גולן טלקום מנטרים את הפורומים?

פו צהוב

New member
גולן טלקום מנטרים את הפורומים?

כי לייקים ועוקבים פיקטייבים, כנראה שהם כבר קנו (לפחות על פי הבלוג חורים ברשת)...

למה אני שואלת?
כי יש לי הרבה קיטור להוציא עליהם...
לפני שלושה שבועות הזמנתי מהם שני כרטיסי סים, אחד קו שינויד והשני קו חדש.
מאז ועד היום אין זכר לכרטיסי הסים. החיוב בכרטיס האשראי ירד כמובן.

על שירות הלקוחות הטלפוני אין בכלל מה לחשוב, הוא לא באמת מתפקד.
כנ"ל גם חשבון הטוויטר שלהם, איו קול ואין עונה.
שלחתי להם מייל בנושא ביום רביעי, תשובה כנראה כבר לא אקבל.

את הקווים אני אבטל כבר ביום ראשון כי נמאס לי לחכות.
עכשיו רק נשאר לראות איך אני מקבלת את הזיכוי על מוצר שמעולם לא הגיע אליי...

יותר מאשר מעצבן אותי, זה פשוט מאכזב שחשבתי שהינה כבר יש באמת שינוי אמיתי,
שמישהו "יחזיר" סוף סוף למפעילות הגדולות על כל מה שסבלנו מהם כל הזמן הזה.
אבל כנראה שכמו בכל דבר, תרבות החפיף ויהיה בסדר, לא עוזבת גם אם לא גדלת בארץ...
 

fazer

New member
הם הוציאו הודעה בנושא...

לא זוכר איפה קראתי, שמי שלא קיבל את הסימים שיזמין שוב דרך האתר, ולא יחוייב שנית.

לגבי לייקים ועוקבים פיקטיביים, את זה יש לכל חברה. את מוזמנת להיכנס לפורום מכוניות ולראות כמה מכוניות גרועות מקבלות
מכל מיני "בתשלום" למיניהם. לומדים לסנן אותם
 

פו צהוב

New member
הם כתבו את זה בפייסבוק שלהם

זה לא משנה את העובדה שכל ההתנהלות הזו שלהם "מבאסת" ומשאירה טעם רע בפה.
מה יהיה אם השירות שלהם לא יעבוד כמו שצריך אחרי? מה אז?

הוטמובייל מבחינתי לא אופציה ולא תהיה אף פעם אופציה.
הוט ומירס הן שתי חברות שלעולם לא אחזור לתת להן את כרטיס האשראי שלי.

לגבי הלייקים והעוקבים, מעדיפה שלא להביע את דעתי,
שלא בטעות יאמרו שאני מוציאה דיבה

יש טעויות שעושים רק פעם אחת בחיים
 

פו צהוב

New member
נשלחה בדואר כבר מזמן...

היום הופיעה לי האופציה לשליחה מחדש,
אז שיניתי את הכתובת שליחה (לכתובת של ההורים) וביקשתי שליחה מחדש, נראה מה יהיה עם זה.
כמובן שאעדכן כאן סטאטוס טיפול.

את הניוד אאלץ להשלים רק אחרי סיום הבאלגן שלהם.
לא לוקחת סיכונים.
כרגע אני מחכה לסים עם המספר החדש שחשוב לי קצת יותר.
 

haim9798

New member
לי זה גם קרה

ושיניתי את הכתובת לכתובת של אמא שלי.
אחרי יומיים מרגע הלחיצה הגיע לי הסים.
אני מעריף שיהיה בסדר , בטח היה להם הרבה בלאגן בהתחלה אבל עכשיו נראה שהם מתייצבים.
יש לי עוד חבר שמחכה לסימים שלהם ואני יעדכן מה קורה איתו אם זה מעניין מישהו.
 

YosMan1

New member
לי קרה להיפך, שני סימים שהזמנתי בהתחלה הגיעו

תוך שלושה ימים
סים שהזמנתי לפני 10- ימים לא הגיע בכלל
נראה שהם מתקדמים לאחור
 

פו צהוב

New member
גם השותפה שלי הזמינה שבוע אחריי

וכבר קיבלה את שלה אחרי כמה ימים.

משהו דפוק אצלם בהתנהלות.
וכן, שוב אנחנו עם אותה מנטרה.. זה מה יש ואין ברירה.
 

פצית219

New member
גם אני בדיוק באותו מצב. אתמול בבוקר הופיע לי

כפתור השליחה מחדש. נקווה שהפעם הסים גם יגיע...
 

k-don

Well-known member
אז החלטת ללחוץ על כפתור השליחה מחדש?

ולא קיללת את הדואר?
 

zioni234

New member
אחותי

הרי ברור לך שהחברות הגדולות רוצות לעצבן אותך כך שתחשבי שאלה החברות הקטנות שמנטרות לך תשכל .
קחי אוויר עמוק לראיות -- תצטרפי לגולן טלקום או הוטמובייל ותביני שמפסיקים להשתין עלייך . תני לגולן טלקום זמן - כבר יש להם עוד מעט פורום באתר ואני משוכנע שהם יפתח שירות לקוחות טלפוני טוב יותר בעתיד ואני בטוח שכשיהיה פחות לחץ הוט מובייל יכולו לענות ליותר אנשים . אל תשכחי כמה חרא אכלנו מהחברות הגדולות .
 

k-don

Well-known member
בשבילה ובשביל עוד כמה הצהרות

למען גולן טלקום והוטמובייל
 

slaughtrer

New member
אני עוקב כבר מעל שבוע אחרי גולן ל...

שלום בוקר אור.
אני עוקב כמעט שבוע אחרי גולן, בשבועיים הראשונים היה קסטטרופה: על הפנים הכל היה על הפרצוף.
אחר כך הגיע יום ראשון, ששם כבר ניודים חדשים הלכו חלק, ניודים ישנים מי שהצליח להשיג את האנשים של התמיכה מייד הסתדר.
בגדול נשאר תקלות טכניות קטנות+את האנשים שלא עונים להם במוקדי השירות.
בגדול בגדול: מי שמשיג את השירות(בפיסבוק או בטלפון) ושולח להם את פרטי התקלה, הם מסדרים את זה מידי תוך כמה שעות גג. נשארו רק האנשים שלא יודעים לשלוח הודעות בפרטי או שהחברה לא קראה את ההודעות שלהם.

בכל מקרה: שבוע שבועיים נוספים הם גם יענו לטלפונים ובכלל יהיה חגיגה אחת גדולה.!
 
למעלה