גודל הטקסט משתנה

זרובי

New member
גודל הטקסט משתנה

לאחרונה (נדמה לי שזה מאז הכנסת הפרסומת של אורנג' אבל אני לא בטוח) בכל פעם שאני פותח הודעה בפורום של תפוז, גודל הטקסט משתנה לי לגדול. אם אני משנה את גודל הטקסט בחזרה להעדפה שלי (קטן יותר) הוא חוזר לגודל המקורי עד שאני מקיש שוב על פתיחת הודעה אחרת. ברגע שאני מקיש על פתיחת הודעה כלשהי, שוב הטקסט משתנה לגדול. זה קורה לי רק בפורומים של תפוז.
 

sunset*

New member
../images/Emo26.gif

ברוך הבא~!
בוא נבדוק כמה דברים.... הזכרת את נושא החסויות. הכנס לכאן לפה ולשם. כשאתה מנסה לקרוא הודעות, האם בשלושת הפורומים האלה, גודל הטקסט משתנה?
מה קורה כשאתה לוחץ על CTRL ומזיז את גלגלת העכבר? האם זה משתנה לגודל המקורי?
לפני כמה זמן, עלו שאלות דומות... האם מ"קטן יותר" זה משתנה ל"גודל בינוני"? נסה להגדיר כל פעם גודל אחר וקרא הודעה. האם מכל גודל נבחר זה משתנה?
האם כשאתה קורא את ההודעות מעמוד הקהילה ולא מהפורום ישירות, הגודל גם משתנה? האם אתה משתמש בפריסת תגובות או הסתרת תגובות?
כנס לפורום שבקישור הנילווה, זהו פורום ללא חסות... האם חל שינוי? מחכה לתגובה~!
 

זרובי

New member
בדקתי לפי ההנחיות

בכל כניסה לפורומים שבקישורים שהגדרת, ברגע שהקשתי על נושא ההודעה, או כאשר סגרתי את ההודעה הראשונה שפתחתי, גודל האות השתנה ל"גדול יותר". בפורום ללא חסות פעמיים לא השתנה גודל הפונט אבל בפעם השלישית שניסיתי השתנה באותה צורה בדיוק. הגדרתי גדלים שונים ומכולם זה משתנה ל"גדול יותר". כשאני לוחץ על CTRL ומזיז את גלגלת העכבר לא חוזר שום דבר לגודל המקורי. כשאני קורא הודעות מעמוד הקהילה התופעה של הגדלת האותיות לאחר פתיחת ההודעה או מיד עם סגירת ההודעה הראשונה, קיימת גם כן. אני משתמש בפריסת תגובות. מחכה לפתרון
 

sunset*

New member
../images/Emo26.gif

בוא ננסה ל"נקות" קצת את המחשב....
לפעמים בעיות שקורות מסיבות לא מובנות פתאום נפתרות.
מחק את הקבצים הזמניים, ההיסטוריה והקוקיז: (רק תוודא שאתה זוכר את הססמאות לאתרים שביקשת שישמרו ססמאות בצורה אוטומטית).
כלים>אפשרויות אינטרנט>מחיקת קבצים (כולל התוכן הלא מקוון).
כלים>אפשרויות אינטרנט>נקה היסטוריה.
המחשב שלי>WINDOWS<C תגשי לתיקייה שנקראת Temporary Internet Files לאחר שנכנסת לתיקיה גש לעריכה >בחר הכל. לאחר מכן גש לקובץ ובחר באופציה "מחק".
באותה תיקייה של WINDOWS , יש תיקייה שנקראת COOKIES. כנס אליה. גש לעריכה>בחר הכל. לאחר מכן גש לקובץ ובחר באופציה "מחק".
וודא שהתאריך (כולל השנה) מעודכן ותקין אצלך. מחכה לתגובה~!
 

זרובי

New member
הבעיה נפתרה ולא נפתרה

ניקיתי את המחשב מכל ההיסטוריה הקבצים הזמניים והקוקיז (חוץ מקובץ אחד בקוקיז שנקרא INDEX.DAT שאי אפשר היה להוריד אותו גם כשסגרתי את כל התכניות וגם שעשיתי הפעלה מחדש). הדבר היחיד שעשיתי באקספלורר לאחר מכן הוא להכנס לפורומי תפוז. הבעיה נפתרה כי כל זמן שאני משתמש בפונט החביב עלי (גודל "קטן יותר") הבעיה לא חוזרת על עצמה. הבעיה לא נפתרה כי אם אני משנה את גודל הפונט למשהו אחר (למשל בינוני) ברגע שאני פותח את ההודעה הראשונה וסוגר אותה, הפונט חוזר למצב של גודל "קטן יותר". מכאן אני מניח (ותקן אותי אם אני טועה) שמשהו שפורומי תפוז משאירים בהסטוריה או בקוקיז, גורם לדפדפן לעבור למצב "התחלתי" כלשהו אם משנים את המצב הזה. כרגע זה לא מפריע לי כי המצב "ההתחלתי" הוא בפונט הנוח לי ולכן זה בסדר מבחינתי. ברמה של מציאת הסיבה לבעיה והתגברות עליה באופן מלא, נראה לי שהעסק לא גמור. לשיקולכם אם לבדוק את הנושא מעבר לזה
בכל מקרה השתכנעתי שאין לזה קשר ישיר לחסויות ושיש לזה קשר לתפוז
 

sunset*

New member
../images/Emo26.gif

אחרי שהעבדתי אותך בפרך
....מחקת ובדקת אפשרויות שונות... לצערי, אני לא מסוגלת לחשוב על פתרון כרגע. כשאני משנה את גודל הטקסט.... אצלי לא חל שינוי והגודל נשאר קבוע, בכל הגדלים ששיניתי ובדקתי. מאחר ובעבר כ - 5 אנשים העלו את אותה הבעיה, אני אעביר את הנושא הלאה.
נ.ב.
אני
 
למעלה