גיבוי דיסק IBM X31

R S Z

New member
גיבוי דיסק IBM X31

בנייד שלי אין סידי או צורב, בחרתי לגבות על דיסק חיצוני בחיבור USB. השאלה היא האם המחיצה הנסתרת מגובה כמו שאר המחיצות והאופציה לעשות בה שימוש לאחר שיחזור נשארת. בהזדמנות זו שאלה נוספת, האם לניידים ככלל ו X31 בפרט יש צריכת זרם מהסוללה ל BIOS וכ'ו כשהמחשב מופסק,
 

R S Z

New member
סוללה צ"ל לא כפתור אלא הסוללה הגדולה הנטענת

 
למעלה