גוגל עולה מוזר

argamon

Member
שלום לכם: האם מדובר בתקלת גוגל כרום? מהערב יש לי תופעה מוזרה בדף הבית שלי גוגל כרום: > גוגל מוגדר אצלי לעברית > דף הבית עולה תקין , אבל לדוגמא אני מקליד בחיפוש את המילה פיל אז עולים לי תוצאות במצב דומה לגוגל באנגלית וכוונתי שסרגל הכלים עולה באנגלית ולא בעברית והכל בצד שמאל כמו בגוגל לועזית, > נכנסתי להגדרת השפות ויצאה לי הודעה שגוגל מוגדר כבר לעברית. > אז למה לדעתכם עולה לי מהערב מצב דומה לגוגל בלועזית? > אנסה לצרף צילום מסך.
https://i.imagesup.co/images2/98f86fdcad964cbe89f5ba0bb895a3f697cb36f6.png
 

argamon

Member
תודה לך help וכך:
> בקישור שלך אני מקבל בקשה של גוגל לכניסה עם סיסמה ועוד אפשרויות ובאף אחד מהן אני לא מצליח להכנס.
> אם זה אומר לך משהו, אני מצרף צילום מסך לכניסה לדף הבית שלי בו הכל תקין ובעברית.
> הבעיה היא שאם אני מקליד מילת חיפוש אז התוצאות עולות בצורה כמו בגוגל הלועזי כמו בצילום המסך עליו השבת לי.
> הנה צילום מסך לדף הבית שלי לפני הקלדת מילת חיפוש.
> אגב לא עשיתי שום שינוי בהגדרות גוגל לפני שהופיעה הבעיה עליה כתבתי למעלה
> הנה הצילום לפני הקלדת מילת חיפוש:
https://i.imagesup.co/images2/bd5032ca80234d70a616546991d25dead70c2cee.png
 

HelpSupport

Active member
אם אינך מכניס בדפדפן כרום משתמש והחיפוש מתקבל בצורה זו - אפס את הדפדפן.

 

argamon

Member
תודה help וסליחה על האיחור בתשובה שלי.
> החלטתי לנסות משהו שהצליח:
> נכנסתי לאתר הרשמי של גוגל כרום לבדוק אם אוכל בקלות להתקין מחדש את כרום כאחד כמוני יליד שנות ה-50 שלא מבין הרבה במחשב, בלי להסתבך בשלב ההתקנה וגם האנגלית שלי לא מי יודע מה, ולשמחתי כנראה האתר זיהה שהמחשב שלי מישראל והציע לי מיד בכניסה הורדת גוגל כרום משופרת לפי הפרסום שלהם והכל היה כתוב בעברית.
> החלטתי שאין לי מה להפסיד והפעלתי הורדה ושמחתי שהם שידרגו למצב קל מאד את התהליך בצורה פשוטה וידידותית גם עבורי כמי שלא מבין הרבה במחשב ותוך כ- 2 דקות התקנתי אותו, הוא חליף מעצמו כנראה מה שהיה לי ולשמחתי קיבלתי כרום משודרג כאשר הכי חשוב בשבילי שהמצב חזר להיות כשורה בעברית ואגב בהורדה וההתקנה לא נדרשתי לסיסמה חדשה או נוכחית וגם לא לביצוע הפעלה מחדש ובסל המיחזור מצאתי עבור מחיקה גוגל כרום ולפיכך כנראה בשלב התקנת החדש כרום זרק לשם את מה שהיה לי. כך אני מבין כאחד שלא מבין הרבה במחשב.
> בכל מקרה תודה על השקעתך בעזרה לשאלתי כיוון שאם ההורדה של כרום החדש הייתה מסובכת להבנתי, אז כנראה ההצעות שלך היו עוזרות לי לפתירת הבעיה שהשבת לי עליה.
תודה help וחג שבועות שמח.
 
למעלה