גורה של השכנים
אנחנו גרים בכפר ובשכונה שלנו לשכנים יש גורה קטנה. היא קטנה ולכן הצליחה לצאת מתחת לשער הסגור, ולכן (כנראה) הבעלים שלה נעלו אותה בחדרון של פח זבל שליד הבית (ננעל עם שער). אתמול בלילה יצאנו לטיול עם הכלבה שלנו - הן חברות טובות - ושמענו את הגורה בוכה, מצאנו אותה בלי מיים, בלי סדין לשכב עליו. ממש עצוב... שיכנעתי את החבר שלי שנקח אותה לטיול איתנו ונחזיר אחרי זה (סה"כ זה התערבות ברכוש ובחיים של השכנים). אז טיילנו, נתנו לה לשתות מיים ולאכול - היא ממש התנפלה על האוכל. היום בדקנו - היא עדיין שם, באותו מצב. החבר שלי דפק בדלת - אין תשובה (גם אתמול לא). עכשיו אני לא יודעת מה לעשות. זה התעוללות? (הכלבה לא נראת רזה וסובלת). אנחנו נדאג לה עד שהם חוזרים. בסוף אנחנו מחזירים אותה לשם והיא בוכה נורא. מה אתם חושבים? זה התעוללות? אולי לקחת אותה אלינו? אבל זה גניבה של הרכוש? אשמח לתגובות.
אנחנו גרים בכפר ובשכונה שלנו לשכנים יש גורה קטנה. היא קטנה ולכן הצליחה לצאת מתחת לשער הסגור, ולכן (כנראה) הבעלים שלה נעלו אותה בחדרון של פח זבל שליד הבית (ננעל עם שער). אתמול בלילה יצאנו לטיול עם הכלבה שלנו - הן חברות טובות - ושמענו את הגורה בוכה, מצאנו אותה בלי מיים, בלי סדין לשכב עליו. ממש עצוב... שיכנעתי את החבר שלי שנקח אותה לטיול איתנו ונחזיר אחרי זה (סה"כ זה התערבות ברכוש ובחיים של השכנים). אז טיילנו, נתנו לה לשתות מיים ולאכול - היא ממש התנפלה על האוכל. היום בדקנו - היא עדיין שם, באותו מצב. החבר שלי דפק בדלת - אין תשובה (גם אתמול לא). עכשיו אני לא יודעת מה לעשות. זה התעוללות? (הכלבה לא נראת רזה וסובלת). אנחנו נדאג לה עד שהם חוזרים. בסוף אנחנו מחזירים אותה לשם והיא בוכה נורא. מה אתם חושבים? זה התעוללות? אולי לקחת אותה אלינו? אבל זה גניבה של הרכוש? אשמח לתגובות.