גיבור היום נער גבעות

משתפרת1

Well-known member
אז לא הסברתי את עצמי נכון כנראה. מהניסוח את יכולה להבין שאני מדבר על העתיד. לגבי העבר, אני לא בקי במה שהיה שם בדיוק. יודע שמצ"ח בהתחלה לא תכננו לפתוח בחקירה ובהמשך שינו את דעתם. לא הייתי מודע לכך שגם במשטרה הכחולה הייתה בעיה כזאת, וממילא אפשר להבין שדברי לא התייחסו למשהו שכלל לא ידעתי שהתקיים באיזשהו שלב.

"עובדות ברורות" לאחד הן לא תמיד כאלו גם לאחר, מה לעשות. אבל כבר אתמול הדיון הזה, בשאלות המהותיות של המקרה, הסתיים בינינו. כך שאת לגמרי צודקת שאין כל עניין להתחילו מחדש כעת ומבלי שהשתנה מאומה מבחינת המידע שעומד לרשותנו (אם כי זה לא לגמרי מדויק. יש את דברי השופט מהיום, שהם בהחלט מעניינים. אבל נשאיר זאת להזדמנות אחרת לאור החלטתך).
מ.ש.ל.
 

פולגאר

Well-known member
צודק. יורה יחיד. אפילו זה שאיתו לא חשב שצריך לירות במישהו שצועק שלא יירו בו כי הוא יהודי, משליך את אקדחו, חושף את גופו להראות שאין עליו חגורת נפץ ומרים ידים מעל לראשו.

מה שמקומם זה שעל המקום המשטרה קבעה שאין מקום לחקירה. גופת הגיבור לא נבדקה, אפילו לא נקבע כמה כדורים פגעו בו והיכן. רק אחרי שהתעוררה סערה ציבוריתמצ"ח לקחה את המושכות בידיים ופתחה בחקירה.
השני הוא לוחם סיירת גולני, לא הוגן להשוות בהבדלי מיומנות ביניהם.
 
נערך לאחרונה ב:

em28

Well-known member
מסתבר שהארוע אפילו חמור יותר ממה שתואר קודם: יובל קסטלמן הי"ד זרק את ארנק כדי שיבדקו שהוא יהודי,
אבל את נער הגבעות שחוייל זה לא עניין - הוא ירה וירה וירה למרות שהחייל מסיירת גולני צעק לו להפסיק.

כולל תמונה, לא לבעלי לב רגיש או אטום:

 

mיטלמן

Well-known member
לא מחייב בכלל. אבל כל הדיון הזה לא כל כך ברור לי למען האמת. יש חקירה. תישמע שם גרסת החייל היורה כמו גם גרסת החייל הנוסף. במהלכה ייבחנו גם הסרטונים וניתן יהיה לדעת ברמה כזאת או אחרת מה אמינות הגרסאות וכו'. בשביל מה אנחנו (את ואני לצורך העניין, או את אם תרצי) רצים עכשיו לקבוע מסמרות כאילו ישבנו על איזה ענן קרוב מעל לאירוע וראינו הכל מכל הזוויות ואנחנו כבר יודעים הכל מכל וכל? מה רע בלהמתין בסבלנות לתום החקירה, לפחות השלב הראשוני שלה שכוללת כאמור את גרסת היורה, ואז להתחיל לשפוט?

משום מה, אולי לא לגבייך אבל בהחלט לגבי אחרים בתקשורת ובציבור הרחב (לרבות כאן), קשה לי להשתחרר מהתחושה שזה קשור איכשהו לרקע של החייל היורה (ובמילים בוטות יותר, לתדמיתו החיצונית).

שורה תחתונה צר לי, אבל אני לא מוכן להשתתף בקביעת המסמרות הזאת כאילו אנחנו כבר יודעים הכל ובכלל, החקירה מיותרת (אחרי שצעקנו שאין חקירה) כי הכל כבר ברור לכולם כאן.
כן?
"שורה תחתונה צר לי, אבל אני לא מוכן להשתתף בקביעת המסמרות הזאת כאילו אנחנו כבר יודעים הכל ובכלל, החקירה מיותרת (אחרי שצעקנו שאין חקירה) כי הכל כבר ברור לכולם כאן."
הכל ברור?
ההצהרות שלך וקביעת העובדות, מתמיהות,
ככה, בעדינות.
לא יודעים כלום.
ושיהיה ברור, גם אני לא יודעת כלום כמובן.


יום שישי 08.12.2023
כ״ה כסלו התשפ"ד
13:08
גופתו של יובל קסטלמן הוצאה מהקבר לצורך נתיחה
ביני אשכנזי
משפחתו של יובל קסטלמן הסכימה להוצאת גופתו מהקבר לצורך בדיקה. לאחר קבלת הצו השיפוטי הבוקר (שישי), הוצאה הגופה מהקבר בקריית טבעון, כשהנתיחה תיערך בתחילת השבוע. צה"ל דיווח כי קיימת תוחלת חקירתית בקיום נתיחה ומשפחתו הביעה את הסכמתה לפתיחת הקבר.
 

raya

Well-known member
קליע של רובה M16 וקליעים - זה מה שנמצא בנתיחה שלאחר המוות, של עורך הדין שנרצח.
לא גיבור ולא נעליים (בהתייחסות לכותרת השרשור).
נתיחה
 
למעלה