ג'די

juggernaut

New member
איזה תעריף חרא

אני לוקח 80 שקל לשעה וחצי. ובסוף אתה מקבל גם שלט כזה של ג'דיי חדש.(או פאדוואן) ואפשר להדביק אותו מאחור.
 

DDN

New member
50 שקלים ל90 דקות.

אלו התעריפים שאתה מחפש.
 

Lu Tze

New member
עזוב שטויות.

תלמד להיות סית'. ככה לא משנה כמה אתה משלם. במקרה הטוב, אתה הורג את המאסטר שלך ו"יורש" את כל הרכוש שלו ובמקרה הרע אתה מת, כך שזה לא משנה לך כמה שילמת לו. חוץ מזה, גלימות שחורות IS ALL THE RAGE בימינו אנו.
 

funkey monkey

New member
וגם תקבל דיסק של טיפקס עם הלהיט

"מה עשית לי מה עשית, כי קראת לי סית' קראת לי סית' "
 

Darth Sidious

New member
סית'

LU TZE אתה יכול ללמד אותי להיות סית'?(איפה ומתי ומה התעריף)
 

Lu Tze

New member
אתה כבר תפוס עם אנאקין, לא?

ונראה לי שאחריו יהיו לך בעיות למצוא עוד חניכים.
 

Lu Tze

New member
רגע... רגע...

קודם אתה צריך להוכיח את עצמך בתור סית'-וונאבי. הנה מדריך קטן לסית' המתחיל. אז, אתה רוצה להיות סית', אבל לא יודע מאיפה להתחיל? התחל בקטן. תתאכזר לחלשים ממך. למשל: תרביץ לזקנות, תגנוב סוכריות מילדים קטנים וכך הלאה עד שתרגיש בטוח ביכולתיך כמנייאק. אחרי שתבין את עיקרון ההתאכזרות הכללי, עליך ללמוד את עיקרון ההתאכזרות הספציפי והוא: התאכזר לאנשים כשזה פועל לטובתך. למשל: גנוב כסף מהומלסים ברחוב או איים על חבריך לכיתה כדי שהם יעשו בשבילך את שיעורי הבית כמו-כן, לא יזיק ללמוד שימוש בלייטסייבר, או יכולות התקפה אחרות, כמו לקשור גנרטור לגב שלך ולהשתמש בו ליצירת ברקים. למרות שזה לא חובה, כישורים כאלה יכולים לעזור לך ביסודות ההתאכזרות. אחרי שתשלוט ביסודות האלה, תבוא אלי ונדבר כסף.
 

thorondor

New member
אני מקווה שאתה מרוצה.

רוב הסיכויים שכרגע הבטחת שכמה זקנות יקבלו מכות.
 
למעלה