גורי יתארח היום ב"ארץ נהדרת" בתפקיד וודי אלן

OOOO0

New member


 

black scar1

New member
בבחירות הקודמות זו הייתה זכות ההצבעה

הראשונה שלי , ובסוף לא מימשתי אותה, אחר כך הצטערתי. אני משערת שאם הייתי מצביעה אז זה היה לציפי גם. למה את אומרת שלהצביע לציפי בדיעבד הייתה טעות? כי היא לא עשתה כלום בתור ראש האופוזיציה? תחשבי אבל נגיד, מה האלטרנטיבות, אם היית יכול להחזיר את הזמן. ע"ס הקדנציה האחרונה, למי היית מצביעה אז?

את צודקת לגבי יאיר- שרוב המתלבטים הלכו אליו. את יודעת שכשדיברו אחר כך במשדר החדשות על התוצאות אמרו שפשוט התומכים של יש עתיד עשו בסופו של דבר עבודה מאוד טובה, את יודעת שדיווחו שמלא אנשים באו לכלפי בלי עדיין להחליט למי להצביע
, והאנשים של יאיר שכנעו אותם יאיר. הוא באמת היה כזה המפלט של כל המתלבטים בלי דעה מוצקה. והסיבה שלא הצבעתי אליו היא לא בגלל שהיא גבר, אלא בגלל שבאמת אני לא סומכת עליו. אצלי במשפחה 3 אנשים הצביעו אליו. את יודעת שאמא שלי הצביעה ביבי.. ואז כשהיא שמעה שאני מצביעה מרצ היא כמעט התפלצה. ניסיתי לסגור איתה דיל שאני אצביע יאיר אם היא תצביע יאיר במקום ביבי, בהתחלה היא הסכימה, אבל אז היא התחרטה. ובכל מקרה לא היינו מממשות את זה לדעתי.
 

OOOO0

New member
מכמה סיבות:

א. היא עבדה על כולנו עם הספין שלה, שזה או היא או ביבי וכל קול שלא יילך אליה יילך לביבי. בפועל, היא גרמה לכל מצביעי העבודה ומרצ להצביע לה במקום וכך העבודה ומרצ התכווצו. אחר כך התברר שזה היה שקר, ושלמרות שהיא הצליחה בספין שלה והשיגה יותר מנדטים מביבי עדיין היא לא יכלה להיות ראש ממשלה כי גוש הימין היה יותר גדול ולביבי יש יותר סיכויים להקים קואליציה.

ב. כי היא לא עשתה כלום כיו"ר אופוזיציה. דעתה לא נשמעה במשך 4 שנים. ואם נשמעה, אז רק באיחור, כמו במקרה עסקת שליט, שרק לאחר שהיא התבצעה היא נזכרה פתאום שהיא הייתה נגדה.

ג. בגלל שהיא לא עשתה כלום כיו"ר אופוזיציה וגם כיו"ר קדימה, היא הפסידה בבחירות לשאול מופז שאחר כך פשוט לקח את הקול שלי ונתן אותו לביבי על מגש של כסף. כך יצא שלמרבה האירוניה שקול שנתתי במיוחד במטרה שלא יילך לביבי הלך ישירות אליו וחיזק אותו.

אז לאור כל זאת, בדיעבד הייתי מצביעה למפלגה שיותר משקפת את דעותיי המדיניות, העבודה או מרצ. נכון שגם אהוד ברק נכנס בסוף לקואליציה, אבל במילא אם הייתי מצביעה לו זה היה כדי לחזק את העבודה ופחות להשקיע בקול נגד ביבי, שהרי זה היה ברור אז שאהוד ברק לא ייבחר לראשות הממשלה.

אהבתי את ניסיונות הקיזוז עם אמא שלך
גם אני לא סומכת על יאיר, הוא כל הזמן סותר את עצמו....הוא יצטרך לעבוד קשה כדי לקנות את אמוני......
 

silvia17

New member
יאיר לפיד מלך...

הסיבה שהוא הצליח כול כך היא שהוא הלך על נוער י"ב וכיתות נמוכות יותר עם חוסר הבנה אפסיי ,עשה רושם דפק הופעה והם עשו את כול העבודה בשבילו

אמא שלי לא הייתה מצביע לו ... שמתי לה תג'ינגל במשפט וחצי שכנעתי אותה...
הוא צעיר יחסית , אין לו רקע בצבא אני מעדיפה את ביבי ראש ממשלה

יאיר לפיד לא היה ראש ממשלה ... גם לא בקדנציה הבאה

המהלך של מופז להיכנס ולצאת ריסק את מה שציפי שלא הצליחה
 

black scar1

New member
תגובה:

א. לא כ"כ הבנתי איפה היא רימתה פה ולמה לא כל קול שהולך אליה באמת לא הולך עם ביבי? זה שגוש הימין דאז היה יותר גדול מהשמאל - מה זאת אשמתה? ומה הכוונה "גנבה" קולות למרץ ולעבודה? העבודה הייתה דיי מרוסקת גם ככה באותה תקופה ככל הזכור לי, ולא ברור לי כ"כ המשפט שהיא "רימתה", כי מאיפה היא הייתה צריכה לדעת מה יהיו תוצאות הבחירות? היא קיוותה שגוש השמאל יהיה מספיק חזק כדי שהיא תוכל להקים ממשלה. תזכירי לי אם את זוכרת, מי היו בממשלת שרון (בתקופתו בקדימה) ואולמרט? החרדים היו בממשלות האלה?

חוץ מזה שהיא גם לא התנגדה לעשות ממשלת אחדות עם הליכוד, שזה היה עדיף מאוד בעיני על ממשלת ימין קיצוני, ואם ביבי היה מסכים לזה - אז הייתי שמחה שהיא קיבלה הרבה קולות - כדי שהיא באמת תהיה אלטרנטיבה ראלית עבור ביבי במקום ללכת עם השותפים הטבעיים, ופה אני מאשימה את ביבי שלא הסכים. היא טענה שהיא אפילו הסכימה לממשלת אחדות ללא רוטציה עם ביבי- שזה באמת יותר ממה שאפשר לבקש. ואני דווקא מעריכה אותה שהיא לא הסכימה לשבת בממשלה עם החרדים.

אתה יכולה להגיד באותה מידה ששלי "עבדה" עלינו כי לפני הבחירות היא ניסתה לשכנע שהיא תוכל להקים גוש שמאל חוסם. אבל היא קיוותה שזה באמת מה שיקרה, אז איך אפשר להגיד "עבדה". אפילו לפיד, כשהוא חשב שהוא יקבל פחות ממנה, ושהיא תהיה המפלגה השנייה בגודלה אמר שהוא ימליץ עליה לרשות הממשלה. והיא גם דיברה על 20+ מנדטים. אז אפשר להגיד "עבדה" עלינו- אבל היא קיוותה שזה יקרה.

ב + ג- נכון...

באמת את חושבת שבדיעבד לבחור בעבודה בבחירות הקודמות היה עדיף על ציפי? הרי ברק נכנס לממשלה, בלי שום השפעה אמתית על כלום, יותר כמו "עלה תאנה". וקול אליו בהחלט לא "לקח" קול לביבי, אלא רק חיזק אותו, כי העבודה הייתה מנדטים מתנה לממשלת ביבי, כי הם לא דרשו כלום. אם הייתי מסתכלת עכשיו אחורה- והייתי נותנת את הקול שלי לברק, הייתי מצטערת על זה מאוד- עדיף היה לתת לציפי מאשר לברק. אולי למרצ עדיף יותר מאשר שניהם בדיעבד כאמור. אבל אני חושבת שאם הייתי בכל זאת מצביעה אז הייתי נותנת לציפי ולא למרצ, כי באמת היה נראה שיש סיכוי שהיא תוכל להקים ממשלה- אז היה עדיף לי לתת את הקול לאפשרות אמיתית לממשלה אחרת, ולא למפלגה קטנה כמו מרצ. בעוד שבבחירות האלה, היה ברור שרק ביבי ירכיב את הממשלה, כך שהבחירה למי לתת את הקול שלי היא באמת למפלגה שהכי חופפת את דעותיי, ושאני חושבת שיכולה הכי להשפיע מהאופוזיציה או מהקואליציה.
 

OOOO0

New member
א. לא, יש את העניין הזה עם הגושים

בישאל, לא מספיק לקבל יותר מנדטים מהיריב שלך. אתה צריך שהגוש שלך יהיה יותר גדול. זה היה ברור מההתחלה שציפי לא יכולה להקים ממשלה כי גוש הימין יותר גדול מגוש השמאל.(הראו בסקרים פערים משמעותיים לטובת הימין) אז גם אם ציפי תקבל יותר מנדטים מביבי(מה שבאמת קרה בסוף) ביבי יהיה ראש ממשלה. ציפי הכניסה לאנשים בראש שאם יהיו לה יותר מנדטים מביבי היא תהיה ראש ממשלה, וכך קראה לכל מצביעי העבודה ומרצ להצביע לה. זה מה שהרבה עשו וכך העבודה ומרצ התכווצו. לא נראה לי שהיא קיוותה שגוש השמאל יגדל, היא יותר ניסתה לקחת קולות מתוך הגוש ולא מחוצה לו. היא ניסתה להגיד שכל קול שלא יילך אליה יחזק את ביבי, וזה לא נכון. איך קול למרצ מחזק את ביבי? איך קול לעבודה מחזק את ביבי? זה הרי נשאר בגוש השמאל. וכן, גם שלי ניסתה לעשות ספין דומה השנה אבל לה זה לא הצליח כי מראש הסקרים חזו לה פחות מנדטים והיה ברור שאין מצב שהיא עוברת את ביבי בכל מקרה. ואני גם לא יודעת אם שלי הייתה מצליחה להקים ממשלה בסוף, לפיד לא רצה לשבת עם חנין זועבי, וש"ס ובנט מעדיפים את ביבי על פני שלי.

אני גם מעריכה את ציפי על העניין עם החרדים. כן, החרדים היו בממשלות שרון ואלמרט אבל עם ציפי הם לא הסכימו לשבת כי היא לא הסכימה לדרישות שלהם(יש הטוענים שגם היה כאן שוביניזם וש"ס לא מוכנים לתמוך בראש ממשלה אישה)

לפיד מעולם לא טען שהוא ימליץ על שלי לראשות הממשלה. הוא סירב להגיד במי הוא תומך כדי לא לסגור אופציות לקואליציה משותפת לא עם ביבי ולא עם שלי.

תראי, קשה לי להגיד בדיעבד מי עדיף, ציפי או ברק. מסכימה איתך ששניהם פישלו כאן. והרי גם לי היה את השיקולים האלה שאת מדברת עליהם כשחשבתי שיש כאן אופציה לממשלה אחרת, אבל כן, אם הייתי יותר בקיאה בעניין הגושים, הייתי מבינה שאין סיכוי לציפי בכל מקרה ומצביעה יותר לפי נטיות ליבי.
 

silvia17

New member
לשבת עם חנין זועבי ?!

שיאיר יתחיל להבין בפוליטיקה הוא ילמד שהקואליציה מתכנס תחת מטרה משותפת
והאופוציזיה זה מה שנשאר הם יכולים לתמוך בממשלה או להתנגד לה כול מפלגה לפי האגנד'ה שלה
אין לאופיציזיה מחנה משותף מרצ והאיחוד היהודי יהדות התורה עם בל"ד
הוא לא חייב להסכים עם זועבי אבל זה לא הסיבה שבגללה הוא צריך לשבת עם ביבי
המפלגות הערביות ישבו פעם אחת בקואליציה זה היה בממשלת רבין

לפיד לא פוליטיקאי בכלל לדעתי הוא היה צריך ללכת על מקום ברשימה העבודה או אצל לבני הוא קפץ מהר מידי רחוק מידי ובזמן קטן מידי הוא פספס הרבה שלבים והוא ישים לזה לב שהקרקע תישמט תחתיו

אני מעדיפה את לבני למרות שאין לה רקע ביטחוני כמו ברק .. וברק רק עושה קאמבק
 

OOOO0

New member
לגמרי....

ולבני אגב הייתה במוסד אז היא לא לגמרי חסרת ניסיון ביטחוני....
 

black scar1

New member
אני מודעת לקונספט הגושים

עדיין לא ברור לי איפה בדיוק היא "רימתה" או מה זה שונה ממה ששלי עשתה בבחירות האלה. אם הסקרים הראו שהיא לא תוכל לעשות ממשלת שמאל - אז הציבור מטומטם אם הוא סמך על זה, הרי ברור שחייבים להסתכל על הסקרים לפני שמצביעים. שנית, הרי ברור שהיא תגיד שיש לה סיכוי משמעותי להיות ראש הממשלה, כמו ששלי אמרה, למרות שכל מי שהביט הסקרים ראה שאין לשלי באמת סיכוי. ושלי עדיין חזרה וטענה שיש לה סיכויים לקבל 25 מנדטים, ושיאיר ציפי (ואולי גם מרצ) יקבלו מספיק מנדטים כדי שביחד יהיה לה סיכוי ממשי להיות ראש ממשלה יחד איתם (ובלי זועבי). היא חייבת להגיד את זה, תחשבי גם על הקטע הפסיכולוגי- אם ראש המפלגה עצמה אומרת שאין סיכוי שהיא תהיה ראש ממשלה- איזה מסר זה בדיוק מעביר לבוחרים שלה? לכן גם שלי אמרה שיש לה סיכוי ממשי (וגם ציפי, בבחירות האלה- עוד יותר מגוחך), למרות שאני לא מאמינה שאף אחת מהן האמינה לזה.

שנית, היא ניסתה לקחת את הקולות של ביבי אליה, לא של העבודה או מרצ. בפועל אולי מה שקרה זה שהיא לקחה את של העבודה ושל מרצ, אבל איפה בדיוק הרמייה פה? ברורו שזה לא הייתה הכוונה שלה (למה שהיא תרצה את זה?). ואגב, אני לא רואה שום דבר טוב אם קולות של קדימה הקודמת היו הולכים לעבודה. להפך- העבודה ממש הרסה לקדימה עם זה שהיא נכנסה לממשלה- כמו שאמרתי- המנדטים של העבודה היוו מנדטים חינם לממשלת ביבי. אולי אם העבודה לא הייתה נכנסת, ביבי היה הרבה יותר מתקשה להקים ממשלה. כמו למשל תראי מה קורה עכשיו- בגלל שיאיר ובנט מתעקשים לא להיכנס עם החרדים, ביבי יכול לרצות עד מחר, הוא לא יכול להקים ממשלה. אז המטרה היא לא תמיד רק להיות בראש הממשלה, אלא למנוע מלהקים ממשלת "ימין קיצונית", וזו גם סיבה לבחור בציפי.

שנית את מתעלמת מזה שהיא רצתה לעשות עם ביבי ממשלת אחדות. זה לא היה יכול להיות פיתרון ראלי אם היא לא הייתה כ"כ גדולה- תחשבי איזה ממשלה שונה הייתה יכולה להיות אם ביבי היה נכנס איתה לקואליציה במקום ש"ס.

איכשהו זכור לי שמישהו אמר שלפיד ימליץ על שלי לראשות הממשלה (לפני הבחירות)... יש מצב אולי ששלי אמרה את זה בעצמה, והוא לא הצהיר על זה. זה היה לי בראש. אבל כן, היה ידוע שהוא לא מסרב באופן עקרוני לשבת בממשלת ביבי, אבל כן אמר שלא יסכים עם החרדים ולא בממשלה שלא תנסה ללכת למו"מ.
("לא יסכים להיות עלה תאנה")
 

OOOO0

New member
בקשר ללפיד

הוא גם סירב לבחור בין שלי לביבי וגם סירב להגיד עם מי הוא מוכן לשבת ועם מי לא. הוא לא פסל ישיבה עם החרדים. רק בימים האחרונים יש שמועות שהוא רוצה ממשלה בלי חרדים כדי שזה ייחשב הישג לזכותו. אבל הוא לא אמר את זה עד היום. הוא פסל בפירוש רק את חנין זועבי.

בקשר לציפי לבני, היא אמרה בפירוש שזה או היא או ביבי, וכל מי שמצביע למפלגה שהיא לא קדימה, כולל העבודה ומרצ, בעצם מצביע לביבי. וככה היא ניסתה והצליחה לקחת קולות מהעבודה וממרצ. ברור שזו הייתה הכוונה שלה, היא רצתה לעבור את ביבי במספר המנדטים.(אולי היא חשבה שככה היא תשכנע את הנשיא לתת לה להקים את הממשלה)

בקשר לממשלת אחדות- לא זכרתי האמת שהיא הציגה לו אולטימטום כזה, אבל זה היה ברור שביבי יעדיף את ש"ס על פני קדימה אם הוא יצטרך לבחור ביניהן. גם עכשיו הוא מעדיף את ש"ס על פני בנט ולפיד. אם העבודה לא הייתה נכנסת, אז הייתה ממשלת ימין צרה, לא? את חושבת שאז היו הולכים שוב לבחירות, ואז היו משתנים דברים בבחירות הבאות?
 

black scar1

New member
תקשיבי, אנשים מהמטה של לפיד שלחו

לי בערך כל יום הודעה עד יום הבחירות וגם יום אחד דיברתי עם מישהו מהמטה שלהם שהתקשר אלי. הנה הודעה ששלחו לי ביום הבחירות- ואני מצטטת: "לא אכנס לממשלה של חרדים וימין קיצוני, לא אוותר במילימטר על השיוויון בנטל, לא אכנס לממשלה שלא תחזור למשא ומתן. יאיר לפיד".

וחוץ מזה שהוא אמר את זה כל הזמן שהוא לא מוכו ללכת עם החרדים- הרבה לפני הבחירות. זה ממש לא חדש. זה היה הטיקט הדיי מרכזי שלו בבחירות- עניין השיוויון בנטל- כלומר שהחרדים ישרתו ויעבדו (כלומר אולי הוא היה מוכן לשבת עם החרדים בתנאים שלו שהם כמובן לא היו מסכימים לזה).

כתבתי שאני שמעתי שהוא טען (או שמישהו טען שהוא טען) שהוא ימליץ על שלי. אבל זה שהוא ימליץ על x, לא אומר שהוא מצהיר שהוא לא יישב עם y. כלומר הוא יכול להודיע שהוא ימליץ על שלי, ועדיין לא לשלול שהוא יישב עם ביבי ולא עם שלי. לא חושבת שזה קשור. (בסופו של דבר הוא המליץ על ביבי, אני מדברת על מה ששמעתי שהוא ימליץ לפני הבחירות שהיה נראה שהתוצאות יהיו שונות).


להיפך, את חנין זועבי שמעתי שהוא פסל רק אחרי הבחירות, כשדיברו על גוש שמאל חוסם, והוא רצה להבהיר שהוא לא יהיה שותף לזה ולכן הגיע ההצהרה על חנין זועבי, כדי לשלול בכלל אפשרות של גוש שמאל חוסם.
על עניין החרדים- הוא דיבר כל הזמן- מתחילת הריצה שלו, ממש לא רק בימים האחרונים..

טוב, ציפי באמת יצאה מטומטמת אם היא אמרה את זה... עם מי היא ציפתה לעשות קואליציה? עם עצמה? לא ממש עקבתי אחרי המובילים בבחירות הקודמות, אז בטח יש מלא דברים שפיספסתי.
זה שהיא הציעה לו ממשלת אחדות- זה במאה אחוז, שמעתי על זה לא מעט פעמים. מה שכן, חשבתי שזה היה רק בתנאי של רוטציה (מעבר לחרדים וזה). בפעם האחרונה שהיא התארחה במצב האומה, ליאור שאל אותה על זה ספציפית והיא אמרה שהיא הציעה לביבי ממשלת אחדות אפילו בלי רוטציה- כאילו שהוא יהיה 4 שנים ראש ממשלה, והיא תכנס לממשלה שלו, רק בלי החרדים. אם זה נכון... אבל באמת צריך להעריך אותה על זה. זה שביבי מעדיף את ש"ס זה ברור. אבל מקומם מאוד.. זה רק מראה לי שיותר חשוב לו טובתו שלו מאשר טובת המדינה. הרי ברור לי שכבן אדם הוא גם בעד שיוויון בנטל- והסיבה שהוא רוצה את ש"ס, היא כי הם ה"שותפים הטבעיים" שלו והוא לא פוחד שיבגדו בו. אז במילים אחרונות הוא מעדיף את טובתו מאשר טובת המדינה. אני לא מצליחה להבין חילוניים שמצביעים לו. פשוט לא מבינה...

בממשלה הקודמת, אני לא זוכרת ממש את חלוקת המנדטים ואין לי כוח לבדוק עכשיו. את זוכרת? אם ברק לא היה נכנס לממשלה- היא הייתה ממשלת ימין צרה? אם זה ככה, אז כן סביר להניח שהיא הייתה נופלת מהר. אין ספק שדברים היו משתנים בבחירות, אני לא יודעת בדיוק לאיזה כיוון, כי אני לא זוכרת במדוייק את המנדטים של המפלגות שהיו אז.

מה שכן.. יש דיבורים עכשיו שאולי ביבי לא יצליח להרכיב ממשלה ונלך ממש עכשיו לבחירות עוד פעם. לא נראה לי שזה יקרה, אבל אם זה היה קורה, נראה לי שליכוד היה מקבל הרבה פחות ממה שהוא קיבל. אני אפילו דיי מאמינה, עד כמה שזה נראה הזוי ופשוט פארודיה, שאם נלך ממש עכשיו שוב לבחירות- יש עתיד תהיה המפלגה הכי גדולה. (גם אמא שלי אמרה לי שאם יעשו עכשיו עוד פעם בחירות- היא תצביע יאיר).
 

OOOO0

New member
לא, את זה אני יודעת...

הוא אמר שהוא לא מוכן להיות עלה התאנה היחיד בממשלה של חרדים וימין קיצוני. אבל הוא מעולם לא פסל ישיבה עם החרדים. כלומר, עקרונית הוא מוכן לשבת בקואליציה עם החרדים אם גם התנועה ומופז יצטרפו. אבל נכון שהוא אמר שהוא לא יישב בממשלה שלא תסכים לשוויון בנטל, אז אפשר להגיד בעקיפןי שבזה הוא פסל את החרדים, כי הם כנראה לא יסכימו לשוויון בנטל. אבל בכל מקרה, זה היה לפני הברית שלו עם בנט והחזית המאוחדת שלהם עכשיו נגד ש"ס. רק בימים האחרונים כבר מדברים בפירוש על זה שגם בנט וגם לפיד רוצים ממשלה בלי חרדים, כל אחד מסיבותיו הוא.

לא, עוד כשהתחילו דיבורים על גוש חוסם מצידה של ציפי לבני לפני הבחירות, יאיר לפיד הבהיר שהוא לא מוכן לגוש חוסם של השמאל כי זה כולל את חנין זועבי. כלומר כבר לפני הבחירות היה ברור שאין כאן שום מצב לממשלת שמאל כי יאיר לא יסכים.

כן, זה מה שהיא אמרה, בוודאות. ואז גם ביבי מיהר להגיד שזה או הוא או ציפי ובאמת יצא שרוב השמאלנים הצביעו לציפי כדי שביבי לא ייבחר ורוב הימנים הצביעו לביבי כדי שציפי לא תיבחר.

טוב, אם היא לא משקרת וזה באמת מה שהיא הציעה אני באמת מעריכה את ציפי לבני על זה. נו, זה לא חדש שלביבי בכלל לא אכפת מהמדינה והוא רק מתעסק בלשרוד פוליטית כל הזמן.

כן, נראה לי שהיחס בין הגושים היה אז 65-55. כלומר, ממשלת ימין צרה של 65 מנדטים. השאלה כאן באמת מי היה מרוויח מבחירות באותו זמן. את חושבת שהפער בין הגושים היה מצטמצם?

גם לי נראה שאם עכשיו יהיו בחירות יש עתיד תגדל. הרי הפער בין יש עתיד לליכוד הוא רק מנדט אחד. הגיוני שהרבה אנשים שרצו להפיל את ביבי והצביעו לעבודה, עכשיו אחרי תוצאות הבחירות הם מבינים שליאיר יש יותר סיכוי להרכיב ממשלה היום. מצד שני, כל אלה שרוצים לשמור על ביבי עלולים לחזק עכשיו את הליכוד......
 

silvia17

New member
לפיד הוא הצרה של הבחירות

הוא לא חושף את כול העמדות שלו כול פעם יש לו יצאה אחרת אין לו שום אמירה עם בשר שאני יכולה להסיק ממנה את מאחורי המילים במשמעותם הניסוי שלו לעדן לכולם את האוזן
אני לא רואה אותה יוזם את זה ממשלה בלי חרדים תחשב השיג עבורו אבל הוא גם מעקב את התקציב ואיזה חלק הוא יעניק לחרדים
הוא קיבל יותר מידי מנדטים לקח לו כמה שעות להתאפס אחרי התוצאות רק הוא יודע מה הכוונות שלו וזה שהוא מפרסם אותם לאט לאט רק פוגע בו ובמפלגתו
הוא לא אמר במי הוא תומך כי הוא לא רצה לאבד קולות

שלי אמרה שהיא לא תשב עם ביבי והיא לא תשב ...

ביבי רוצה את ש"ס כי הם שותפים טבעים .. ובנט יותר עממי סוצילסט הוא גנב הרבה קולת לביבי וביבי יודע שלהכניס אותו לקואליציה זה לתת לו עוד כמה מנדטים יאיר צריך לעשות מהלך להיפגש עם בנט שהיה עם מצלמות לדבר על נושאים שמראש הם יסכימו עליהם ללחוץ ביחד על ביבי אולי לדבר עם עוד מפלגה בפונטציל

אני מאוד רוצה שהיה עוד בחירות בקצב הזה לפיד מעבד את כול הקולות שלו ביבי גם מעבד את מעמדו בציבור אני מקירה מלא אנשים שהצביע יאיר וביבי ומצטערים על זה אז לבנט היה עוד 2-3 מנדטים גם לש"ס
גם למרצ ולעבודה יש הרבה מצביעי עלה ירוק ופיראטים שלא יצביעו שוב למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה גם במקרה של ש"ס הרב אמסלם ,אמנון יצחק , משיכת קולות מיותרת
אני סקרנית לגבי מופז הוא גם קיבל מספר נמוך לבני תקבל 1-2 פחות לטובת העבודה או מרצ
 

OOOO0

New member
מסכימה לגמרי לגבי יאיר לפיד...

כבר אמרתי שאני לא מאמינה לו. הוא כל הזמן סותר את עצמו. על שלי באמת אפשר לסמוך מהבחינה הזאת.

כן, ש"ס הרבה יותר נוחים לביבי. הם תמיד משתפים איתו פעולה , וגם אין סכנה לפיצול בתוך הסיעה כי כל הסיעה תמיד מצביעה כמקשה אחת. אני מסכימה איתך. אין ספק שביבי מוטרד מבנט, בגלל זה זה מעולה מבחינת בנט ולפיד שעכשיו הם התאחדו ויכולים ללחוץ על ביבי ביחד לא להכניס את ש"ס לממשלה. כי לחוד אין לאף אחד מהם סיכוי, הם חייבים לפעול ביחד.

אני לא חושבת שביבי ויאיר מאבדים קולות עכשיו...דווקא נראה לי שלהיפך. כמו שכתבתי לבלאק סקאר, נראה לי שאם יהיו עכשיו בחירות הליכוד יתחזק בגלל כל אלה שחשוב להם לשמור על ביבי ויש עתיד יתחזק ע"י כל אלה שרוצים להפיל את ביבי.

בהחלט כול להיות שגם העבודה ומרצ יתחזקו, בעוד שהתנועה תיחלש ומופז ייעלם לגמרי....
 

silvia17

New member
ביבי וש"ס

בסיוט הכי נורא שלי אני מדמיינת את החדרים הלא מרוצים מביבי מהתקציב ומהחכות

פותחים המלחמות אזרחים{לא אחת שימותו בה מאות אבל חיתולים יעופו היו התקוממויות } סוגיות הגיוס כמעט קרעה את ש"ס האדמה כבר בערה שירת נשים ,אוטובוסים , אני לא רוצה שזה יקרה יש בעיר שלי 30% חרדים

יש הרבה דברים מתחת לפני השטח לפיד רוצה את בנט שיפעל כדי להביא אותו אבל משהו שם לא נע
 

silvia17

New member
לפיד ובנט

לפיד ובנט נפגשו ואמרו ביחד לקואליציה או ביחד לאופוציזיה
 
למעלה