LIRONSH100
New member
ג'ון בטלוויזיה...
טוב אז ככה היום יש לו יום מאוד מאוד מאוד ארוך.. בבוקר- הוא בטח יעבוד על להנחות איזה תוכנית בשם -SNL שמעתן על זה?- וביס זה ישודר בעוד כמה זמן.. (כשאני ידע אני יקליט תיהו בתוכות בזה..) ואז בלילה.. הוא יתראח לו באיזה תוכנית שהוא אף פעם לא היה.. לא ידוע עם זה רק הוא מתראיין אבל בגלל שריצ'י ביוטה אז אפשר להבין שהתשובה שכן (למרות שיש תקווה שריצ' השתחרר ולא שמענו על זה...) לתוכנית קוראים- קונאן אוברין.. מה שאומר- נוג- כשאת אצלי אנחנו נראה את התוכנית (אני יקליט השבוע את קונאן ועד יום שלישי בטוח זה כבר יגיע..) כל השאר יצטרכו להסתפק ביוטוב.. (מצטערת אבל בדיוק היום תכננו את זה שנוגה עוד פעם תבוא עלי. בעצם אתמול.. נו לפני 3 שעות משהו כזה... אה כן- אני ערה כי יש ביס סידרה שאני ממש אוהבת ב1 וחצי אז השתעממתי ונכנסתי לראות אם יש חדש וכתבו על זה בהייד פארק אז באתי לעדכן כאן כדי שאני לא ישכח.. (מחר איך שאני יתעורר- אני יפרסם את החלק השני של הפינה- ובנות באמת תגיבו לפינה...) עוד דבר זה שגם בהייד פארק יביאו קישור למקום שמציג את כל ההופעת האנפלג- הינה הקישור של זה (ולא זה לא יוטוב..) http://www.cmt.com/shows/dyn/bon-jovi-unplugged/series.jhtml תחת videos תראו שם bon jovi unplugged אז אם יש לכן עוד חדשות- תרכזו כאן.. (כן- גם שמועות כמו- דייב התחתן עם החברה שלו- כדי שכולנו נוכל לקטול את השמועה הזו.. בגלל שדייב עוד לא סידר סופית את הגירושים מאפריל..- או- השמועה שיום לפני הופעה שלהם בארה"ב - הם יופיעו בארץ.. (טוב תמיד אפשר לחלום אבל זה לא ניראה לי הגיוני במיוחד... כאלו כמה זמן זה רק טיסה מפה לארה"ב??) אוקיי אוהבת המון- L.B.J שולחת לכולכן
אה כמעט שכחתי- מישהי ראתה היום ליאור שלין?- הדוגמנית שהיתה אצלו היא כזו.. מתאמצת להראות לנו שיש יותר טיפשות מבר רפאלי? (איזה תיאור מעניין נתנתי פה אה?) אז.. LOVE YOU ו
ות
טוב אז ככה היום יש לו יום מאוד מאוד מאוד ארוך.. בבוקר- הוא בטח יעבוד על להנחות איזה תוכנית בשם -SNL שמעתן על זה?- וביס זה ישודר בעוד כמה זמן.. (כשאני ידע אני יקליט תיהו בתוכות בזה..) ואז בלילה.. הוא יתראח לו באיזה תוכנית שהוא אף פעם לא היה.. לא ידוע עם זה רק הוא מתראיין אבל בגלל שריצ'י ביוטה אז אפשר להבין שהתשובה שכן (למרות שיש תקווה שריצ' השתחרר ולא שמענו על זה...) לתוכנית קוראים- קונאן אוברין.. מה שאומר- נוג- כשאת אצלי אנחנו נראה את התוכנית (אני יקליט השבוע את קונאן ועד יום שלישי בטוח זה כבר יגיע..) כל השאר יצטרכו להסתפק ביוטוב.. (מצטערת אבל בדיוק היום תכננו את זה שנוגה עוד פעם תבוא עלי. בעצם אתמול.. נו לפני 3 שעות משהו כזה... אה כן- אני ערה כי יש ביס סידרה שאני ממש אוהבת ב1 וחצי אז השתעממתי ונכנסתי לראות אם יש חדש וכתבו על זה בהייד פארק אז באתי לעדכן כאן כדי שאני לא ישכח.. (מחר איך שאני יתעורר- אני יפרסם את החלק השני של הפינה- ובנות באמת תגיבו לפינה...) עוד דבר זה שגם בהייד פארק יביאו קישור למקום שמציג את כל ההופעת האנפלג- הינה הקישור של זה (ולא זה לא יוטוב..) http://www.cmt.com/shows/dyn/bon-jovi-unplugged/series.jhtml תחת videos תראו שם bon jovi unplugged אז אם יש לכן עוד חדשות- תרכזו כאן.. (כן- גם שמועות כמו- דייב התחתן עם החברה שלו- כדי שכולנו נוכל לקטול את השמועה הזו.. בגלל שדייב עוד לא סידר סופית את הגירושים מאפריל..- או- השמועה שיום לפני הופעה שלהם בארה"ב - הם יופיעו בארץ.. (טוב תמיד אפשר לחלום אבל זה לא ניראה לי הגיוני במיוחד... כאלו כמה זמן זה רק טיסה מפה לארה"ב??) אוקיי אוהבת המון- L.B.J שולחת לכולכן