גודיז משבת

חנהפ

Active member


אין ברשימת הרכיבים גבינת שמנת, למה חשבת שצריך?
 

חנהפ

Active member
וואלה, צודקת. זו טעות, אתקן

אני יודעת ממה נובעת הטעות
במתכון המקורי יש 250 גר' גבינה רגילה ו250 גר' גבינת שמנת, אני ויתרתי, יוצא מצויין גם בלי
 

חנהפ

Active member
גודיז משבת

אורני, הכנתי השבת, ממש ברגע האחרון את הפחזניות שלך, קצרו הצלחה רבה! היתה לי צנצנת חצילים קלויים ולחלק הוספתי רק בזיליקום קצוץ







 

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
וואו! הטריקולור מהממת והייתר מפתה. הנה קצת ממה שהיה

לנו, ירקות לשפ שינוי (אנטיפסטי, קיגל תפ"א ותבשיל אפונה, גמבה ופטריות).

שבוע טוב!

 

אמרלדה

Active member
אין עלייך, חנה. נקודה. העוגה מופלאה ממש

ואצלנו אתמול בערב שמנו על המנגל נייר כסף ועליו פרוסות תפוזים עגולות מתפוז אחד (עם הקליפה),
2 תפוחי יונתן (זה מה שהיה בבית) חתוכים לשמיניות,
2 נקטרינות מפולחות לרבעים
על זה הזלפנו ברנדי והוספתי חצי כפית סוכר חום
סגרנו את המנגל (אם אי אפשר, ניתן לסגור את נייר הכסף)
אש נמוכה, כ-40 דקות, כוס יין לבן, פרוסת לחם טוב מרוחה בממרח טופו בטעם שמנת, ושנינו מסודרים.
&nbsp
 

22BB

New member
לא הייתי חושבת להכין עוגת גבינה בתבנית כזאת !מזכיר את האופרה

מזכיר את בית האופרה בסידני.
שימנת את התבנית ?
נראה שיצא חלק ולא נדבק בכלל.
 

חנהפ

Active member
היות ומדובר בעוגה קפואה, לא אפויה

אין צורך לשמן, העוגה יוצאת ללא פגע מהתבנית (סיליקון)
 
חנה, אתמול כשלא נרדמתי עברתי על הבלוג המהמם שלך, כשראיתי את

העוגה הזו התלהבתי מאוד, היא נראית מדהים.
בכלל כל הבלוג ממש מוצלח, אהבתי המון מתכונים ונשמרו לשעת הצורך.
ותודה על המחמאה במתכון של העוגת קפוצ'ינו!
 

חנהפ

Active member
לברק בעגבניות שרי

רכיבים:

2 סלסלות עגבניות שרי בכל מיני צבעים
היו לי אדומות,ליקופן וצהובות
6 בצל ירוק חתוך לפיסות באורך 5 ס"מ בערך
2 בצלים חתוכים לפלחים
6 שיני שום כתושים

שמן זית
מלח,מעט רוזמרין, פלפל שחור

6 פילה של לברק,
הפילה היו מאוד גדולים,(לא יכולה להתמודד עם בקשות הסועדים: "לי ,קטן", "לי ,חצי" וכיוצ"ב
ולכן חציתי כל נתח ל-2)

אופן ההכנה:

כמה שעות קודם או אפילו יום קודם, להמליח ולפלפל את הדגים וגם לזרזף קצת מיץ לימון

את המצע אפשר להכין מראש ולחבר לדגים לפני הארוחה:
לחצות את העגבניות ולשים בתבנית חסינת אש
להוסיף את שאר החומרים
לערבב קלות

לאפות כחצי שעה בחום 180 מעלות

להניח מהירקות בתבנית חסינת אש
להניח מעליהם את נתחי הדג
עוד קצת ירקות מעל
ולגריל ל-15 דקות

לשים לב שהירקות לא נחרכים
 
למעלה