גורים על הגג

קלי30

New member
גורים על הגג

לפני שבוע גיליתי שחתולה המליטה לי על הגג של הבית. בחצר יש לנו שני כלבים שלא מתים על חתולים.... מאתמול לא ראיתי את האמא ואני רק שומעת את החתולים מייללים. מה עושים? איזה אוכל לתת להם? איך אני אוכל לדעת שהאמא באמת עזבה? כי אם היא תראה אותי מתעסקת עם הגורים היא לא ממש תאהב את זה.... הגורים נראים בערך בני חודש
 

lilu31

New member
חכי עוד יום, יכול להיות

שהיא מתעכבת לחזור. עדיף לא להפריע לה ולהם כי אח"כ זה בלתי הפיך.
 

קלי30

New member
נשאר רק גור אחד

עליתי לגג וראיתי שנשאר רק גור אחד, אז הבאתי לו קצת אוכל. אחרי חצי שעה הצצתי לראות מה קורה, האמא חזרה והיא והגור עמדו אחד מול השני כשבינהם הנקניק שהבאתי לגור ונהמו אחד על השני האמא לקחה לו את האוכל והסתלקה. לא נגעתי בו כדי שלא יהיה לו את הריח שלי אבל הוא עדיין מיילל על הגג. כדאי לסדר לו מיטה חמימה שיהיה לו במה להתכרבל?
 

lilu31

New member
כנראה שהוא כבר בן חודשיים

(שמת לב אם יש לו שיניים?) וכנראה שהאמא כבר התייחמה שוב ולא מעוניינת להניק אותם יותר. אבל עדיין, ליתר בטחון, תעקבי לראות האם יש לה התנהגות אמהית. אם יש, כל מה שתעשי עלול לפגוע- סיכויי שרידה של גור עולים ככל שאיו טיפלה בו יותר זמן. כל ריח זר בתוך ה"מאורה" שלה יכול להיות בעייתי מאד. ייתכן שהאמא הייתה תוקפנית כי היא יודעת לספור "אחד" או "הרבה" ומרגע שנעלמו לה גורים היא כבר לא מעוניינת לטפל בגור שנשאר והוא מבחינתה אויב. חשוב לעקוב אם המצב של הגור מדרדר- אם הוא רעב ומתנפל על גבינה (נקניק רק אם יש שיניים), או לא.
 

קלי30

New member
יש לו שיניים

אפשר להרטיב לו אוכל של הכלבים ולתת לו? אם לא, אז מה כדאי לתת לו? לפני כמה ימים ראיתי את האמא מניקה את הגורים והיא כעסה שרק הסתכלתי לכיוון. היום בכלל לא הזיז לה.
 
למעלה