רוב הסיכויים שניתן לקפל את שני הפינים של התקע שלו, ולהוסיף "צ´ופציק" כזה שכנראה בא אתו. ולהפוך אותו ל 220 (השנאי המקורי הוא שנאי חכם שיכול לעבור מ 110 ל 220 ולהפך) בהצלחה דני
קודם שאכן כתוב עליו 110-220V (או 100-240V לפעמים) אם כתוב רק 110V, ניתן להוסיף שנאי ממיר מ 220 ל 110, שניתן לקנות בכל חנות למוצרי חשמל או טמבור וכיוב´.