אוקי
אבל כאשר מאמן הקבוצה מדבר אחרי משחקי אימון שאין לו תקציב גבוהה אז קשה כפליים לעלות מדרגה, בגלל זה אני חושב שחשוב לנהל את התקציב נכון, לראות באילו עמדה / ות אנחנו חלשים ולשם להביא שחקן. אם המאמן חושב שעמדת המגן / קשר ימני היא הכי בעייתית מבחינתו אז הצעד מבורך, אבל אם אין לך חלוץ אז גם 4 מגינים ימניים לא יעזרו לך. הלוואי שבכל עמדה תהיה תחרות ושחקנים ברמה של שוסט, אבל זה מצריך תקציב שכמו שכתבתי בתחילת ההודעה, הוא דל. כמו כן, חשוב להסתכל על היריבות שלנו ועל פי זה להתאים גם את עצמנו, אומנם מקום 5 הוא ריאלי אבל אל תשכח שאתה צריך לעבור 4 קבוצות !! ו5 משחקים!! מול קבוצה ממחוז אחר ועוד קבוצה מליגה גבוהה יותר כדי לעלות ליגה כך שסיכוי הוא נמוך יחסית אבל משאיר תקווה.