כשהוא עמוס, זה כמו לנסוע עם עוד אדם ברכב (גגונים סטנדרטיים נושאים 70-100 ק"ג).
מה שמגדיל את צריכת הדלק כשהוא ריק זה החיכוך וההתנגדות לזרימת האוויר (וזו גם חלק מהסיבה לרעש/שריקה שאתה שומע).
זה בטח משתנה מגגון לגגון, אלה שמותקנים לאורך הרכב מצד היצרן כנראה שכמעט לא משפיעים, רק הרוחביים וראיתי שניתן להרכיב להם מעיין מגן רוח שמקטין את החיכוך ואמור לבטל את השריקה.
בסניק הקודמת היו פשוט נקודות עיגון לגגון - נוח, שימושי (למי שצריך), ואוירודינמי בשוטף. בנוכחית יש פסים אורכיים שהייתי מת להעיף, כיון שגגון לא יהיה מותקן שם, ולכן אין להם שום שימוש מלבד איזשהו סוג של "אסטטיקה" מגוחכת.
אפשר להוביל עליהם כל דבר ארוך, כל זמן שהוא לא מעל לאורך הרכב, ובעזרת שני פסים שאני מחזיק בתא המטען אפשר להוביל כל דבר.
וחפצים קלים או רכים אני מניח ביניהם על הגג וקושר אליהם. מאוד נוח.