ג'ון ב24 שעות
אתמול ב24 שעות של ידיעות אחרונות הייתה כתבה על ילדים של סלבס וכל החשיפה או האי חשיפה שלהם בפני התקשורת. ג'ון הובא כדוגמה לסלבס שילדיהם בקושי נחשפים לתקשורת וכאחד שמאוד מתנגד לעניין הזה [זוכרים את הדברים שהוא אמר על מדונה?]. ציטטו אותו אומר "אני כבר 22 שנים בעסק ואף אחד לא יודע איך הילדים שלי נראים. הילדים שלי לא צריכים ללכת עם שומרי ראש לבי"ס כי אף אחד לא יודע מי הם". לדעתי, צודק.
אתמול ב24 שעות של ידיעות אחרונות הייתה כתבה על ילדים של סלבס וכל החשיפה או האי חשיפה שלהם בפני התקשורת. ג'ון הובא כדוגמה לסלבס שילדיהם בקושי נחשפים לתקשורת וכאחד שמאוד מתנגד לעניין הזה [זוכרים את הדברים שהוא אמר על מדונה?]. ציטטו אותו אומר "אני כבר 22 שנים בעסק ואף אחד לא יודע איך הילדים שלי נראים. הילדים שלי לא צריכים ללכת עם שומרי ראש לבי"ס כי אף אחד לא יודע מי הם". לדעתי, צודק.