גועל נפש, כל כך הרבה רגשות עולים בי עכשיו

BlackTitanium

New member
גועל נפש, כל כך הרבה רגשות עולים בי עכשיו

היום בבוקר העוררתי 4 בחורים נכנסו אלי הבייתה ועוד מישהי, כולם שוטרים, עשו בי חיפוש ובחדר שלי, הם חיפשו סמים מתברר שאני חשוד, אני לא האמנתי, מה לי ולסמים?! זה זיעזע אותי, ואני עוד נחשב ילד טוב באזור. מתברר שמישהו אמר להם שאני משתמש בסמים, אני לא יודע מה הוביל אותם למסקנה הזאת, הראסטות שלי? זה שאני מעשן נרגילה מידי פעם עם חברים? נגיד ולקחתי סמים, האם מגיע לי שיכנסו אלי הבייתה יהפכו לי את החדר בצורה ברוטאלית כל כך, והתייחסות מגעילה אלי? אבל בחיים שלי לא נגעתי בסמים...אני מרגיש מושפל, הם לקחו אותי לחקירה ובדרך ניסו להוציא ממני הודאה בכוח, אבל לא נשברתי, אני לא אגיד סתם שלקחתי סמים. זה השפיל אותי כל כך, ואני חסר אונים מולם, הם אומרים לי, "אתה לקחת סמים, ראו אותך" אבל אני לא... למה הם צריכים לגרום לאמא שלי לבכות? למה הם צריכים לגרום לסבתא שלי שהייתה שמה להתעצב, היא גם ככה אישה חולה. אחרי הצבא אני עוזב את המדינה הזאת ולא חוזר, עכשיו אני בטוח, אפילו את השירות אני לא יודע אם אני אעשה. איבדתי אימון במשטרה או במדינה הזאת. אולי זה נשמע מוקצן, אבל זה הכניס אותי לדיכאון נורא, ההורים שלי מאוכזבים, אפילו שהם מאמינים לי, ועכשיו הם לא יתנו לי לצאת יותר לשום מקום עם חברים. אני פשוט הרוס.
 
אתה לא לבד !

גם לי יש דעות נוראיות על המדינה הזאת. אני שונאת וכועסת על כל דבר שעושים פה, על כל פעולה של הממשלה, של המשטרה וגורמים בחירים אחרים שחושבים ועושים כ"כ הרבה טעויות. גם אני חושבת לא להתגייס. יש כאלה שכועסים ואומרים שאני לא נחשבת אזרחית אם אני לא אתגייס. אוקיי, אז אני לא אחשב אזרחית. האמת? שזה לא כזה מפריע לי. גם אני מתכוונת לעוף מפה אחרי הלימודים. אני לא סובלת את המדינה הזאת ואת הדעות בה. אתה לא לבד ויהיה בסדר. אל תתיאש :) בן כמה אתה אגב?
 
קראתי את ההודעה שלך בפורום אחר. אתה סה"כ בן

16 וחצי והם עשו לך דבר כזה?! מההודעה ההיא חשבתי שאתה בן 20 או משהו, עכשיו זה בכלל מזעזע.
 

deep wish

New member
בלי שום קשר להודעה שלו.

עצוב לי מאוד שאת חושבת ככה. בזכות אנשים איטרסנטים כמוך הגאווה הציונית והמתוקה שהייתה פעם נעלמת. את לא מעריכה את האדמה שאת עומדת עליה?העבר של המדינה הזו לא מעניין אותך? מורשת, תרבות ,עבר,(הווה,עתיד) זה לא עושה לך כלום? בקשר למוסדות הממשל-מסכימה. כרגע המדינה שלנו עומדת על בסיס של פוליטיקה מושחתת. את האדם הקטן ואין לך דרך לשנות את זה. אבל מה שעיצבן אותי בתגובה שלך זה עניין הצבא. המעט שאת יכולה לעשות כתרומה למדינה הזו וגם את זה את לא עושה. חבל. ד"א זה שאת דוגלת באדיאולוגיה מסויימת הנוגדת את המערכת הצבאית,זה לא אומר שאת לא יכולה להיות חלק מאחת כזו. תכריחי את עצמך-תהיי איזו פקידה או שתעשי שנת שרות כמו שהרבה אחרים עושים.
 
למעלה