גורלו של הפודל...

גורלו של הפודל... ../images/Emo67.gif../images/Emo122.gif../images/Emo80.gif

אחחחחחח, כמה אני מאושר... אני צוהל, מאושר וזורח משמחה למראה פרצופו המאוכזב של הפודל שהועף בבושת פנים ממפלגת העבודה, ומצא כעת את מקומו האמיתי אי שם בסוף רשימת המשת"פים של ערפאת - מר"צ. מאז ומעולם לא יכולתי לסבול את הפודל הזה, שמשום מה קיבל יותר מדי במה תקשורתית שמעולם לא הגיעה לו, ומשום מה מעולם לא אזר אומץ להודות בכשלונה המוחלט של דרכו הנלוזה והמטופשת, דרך הכניעה המוחלטת לאוייבינו צוררי ישראל. קולו הגבוה והמעצבן, כמו גם פרצופו השליו והרגוע גרמו לי לאלרגיה מלווה במגרנה על בסיס יומיומי כמעט. כולי תקווה שהבחירות הבאות עלינו לטובה ידחקו וירמסו את ממשיכי דרכו של הפודל הזה לפינה נסתרת וחשוכה, עד כי לא נוכל להבחין בהם כלל. בעצם, גם היום הם לא יותר מעכברים באוניה טובעת. היה שלום, פודל. ברוך שפטרנו.
 
אל תדאג - שריד עוד יסלק אותו

כידוע יוסי שריד דואג שלא יהיו לידו אנשים בולטים ויש לצפות כי ברבות הימים השניים יתחילו להתקסח (תהיה בינם תחרות מי מתרפס יותר בפני ערפת) והתוצאה תהיה שהפודל יברח גם ממלונה זו (כמו שנעשה לשולמית).
 

yeshgvul

New member
צרף קמיע של כדורי ורגל של ארנבת

ועשה לך חגיגת שנאה.
 

all

New member
ארנבת???? זה לא כשר!!!!

רק שינוי!!!! מפלגה שהחליטה שעל דיגלה לא יתנוסס שום דבר השייך לענייני שמאל/ימין. מפלגה הכוללת חברים שמאלה ממרץ וימינה ממולדת ובכל עניין הקשור לענייני חוץ, יש לכל חבר חופש בחירה.
 

yeshgvul

New member
ומפלגה אסקפיסטית שאין לה מה לומר

על הבעיה העיקרית של ישראל. וגם לא מה להציע לעניים. יש בהם גם נקודות זכות.
 

all

New member
אכן לכל מפלגות ה-שמאל ימין שמאל!

יש הרבה מה להגיד! יש המון מה להגיד! נהרות מילים נשפחות מפיהם מבוקר עד ערב, נביעי זעם ונביעי נחמה פורסים את הנבואות שלהם לפנינו כבר שנים, עשרות שנים. אבל חוץ מי מילים, מישהוא יכול לעשות משהוא??? שרון, פרס, בילין, ברק. מי עוד לא ניסה. אז תאמינו לי. רק ערפת יכול לעצור את הטרור" אלא ש.... הוא ממש לא רוצה. ובינתיים כשאנחנו שופכים את קולינו על מפלגות ה-שמאל-ימין-שמאל. מישהו מטפל לנו בשקט בשקט בדברים הקטנים של היומיום. משרדון פנים קטן שקובע דברים לא עקרוניים כמו מי יקבל אזרחות ומי ייגורש. משרד השיכון קטן. משרדון קטן לענייני דת וכו´ בכל מקרה חבר, אתה לא מרגיש כלום בתחת??? מתי תבין כבר, הם דופקים את שנינו בתחת בזמן שאנחנו מנסים לדפוק זה את זה כבר 55 שנה בקרוב!!! עזוב אותך חבר, כולנו יודעים שבבוא היום אמריקה תתן את ההוראה וכל נביאי הזעם, כובשי ירדן סוריה והירח ישתפנו ויבצעו כל הוראה. פעם אחת תקדיש את קולך למה שקורה כאן בארץ ולא למה שהיית רוצה שיקרה מחוץ לארץ. הביעיה הזו גדולה עלינו ועל הפלחסטינים, היא לא נפתרה ב-55 השנה האחרונות ולא תיפתר גם בעתיד הקרוב. אבל את גזל כספי הציבור אולי ניתן להחליש מעט.
 

yeshgvul

New member
מה שינוי מציעה בעניין הפערים הכלכל

? הפערים בארץ קרובים מאוד לאלה שבארה"ב, מדינה ארורה מהבחינה החברתית כלכלית. אני חושב שישראל לא יכולה להתקיים לאורך זמן בקיטוב כזה. שינוי מייצגת את המבוססים. אין לי בעיה להזדהות עם תביעות ליברליות שלהם ביחס לכפייה דתית, אבל לעניים אין להם מה להציע. אני רוצה להעלות מסים ובפרט למסות הון ועזבון. אתה חושב שטומי לפיד ופורז בעד?...
 

all

New member
לא, שינוי לא מייצגת את המבוססים

שינוי מייצגת את מעמב הביניים, מעמד בעל ניידות לשני הצדדים. מעמד שסוחב על גבו את כל מדינת ישראל - הוא העובד, הוא החייל, הוא משלם המיסים העיקרי, הוא הבוחר העיקרי והוא ראב העם. במצב הקיים לא ניתן לקחת מעניים כלום, הרי הם עניים כל שניתן לקחת מהם זה את האוכל. גם מהעשירים לא ניתן לקחת, מיסוי של 1% על ריבחי בורסה גורם לציונים האלה להשקיע בבורסות של אנגליה, ארה"ב וכו´. אך הכבדת נטל המס על המעמד הבינוני עוד ועוד, הופכת את החלק התחתון שלו למעמד העניים והנזקקים ובכך מגדילה את מעגל העוני הלאה והלאה. ואילו הפחתת המס´ תיצור תנועה בכיוון ההפוך. ולכן שינוי טוענת שדווקא הטלת המיסים (כיביכול למען העניים) מגדילה את מעגל העוני כי מכל המיסים האלו 50% נשארים אצל פקידי המדינה בדרגות השונות ורק 50% מגיעים לעניים. בכל מקרה לפי שינוי - "יש לעזור לעני עם חכה ולא עם דג".
 
לא לגעת!

שסובלות מטראמות אישיות של מוות קרובים וחברים כתוצאה מהתאבדות מחבלים (עוד לפני "מעשי צה"ל")??????????????? אז איך אתה מסביר את זה שלאותם משפחות אין את ה"דחף" לצאת לפעולות התאבדות??? אתה חושב שיש הבדל כאב בין אובדן לאובדן??? או שזה בגלל שאנחנו נהנים מ"פעולות צה"ל"??? אולי גם אני יצא לי להתאבד??? לי גם יש את אותו הכאב על חברי שנרצחו! אין כמעט בית בישראל שלא נפגע בצורה כזו או אחרת, מאובדן קרובים וחברים! מה בדיוק אתה מנסה לומר!!!? מה הקשר בין מחט לקרפדה!? אוליי הישראלים אשמים בזה שהם בעלי מוסר וערך חיים, בניגוד להם, שאין להם שום מוסר חיים, וחסרי אנושיות? איך אפשר להסביר כאב, ברצח ילדים וכל דבר תם וטהור??? אז יופי. אתה אומר שצריך לחשוב על זה ולעשות חשבון ולמנוע את "פעולות צה"ל"? הכיצד תוכל להבטיח שמעשי התאבדות יפסקו? כדי להוכיח לך, אתה צריך רק לרענן את הזיכרון, ולהוריד את הצביעות, ותגיד לי שלא היו מתאבדים, עוד לפני "פעולות צה"ל"! ותגיד לי גם שכל מתאבד עושה זאת בגלל מות קרוב, או חבר! ותגיד לי גם שזה לא בגלל הכיבוש!!! מה אפשר להסיק מכוונותיך, על הבאת כתבה זו?
 

all

New member
עד כאן

אולי גם אני לא מסכים עם דרכו של האיש. אך האיש הוא סרן בתותחנים ולחם בלבנון במשך שנים ארוכות כקצין קבע. פעל ככל יכולתו בפגיעה במחבלים פלסטינים, גם אם נאלץ לפגוע באוכלוסיה אזרחית. בקיצור הוא ביצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולכן עלול למצוא את עצמו על כסא נאשמים בבית הגין לפשעי מלחמה. אז אנא ממכם, תקטלו את הרעיון ולא את האיש.
 
למעלה