,טועים טעינו,סוייט,,,,

חחחחח sorry עניתי לך בלי לשים לב שאני בשם, הבן שלי,,
 
למעלה