גיא שוסט בדרך חזרה.....

גורדנה - השאיפה היא להחזיר את צפרירים ....

לימיה הגדולים השנה האדם שבקבוצה ינצח !!! הרוח תנצח את הכסף !!!
 

ramkam

New member
הלואי שיחזור אבל רועי מזרחי לא פחות טוב

רועי מזרחי חתם בקבוצה ואמור לשמש כמגן הימני של הקבוצה. להזכיר כי בשל פציעתו של רועי במשחק מול עמישב, פציעה שגמרה לו את העונה, נאלצה חולון לחפש מגן ימני ומצאה את גיא שוסט.
 

רואי

New member
שחקנים טובים בסוף ישחקו....

גם מזרחי יהיה טוב וגם שוסט יהיה טוב, אז בסוף יהיה אפשר לשלב את שניהם בהרכב. ואם יש אפשרות ששוסט ישאר בקבוצה- אז אסור לוותר על זה...
 

rotem1821

New member
פתאום יש לנו צרות של עשירים ../images/Emo201.gif

אבל ברצינות - בגלל תקציב דל, זאת טעות להשקיע בשני שחקנים בעלי אותו אופי.
 
רותם העונה המטרה היא עליית מדרגה....

וקח בחשבון שמקום 5 עלול להוביל לליגה הלאומית והקבוצה שתהיה בכושר הכי טוב בסוף העונה עלולה לטרוף את הקלפים
 

rotem1821

New member
אוקי

אבל כאשר מאמן הקבוצה מדבר אחרי משחקי אימון שאין לו תקציב גבוהה אז קשה כפליים לעלות מדרגה, בגלל זה אני חושב שחשוב לנהל את התקציב נכון, לראות באילו עמדה / ות אנחנו חלשים ולשם להביא שחקן. אם המאמן חושב שעמדת המגן / קשר ימני היא הכי בעייתית מבחינתו אז הצעד מבורך, אבל אם אין לך חלוץ אז גם 4 מגינים ימניים לא יעזרו לך. הלוואי שבכל עמדה תהיה תחרות ושחקנים ברמה של שוסט, אבל זה מצריך תקציב שכמו שכתבתי בתחילת ההודעה, הוא דל. כמו כן, חשוב להסתכל על היריבות שלנו ועל פי זה להתאים גם את עצמנו, אומנם מקום 5 הוא ריאלי אבל אל תשכח שאתה צריך לעבור 4 קבוצות !! ו5 משחקים!! מול קבוצה ממחוז אחר ועוד קבוצה מליגה גבוהה יותר כדי לעלות ליגה כך שסיכוי הוא נמוך יחסית אבל משאיר תקווה.
 

יפואיקו

New member
גיא שוסט מאושר עד הגג ביפו

תפסיקו עם הקשקושים שלכם. בן אדן קיבל משכורת ערב החג, מרוצה ממעמדו בקבוצה, משחק טוב, נמצא במועדון מפואר. תחפשו לכם מציאות אחרות
 
למעלה