גיוס אוקטובר.. מישהו מתגייס ב- 16 לאוקטובר (2001) ????? ולאן??!?!?
S Scooter3000 New member 20/7/01 #1 גיוס אוקטובר.. ../images/Emo47.gif מישהו מתגייס ב- 16 לאוקטובר (2001) ????? ולאן??!?!?