גיא פינס (if u know what i mean)

  • פותח הנושא zee
  • פורסם בתאריך

zee

New member
גיא פינס (if u know what i mean)

שלום אני חייבת את ההודעה הזאת לחברה שלי שהאינטרנט שלה דפוק ןהיא לא יכולה לכתוב לכם על סוגייה מעניינת זו... והסוגייה המעניינת היא ההשוואה הפשוט מפגרת בין ההיפ הופ הישראלי לאמריקאיים והעובדה שפשוט יורדים עלינו שם וכמובן אנחנו מתנגדות אם ראיתם את זה אתם לא חושבים שאתם יכולים להזדהות?
 

lena r

New member
אבל קטלו אותם!

עזבי אותך מגיא פינס! זה תוכנית בידור, כאילו מה יש לצפות? כול המטרה שלהם בחיים זה לקטול ולרדת על אנשים[במיוחד ראפרים מהארץ}! אני לא ראיתי את זה, אבל לפי מה שסיפרו לי סאב קטל את הצורה שלהם, אז פשוט להתעלם ולשים בבביייפפפ!
 

zee

New member
ממה שראיתי היום...

סאב לא ממש דיבר אבל אם אומרים שהוא קטל אותם אז מקובל נ.ב מתה עלייך בחזרה
 

DJ$upreme

New member
הנה מה שסאב אמר בדיוק

"אני כותב על מה שבצלחת שלי, מה שמטריד אותי, הנה למשל עכשיו מה שמטריד אותי זה המצב של משק המים. " אתם תחליטו לבד מי ירד על מי.
 

kodgirl

New member
כמה דברים שלא הספקתי לכתוב כי זה כב

ר העביר עמוד בפורום. 1 - אתה גדול. בריאה עליך. 2 - זה לא מה שסאב אמר. הקטילה הייתה שהם כל הזמן הטרידו אותו בשאלות כמו איזה עברות הוא עשה מאיפה הוא בא, יאנטו לחפש עבריינות אז הוא אמר: מה את חושבת שראפרים זה טמבלים? 3 - הזה עם הכנרת היה ששאלו אותו אם הוא ישב לכתוב עכשיו שיר על מה זה יהיה אז הוא אמר: "על מצב המים בכנרת (שתיקה) זה מה שיש לי עכשיו בצלחת" תאמינו לי אני עוקבת אחרי כל נשימה שלו.
 

Cold Chillin

New member
גיא פינס

אני עדיין המום מהראיון הראשון של סאב בתוכנית של גיא פינס איך הוא הציג את הצל: הנה סאבלימינל והעוזר שלו, שמאוד רוצה שייקראו לו הצל! ובראיון האחרון הוא אמר משהו על ראפרים בישראל, שהם מתגייסים לצופים או משהו כזה לעומת הראפרים האמריקנים "הגאגסטרים שיורים והורגים ובכלא" וכל הבולשיט הזה עזבו אותכם מהחציל הזה! PEACE
 
למעלה