גורר לסירה

yossip3

New member
גורר לסירה

ברשותי סירת אמריקאית על גורר אמריקאי שיובאו לארץ לפני כ- 20 שנה. בעשור האחרון הסירה עמדה בבית ולא ירדה למים. השנה החלטתי להשמיש אותה ואת הגורר ואז היתברר לי שאני צריך לעשות רישוי לגורר. האם מישהו בפורום יודע להנחות אותי מה עליי לעשות.
 

yossip3

New member
עגלה ניגררת לסירה

תודה על התשובה, אבל לעגלה לא היה רשיון מעולם , כיון שבזמנו לא היה צורך לעשות רישוי ועגלות נגררות, היה מספיק ליסוע עם שלט ניגרר.
לפי דעתי נושא הרישוי הוא יחסית חדש (10 שנים). הנגרר שלי הוא בן 20 שנה.
האם תשובתך מתיחסת גם למקרה כמו שלי???
 
רק משאית גרר עם רישוי וביטוח מתאימים...

יכולים להשתמש בשלט "נגרר ע"י,,,,," כבר יותר מ- 30 שנים.
 

yossip3

New member
רישויי לנגרר

או קי.... ועכשיו לשאלה המקורית... האם מישהו יודע כיצד אני מצליח לעשות רישויי לעגלה מבלי שהיה לה רישויי קודם???.
או לחילופין אולי מישהו מכיר ניגרר עם רישויי למכירה למישקל של עד 1500 ק"ג ????
 

sailor1

New member
כמו שאור כתב, לך למשרד הרישוי

שם ינחו אותך בדיוק מה צריך לעשות. בזמנו (לפני קצת יותר מעשרים שנה) בניתי נגרר לסירה בעצמי ולצורך הרישוי נדרשתי לקבל אישור מכון התקנים (זה לא נורא כפי שזה נשמע) ועם האישור + ביטוח למשרד הרישוי לקבלת הרישוי.
שוב גש למשרד הרישוי הם יודעים מה צריך לעשות. לדעתי לא נחוץ מאכרים.
 
האם לנגרר (לא גורר) היה רישוי?...

אם כן, יש לשלם את החובות המשרד הרישוי ולגשת לטסט.
סביר שלא היה רישוי מעולם, כי משרד הרישוי שלנו לא אוהב עגלות אמריקאיות, ענין של תקנים.
 

ramoffer

New member
גרור לסירה

על מנת להכשיר את הנגרר, צריך ל"הסתדר" עם אחד היצרנים המורשים, או מאעכר כלשהו, על מנת להטביע מספר שלדה, ולהוציא רישוי כחדש
לא נראה פטנט אחר.
עכשיו למידות ,משקלות ,ברקסים - מעל 750 ק"ג כולל , (וזה מן הסתם במקרה שלך)חייב בבלמים. מעל משקל מסוים ,יהיה כתוב ברשיון הגבלה לגבי משקל הרכב הגורר(יגרר על ידי רכב שמשקלו הכולל מעל 2500 ק"ג או משהו בסגנון הזה), לכן לפני הכל תחשוב אם איזה רכב אתה אמור לגרור, ומה המשקל הכולל של הנגרר והסירה. אולי בכלל תצטרך שהגורר יהיה מעל 4 טון .
 

yossip3

New member
"הכשרת השרץ"

לנגרר יש לערכת בלמים פוש פול, ואני מתכוון לגרור אותו עם גיפ יונדאי טארקאן, אחד היצרנים שדיברתי איתו אמר לי לעשות מהנגרר "עציץ" ולקנות ממנו אחד חדש.
מאחר והנגרר שלי במצב מ-צ-ו-י-ן ועדיין לא מוכן להפוך לעציץ אין לי כוונה ללכת בדרך הזאת.
ברור לי שליצרנים יש אינטרס למכור נגררים שלהם ולא "להכשיר את השרץ".
לא איכפת לי לפעול דרך מעכרים וברור לי שזה יעלה לי.....אבל אני לא מכיר כאלה.
אם יש למישהו ..מישהו...אני מאוד אשמח לקבל פרטים...
 
קבל עדכון....

נכון להיום, מותר לגרור ע"פ הרשום ברשיון הרכב
לרכבים שמשקלם הכולל עד/פחות מ- 2200 ק"ג, מותר לגרור עד 750 ק"ג עם בלמים או חצי (בערך) ממשרל עצמי (נטו) ללא בלמים.
 

shimiy100

New member
ישנם כמה סוגי משקלים

הראשון הוא עד 500 ללא ברקס
השני הוא עד 600 עם ברקס
שני אלה הם בדר"כ (ואל תתפוס אותי במילה כי ישנם רכבים שונים) לרכבים פרטיים ויש הרבה יוצאים מן הכלל
המדרגה אחר כך היא עד 750 ללא ברקס
בדרך כלל מותאם לרכבי עבודה מסחריים כמו פיאט דובלו ודומיהם
לאחר מכן יש את הדרגה של 1300 קג ואלו מתאימים לרכבים כגון טנדרים וג'יפים למינהם
 
בבוקר ייבדק לך עי מנהל מכוני רישוי מול משרד הרישוי ישירות.

ברגע שתגיע תשובה אעדכן.
 
נגרר - משקל

יוסי שלום

מצורף קובץ ממשרד התחבורה המפרט את משקלי הגרירה המותרים

אגב רכב M1 רכב פרטי עד 3.5 טון לשמונה אנשים
רכב N1 רכב מסחרי או משא אחוד עד 3.5 טון (אגב ג'יפ כלול בקטגוריה זו

מקוה שעזרתי
 

shimiy100

New member
בשביל לקבל רישוי לנגרר כמו שלך

דבר ראשון הנגרר שאתה מדבר עליו זהו נגרר ספורט שעליו אתה צריך לגשת לאחד המכוני תקנים שייתן לך אישורים ולפי מה שאת מספר שמדובר על נגרר של למעלה מ20 שנים יש סיכוי גדול שלא תעבור
ואם ועברת אז אתה נגש למשרד הרישוי בחולון כדי לקבל את אישור אם אני לא טועה בעמדה 1
אם אתה רוצה יותר פרטים אתה מוזמן ליצור עימי קשר במייל או בפרטי
יואב
 
למעלה