גט

גט

שלום לכולם, אני מתגרשת עוד כחודש בעזרת השם. והכרתי מישהו לפני כשבועיים באחד מאתרי האינטרנט. שנינו באותו הראש, ונקשרנו אחד לשנייה, אך ביום שישי האחרון הוא החליט( לאחר שני מפגשים שהיו לנו כבר) שהוא מפחד שיתפסו אותי, כי אז בעלי יעכב את הגט, והוא מעדיף שלא נדבר בכלל עד שאני אקבל את הגט. קשה לי מאוד עם ההחלטה הזאת, מצד אחד אני מבינה אותו , ומצד שני נפגעתי ממנו. ואני אסביר: אני פרודה כשנה, ולא היה לי שום קשר עם אף גבר בתקופה הזו, הייתי בודדה ועודני כזו. עד שפגשתי אותו, ונקשרתי אליו, והייתה לי אוזן קשבת ותמיכה, הוא החליט שלא מתאים שנדבר בכלל,משמע: לא הודעות, לא טלפונים ולא צ'אטים. קשה לי , אני מתחרפנת, אני לא מפסיקה לחשוב עליו, אני מחכה בקוצר רוח לגט.. מה אני אעשה על מנת להעביר את הזמן הזה בצורה יעילה? בלי שזה ישגע אותי?
 
דעתי היא,(לא שאני מבינה גדולה בזה כ"כ)

אבל הוא צודק. איך תעבירי את הזמן? תטיילי ותבלי עם הילדים (אם יש לך). תצאי עם חברות. תקראי ספר טוב וכו'. מה עשית בכל השנה שהיית פרודה? איך הסתדרת אז? סך הכל מדובר בחודש את לבד יודעת שהזמן עובר מהר והוא טס במהירות אז לבינתיים תהני מהמחשבות עליו ותתכנני תוכניות של מה תעשו אחרי קבלת הגט. זה לא יהיה שווה את העיכוב של מתן הגט. את מוזמנת להיות איתנו בפורום ולהעביר איתנו את הזמן גם. ברוכה הבאה ויהיה בהצלחה
 

touti

New member
תירוץ עלוב לסיים את הקשר

מילא לא להפגש, אבל כלום כלום? זו דעתי כדי לסיים את הקשר.
 
נוטה לצערי להסכים עם תותי ../images/Emo201.gif

להיפגש? צודק זה עלול להיות מסוכן את עדיין אשת איש אבל לא צ'אט? סמס? משהו? זה מריח לא טוב
את מוזמנת להישאר איתנו כאן ולקבל
כמה שתתצטרכי
 

פשושית37

New member
ראשית מזל טוב לקבלת הגט../images/Emo24.gifשנית

אני חושבת שההחלטה שקיבל בן זוגך נכונה זה רק צריך לחזק ולעודד אותך ברצינות כוונותיו שאם לא כן אז מה היה לו אכפת להמשיך ולהיפגש איתך על אף הסיכון שבדבר חודש זה לא נורא.(ראי כבר חלפה לה שנה!!) בינתתים תבלי עם חברות,תיכנסי כאן לפורום נחבק ונחזק אותך פה זיכרי מרה היא הסבלנות אך מתוקים הם פרותיה בשורות טובות
 
תודה רבה

תודה לכל מי שהגיב לשאלתי על מתן הגט, מחר אני נוסעת להגיש את ההסכם לבית הדין על מנת לקבל תאריך מוקדם לגט. (התאריך המקורי הוא ב20.11.07). תאחלו לי בהצלחה.
 

kelly האחד

New member
../images/Emo178.gifבדידות...

קודם כל מזל טוב על הגירושין הקרבים.....אין ספק שהכל מאוד טרי אצלך,נראה שעברת שנה עם עצמך,שנה שאולי היית יותר בתוך הקונכייה שלך,אין רע וזה אלא ההפך,אני הרבה פעמים קוראת לתקופה הזאת "בדק בית",נהדר שאת נפתחת למין השני,ושאת רוצה "קשר" מישהו שיהיה איתך ,משהו להשען,לעניינינו את מכירה אותו רק שבועיים(זה לא אומר שלא נוצר קשר)אני מבינה את תחושותייך,בין אם הוא רוצה באמת לטובתך ובין אם זה סתם תירוץ,מה שחשוב לי למסור לך שאת תפגשי עוד הרבה גברים שתוכלי להרגיש טוב איתם,הצימאון והכמהה לאהבה הוא נהדר,אך חשוב גם שנלמד למלא את עצמינו גם עם עצמינו,עם חברים וזכרי שמה שנראה "נורא היום יכול להשתנות מחר" בהצלחה!!!!
 
למעלה