גוד בוקרר

גוד בוקרר../images/Emo42.gif../images/Emo151.gif../images/Emo185.gif../images/Emo185.gif

טוב בגלל שאין שירשור כזה עדיין,הרשתי לעצמי לפתוח אחד כזה. ואם אתם תוהים לעצמם מה עושה אחת כמוני ערה בשעות שכאלה,ועוד מתוך בחירה. זה כי אני צריכה ללמוד היום למבחם בפסיכו. וטוב שלא נרדמתי באיזה אתמול,לא יצאתי והלכתי לישון ככה ב2 כדי שאני יוכל לקום מוקדם..אבל לא..עד שנרדמתי היה כבר 4 ומשהו..סעמק ושמתי לי שעון מעורר שהתחיל לצלצל ב11 והתעוררתי רק ב11 וחצי!!..
 

i love you cami

New member
איזה מבאס שלא מצליחים

להירדם.... אני הולכת עוד מעט לסבתוש להיפרד מדודים שלי
שטסים חזרה....
 

Love benjosh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo42.gifגוד מורנינגגגגגגגגג../images/Emo42.gif../images/Emo70.gif

קמתי ברבע ל-12 במטרה לעשות ולסייםאת העבודה באנגלית, שצריך לעשות כריכה חדשה לספר, לכתוב מכתב לחברה ולתאר את הספר ולמה אהבתי או לא אהבתי את הספר.
עשיתי טיוטה ועכשיו אני מחפשת תמונה לכריכה החדשה.. למישהו בא לעזור
 
אוי גם לנו נתנו ועדיין נותנים דברים

כאלה...בכיתה יא' 5 יחדיות נותנים לי לתאר כריכה של ספר,ולכתוב חוקים של טנסס בצורה יפה כזה וציורית,ולכתוב מכתבים..אז פסדר אני מבינה שצריך לתרגל וכאלה..אבל בחטיבה לימדו אותנו יותר מעניין. איכס מלמדים אנגלית כל כך מגעיל,לפחות אצלינו.
 

Love benjosh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo42.gif../images/Emo45.gifגם שנה שעברה

נתנו לנו לעשות בוללללללללללל אותה עבודה
מורים מפגרים...
וגם בפסריה אצלנו אין ספרים ממש מעניינים, אז סתם לקחתי ספר אחד שלא מעניין אותי וכתבתי את זה חחחח... מצידי שתיחנק...
 
לא באמת קוראים את הספר,רואים

את הסרט...בד"כ כאילו. בכולופן יש לי בוק ריפורט ישר אחרי פולין..ועוד לא לקחתי ספר.. ויש לי שבועיים בלי מנוחה עד פולין..שימותו..זונות.
 

Love benjosh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo42.gifהזהו שלספר שלי אין סרט

חוצמזה שלא ממש קראתי את הספר
קראתי קצת בהתחלה קצת בסוף והבנתי חחח
מתוחכמת..
 
../images/Emo62.gif../images/Emo41.gif הלואו הלואו ../images/Emo42.gif

רייז אנד שיין!!! מחר ביצפר ולא עשיתי את העבודות החשובות באמת. מישו שמע (שלילי?????). קיצור אתמול יצאנו היה כיף כיופאק התעוררתי ב-11:20 אבל אשכרה קמתי ב- 12:30 היו יש מסיבת יומולדת לחברה, אסי קה.... בלאגן!
 
אויש איזה זין,מחר זה היום היחיד שלי

בשבוע שאני מתחילה בעשרה ל9 (ולומדת עד ארבעעע ועשרההההההההההההה) ואני צריכה לקום ב7 ככה ללכת לרופא..כוסעמק..איזה זנות!
 
ועעעעעע..בוקררררר

דאממ..מחר בצפר ולא עשיתי את כל השיעורים.. לא למדתי לשום בוחן ולשום מבחן יש לי כ-כ-ה שיעורים באיכסההה(מתמטיקה).. ועבודה באנגלית..ועבודה על העליות בהיסטוריה.. ופאק לא עשיתי כלום!!! מחר נאי יהיה חולה או משו,כן בטחחח.. אוףף אוףף!אנלא יודעת מאיפה להתחיילל..זין!!שונאת בצפר בונאה החרא הזה דופק תחיים..תנו להנות!!!חחח אממ..טוב אני אשתוק..יומטוב(עד כמה שהוא יכול להיות)...
 

Miss Rojas

New member
יאאייייי סוף סוף ישנתי כמו שצריך!!

למרות ששוב קמתי בגלל האבא המזדיין שלי באיזה 7 בבוקר, נרדמתי בחזרה אחרי 10 דקות יצאתי אתמול עד 3... חזרתי ונזרקתי למיטה ועד עכשיו ישנתייייייי איזה כיף! טוב שנזכרתי לישון כמו שצריך רק בסוף החופש
ואני יש לי דפי עבודה באלגברה שעשיתי רק חצי מהם ואת השאר אין לי מושג איך לפתור כי היא לא לימדה השרמוטה ויש לי להתכונן למבחן במתמטיקה ולבוחן באנגלית (v1-v2-v3 הכי מעצבן) יום טוב שיהיה לכם
 
../images/Emo7.gifתגידי תודה אתת בערך כל החופש אני

שומעת ב-8 בבוקר ככה את אח שלי נוסע על הטרקטורון (צעצוע
) ואחותי צורחת כמו מפגרת וזה מעיר אותיי בעע
ואני לא יכולה להרדם אחר כך..ויש גם מקרים שזה ב-7 או יותר גרועעע
היום סבא שלי העיר אותי ב-7
כדי שאני אדליק לו את הטלוויזיה
 
../images/Emo42.gif../images/Emo29.gifהלווווווווווּ../images/Emo42.gif

אתמול יצאתי חזרתי ב4 עם כאבי ראש נוראיים,כנראה שהליקר שוקולד לא עשה לי טוב
ויש לי עוד להתכונן לבחן בלשון ולמבחן במת'
 

shucina

New member
איזה יום מעצבןןןןן !!!

היה לי כזה חופש טוב לא רבתי עם הורים שלי על כלווווםםםםם !!!! פשוט כלום ! ודווקא היום היה צריך הכל להתפוצץ ! אחרי שאמרתי לאמא שלי מזמן שיש בעיות באמבטיה ושהמים עוברים לקיר של החדר שלי פתאום היא גילתה את זה מחדש כי מי בכלל טורח להקשיב לקרן בבית הזה ... ואז היא קראה לאבא שלי ושניהם התעצבנו ואז פתאום זאת אשמתי כי אני הרי "לא אמרתי כלום " ואז הייתי צריכה לפנות את כל הארון מלא שטויות קטנות שלי עוד מאז שהייתי בת 6 לנקות הכל לנקות את הקיר ובסוף אין צבע אז אי אפשר לצבוע ולהחזיר אז כל החצי חדר שלי בארגזים ואני עצבנית על אבא שלי שקודם דרח עלי ואז הלך עישן סיגריה ופתאום הוא בא בזמן שאני מנקה הכל ופתאום אני מותק או בובה או לא יודעת איך הוא קרה לי בקיצור אני נורא כועסת ולא אכלתי כלום כל היום וארוחת צהרים תהיה ב5 בגלל שמישו מתגייס ואי אפשר בערב כי יש כדורגל ! בקיצקוץ ! גברים חרא של עם ! נשים עם מעולה אבל לא יודע להקשיב ... הורים שילוב מנצח של שניהם !
 
סיימתי להתכונן לפסיכו! איזה כיף..

ואני מבינה את הכל..רק בערב אני יחזור כזה על החומר ואני מסודרת. מחר אני מעתיקה את השיעורים הפחות חשובים..ואז מתחיל לי כל העומס!..בעע
 
למעלה