ליידי גודייבה
New member
גוזלון...
אני קצת מסטולה תראי באיזה שעה אני ערה.. עצוב לי קצת.. ואני משגעת את חברה שלי אז היא שלחה אותי "לשחק" קצת באינטרט. אגב.. ראיתי אדוניס.. אספר לך כבר או מחר או יום ראשון כרגיל.. החיים כמו יום ביומו ביי ורודה... חולה על עצמי.
אני קצת מסטולה תראי באיזה שעה אני ערה.. עצוב לי קצת.. ואני משגעת את חברה שלי אז היא שלחה אותי "לשחק" קצת באינטרט. אגב.. ראיתי אדוניס.. אספר לך כבר או מחר או יום ראשון כרגיל.. החיים כמו יום ביומו ביי ורודה... חולה על עצמי.