בודאי
והקרדיט לטלית על הרעיון שלה לעלות ליורשליים, אני רק המבצע, ביום ראשון לא הצלחתי בגלל מחלה גם בשני בקושי הגעתי שרידי המחלה ,אבל פעם במאה שנה לדבר כזה לא לעלות ...?
ללא ספק התחזקתי מהביקור הזה כמו בכל ביקור קודם פעמיים בשנה לפחות שלא לדבר על כך שנולדתי ביורשליים ..., בצבא כל שבוע עברתי מתחנה מרכזית לבניני האומה ,שנת 77 ביום חמישי 17 בפברואר עשו לנו מסדר בשלג בבית אל , ירדו עשרה ס"מ לפחות, מי האמין אז שאי פעם אעבור במסלול הזה שוב חמוש בסקי ולא ברוס"ר ...
אהה מרסלו יש דברים שאתה לא יודע ...
.