"גיור", פאלם 515

rzidon

New member
"גיור", פאלם 515

קבלתי במתנה פאלם 515 שנקנה בארצות הברית ומותאם רק למתח של 110V. מהי הדרך היעילה והזולה ל"גייר" אותו והיכן ניתן להשיג את האמצעים לכך? תודה ריקי
 

_אלי_

New member
קח את השנאי שקיבלת לחנות מוצרי חשמל

ובקש שנאי עם אותם מאפיינים עבור 220V.
 
ואם זה שנאי מקורי, אז...

רוב הסיכויים שניתן לקפל את שני הפינים של התקע שלו, ולהוסיף "צ´ופציק" כזה שכנראה בא אתו. ולהפוך אותו ל 220 (השנאי המקורי הוא שנאי חכם שיכול לעבור מ 110 ל 220 ולהפך) בהצלחה דני
 

eliram

New member
זה ישרוף את השנאי! חייבים לוודא

קודם שאכן כתוב עליו 110-220V (או 100-240V לפעמים) אם כתוב רק 110V, ניתן להוסיף שנאי ממיר מ 220 ל 110, שניתן לקנות בכל חנות למוצרי חשמל או טמבור וכיוב´.
 

אורי ג.

New member
למכשירים שנקנו בארה"ב אין שנאי

שעובד גם ב - 220V !!!, רק 110V. חייבים לקנות שנאי שמעביר ל - 220V. אורי
 

Ariyeh1

New member
תלוי מתי יוצרו המכשירים

לאחרונה חברת PALM מייצרת את מכשירי M515 רק בגירסה בינלאומית
 
למעלה